Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen?

Anonymous poster hash: ffacf...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen?

Anonymous poster hash: ffacf...977

Prøv en bb eller cc cream istede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen?

Anonymous poster hash: ffacf...977

 

Litt utenfor det du spør om, men bruk en Beautyblender til å påføre foundationen med, da er det nærmest umulig å få cakeface :)

 

Du kan også bruke en god concealer under foundationen og gå for en litt tynnere foundation. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen?

Anonymous poster hash: ffacf...977

 

Diorskin Star.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diorskin Star.

Er den jeg bruker nå, men er ikke helt fornøyd med den. Blir fort oljete i t-sonen når jeg bruker den.

Anonymous poster hash: ffacf...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den jeg bruker nå, men er ikke helt fornøyd med den. Blir fort oljete i t-sonen når jeg bruker den.

Anonymous poster hash: ffacf...977

 

Hva gjør du når du legger foundation?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor det du spør om, men bruk en Beautyblender til å påføre foundationen med, da er det nærmest umulig å få cakeface :)

Du kan også bruke en god concealer under foundationen og gå for en litt tynnere foundation. :)

Er det sånne egg? Tusen takk for tips! :)

Anonymous poster hash: ffacf...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du når du legger foundation?

Legger den med en foundationkost etter premier og jevner det ut i ansiktet. Har ikke greie på hva som er riktig måte å sminke seg på, så bare prøver meg frem egentlig.

Anonymous poster hash: ffacf...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den med en foundationkost etter premier og jevner det ut i ansiktet. Har ikke greie på hva som er riktig måte å sminke seg på, så bare prøver meg frem egentlig.

Anonymous poster hash: ffacf...977

 

1. Du kan forsøke og legge den med fingrene.

2. Skift til mattende primer.

 

NB: Håper du har husket på å rengjøre og fukte fjeset før du gjør det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne egg? Tusen takk for tips! :)

Anonymous poster hash: ffacf...977

 

Ja! :) Bare pass på å kjøpe den originale Beautyblenderen eller den oransje svampen fra Real techniques (som er litt billigere), da får du bra kvalitet :) Og så må du huske å fukte svampen før du bruker den, da får du best resultat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags farger på blush passer til brunt hår, brune øyne og varm hudtone? Faller alltid på bruntoner men kunne tenkt meg en form for rosa.

Anonymous poster hash: ffacf...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Hva slags farger på blush passer til brunt hår, brune øyne og varm hudtone? Faller alltid på bruntoner men kunne tenkt meg en form for rosa. Anonymous poster hash: ffacf...977

Korall f. eks. :) eller en rosafarge med gultoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker mascara, noen ganger eyeliner, cc-cream, solpudder (viktig!!!!) og lipgloss eller lipbalm. Føler at det er noe jeg har glemt, men det er det sikkert ikke. Bruker også en hvit mascara fra Lancome før jeg tar på vanlig mascara. Mascaraen sitter mye bedre og den ser mye finere ut.Synes også vippene blir litt lengre av den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11193362_10155418695185161_1502845813670 Hverdagsmeg :) Concealer, fundation, pudder, rouge, eyeliner, maskara og en "plain" leppestift :)   Anonymous poster hash: 7400d...6de

Kan jeg spørre hvilken leppestift du har her? Har så lyst å begynne å bruke leppestift, men finner ingen som er nøytrale nok.

Anonymous poster hash: 9e51b...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilken leppestift du har her? Har så lyst å begynne å bruke leppestift, men finner ingen som er nøytrale nok.

Anonymous poster hash: 9e51b...2b6

Ikke meg, men anbefaler undercover fra makeupmekka.no eller honey fra Nars

Anonymous poster hash: 76240...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...