Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men

Kjempefin øyeskygge, syntes du kledde fargen. Hva bruke du på brynene dine?

Anonymous poster hash: 96730...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for en fin neon_sun!

Gjest du er nydelig! Du har et veldig mystisk utseende. Sminken liker jeg og :)

Anonymous poster hash: b5e39...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ser ut til at jeg fikk det til tror jeg var ikke helt det bilde jeg ville legge ut men de andre var for store og fikk ikke minsket dem

Anonymous poster hash: f2dff...043

Åh herremin :sjokkert: Nyyydelig sminket! Verken for drastisk eller for lite, perfekt rett og slett :)

Kan du avsløre hvilken leppestift du bruker her ? :blomst: Har lyst til å etterligne looken, ser ut som du har brukt svart og grå øyenskygge om jeg ikke tar feil? Veeldig fint var det hvertfall :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg er en som bruker det som kalles for Content Creation platformer så det suser etter, den mest kjente er Pinterest, men den tjenesten klipper bare bilder og ikke tekst, videoer, umulig å lage egne notater, og kan heller ikke laste opp fra egen maskin, så da jeg fant Keeeb, så forkastet jeg Pinterestkontoen min fullstendig, har bare noe tull der nu, for Keeebklipperen tar alt ejg kaster til den. Og på keeeb har jeg en mappe som heter Makeup Junkie hvor jeg samler alt sminkerelatert som tutorials, inspirasjonsbilder og lignende. Veldig smart hvis man har noen sminkninger man gjør som man vil gjemme på til en senere anledning man kanskje vil kopiere den.

Det er også smarttelefon apper for både Android/iOS, så man kan ta med seg kontoen overallt i tillegg til webapplikasjon.

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin. Hva er den lebestiften?

Er en stain gloss fra loreal :)

Super stay 10 hour stain gloss i farge 130 eller 150 husker ikke helt hvilken jeg brukte. Veldig geniale igrunn da de sitter godt og ser ut som en leppestift men påføres som gloss uten å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en stain gloss fra loreal :)

Super stay 10 hour stain gloss i farge 130 eller 150 husker ikke helt hvilken jeg brukte. Veldig geniale igrunn da de sitter godt og ser ut som en leppestift men påføres som gloss uten å blø.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :))

Thankyou! :)

Er det noen som vet om en BRA concealer?

Jeg har mørke ringer under øynene (som vises på bildene) som jeg aldri får dekt helt. Uansett hvor mye sminke jeg knæsjer på. Nå bruker jeg en flytende concealer fra MAC som jeg faktisk liker, meeen.. har ikke den dekkevnen jeg har lyst på. Dessuten føler jeg jo mer jeg prøver å dekke, jo mer synlig blir det. Rart det der haha. Kanskje noen til og med har tips til hvordan man kan normalisere ringene under øynene?

Jeg er verdens dårligste på hudkremer, øyekremer o.l.

Nettopp kjøpt meg en dagkrem, fremskritt! Men har alltid fått så mange komplimenter på at huden min er så fin, at jeg har ikke trengt det og har derfor ikke orket å kjøpe, inntil nå som jeg innså at jeg har begynt å få tørr hud enkelte steder i ansiktet mitt. (Under øynene, ved nesen og ved kjeven på begge sider)

Har fra The Balm, på krukke. Storfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :blomst:

Så fantastisk dramatisk! Får jeg spørre om hva du bruker på øynene her? :)

Naturligvis.

Etter og ha lagt på skyggebase: Jeg klæsjet først på Artdeco Cosmetics #02 Anthracite Grey veldig røft på i tre lag, men klappet på en bomullsdott for hver runde for å ta bort det verste av det som eventuelt ikke ble sittende, begynte ikke å sote i den her runden, gav fanden i i å gjøre det nøyaktig, deretter er det #205 (også Artdeco) som er en taupe som går mot grå, men det er også en aldri så liten rødtone i skyggen, veldig spennende farge. Den her skyggen ble sotet godt inn først i det gråsvarte, helt til jeg fikk ønsket intensitet, og så sotet bittelitt oppover for gradering. Deretter tightlining og mascara. Highlight er vanilla pigment(Mac).

Samme teknikk er brukt på armygrønn sotning, men der er den mørke basen Dark Soul av Mac og deretter Clarins #11 Silver Green. tror også Lancome Erika F kunne blitt like fin.

Du får det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke sminke meg noe særlig og er ganske nybegynner, trass i at jeg er en gammal røy. Men sånn er jeg just nu:

Endret av Silfen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke sminke meg noe særlig og er ganske nybegynner, trass i at jeg er en gammal røy. Men sånn er jeg just nu:

Wow, for en nydelig Silf og for en hud du har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en nydelig Silf og for en hud du har!!!

Det heter pudder. Eller hva det nå heter når det er sånt i løs form. Pudder og lys = bra hud på bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...