Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest fotballflue

Kult, gleder meg til å se bilder av deg med den på.

Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men Endret av fotballflue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men

Jeg liker det kjempegodt, fremhever de pene blå øynene dine, men hva synes du selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakker og fint sminket, Fotballflue!

Superveird bilde av meg, er ikke helt vant til dette, men sånn er iallefall min sminke idag:

for en fin neon_sun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 år, det her er min dagsminke for tiden, bronsje, brun og kobbertoner på øynene og koralrød lebestift og rouge. Mange vil mene det er for sterkt til daglig bruk, men jeg vil vise at jeg er en rock bitch.

Ikke for å være slem, men et eller annet ved sminken, håret eller utseendet ditt gjør at jeg ville tippet deg på 47 år.

Anonymous poster hash: 6974f...5a2

Endret av Rainbow81
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem, men et eller annet ved sminken, håret eller utseendet ditt gjør at jeg ville tippet deg på 47 år.

Vel, men hvorfor føler du plikt til å formidle det til meg?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg liker det kjempegodt, fremhever de pene blå øynene dine, men hva synes du selv da?

Jeg likte den kjempemasse. Bare litt uvant, har som regel bare brukt brun øyeskygge tidligere, så er på tide med noe nytt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den kjempemasse. Bare litt uvant, har som regel bare brukt brun øyeskygge tidligere, så er på tide med noe nytt :fnise:

Ganske nøytral den her grønnfargen da. Den er grei å øve seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men

Kjempefint! Kan du fortelle hva slags øyensminke det er og hva det heter du har gjort? Jeg er helt grønn på øyesminke.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler det er nødvendig å legge til 'ikke for å være slem', så er det et ganske godt tegn på at den kommentaren er slem.

Anonymous poster hash: d4fe7...132

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Kjempefint! Kan du fortelle hva slags øyensminke det er og hva det heter du har gjort? Jeg er helt grønn på øyesminke.... :sjenert:

Takk! Hehe, da er vi to, jeg kan ikke noe særlig om øyesminke. Jeg tok en hvit øyeskygge jeg kjøpte på ebay, som base over hele øyelokket og opp mot bryna, også en som gjest anbefalte meg, clarins silver green, sånn ca fra midten av lokket til ytterst og dusa den litt inn mot øyekroken. Tok litt ekstra på ved globallinjen (er det det det heter? :fnise:) håper du skjønte noe av dette, haha

Edit: jeg vet ikke hva teknikken heter, forresten

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hehe, da er vi to, jeg kan ikke noe særlig om øyesminke. Jeg tok en hvit øyeskygge jeg kjøpte på ebay, som base over hele øyelokket og opp mot bryna, også en som gjest anbefalte meg, clarins silver green, sånn ca fra midten av lokket til ytterst og dusa den litt inn mot øyekroken. Tok litt ekstra på ved globallinjen (er det det det heter? :fnise:) håper du skjønte noe av dette, haha

Edit: jeg vet ikke hva teknikken heter, forresten

Det gav mening :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo kjempefint! Tror ikke du skal være redd for at du ikke la den riktig, ser flott ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Dette er jo kjempefint! Tror ikke du skal være redd for at du ikke la den riktig, ser flott ut! :)

Tusen takk! Det er godt jeg ikke var helt på bærtur da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest fotballflue

Så fine dere er!! Synes det ble kjempefint, fotballflue, og Lizliz kler røde lepper! Lekkert :)

tusen takk, så hyggelig :)

Edit: jeg er forresten enig med deg angående lizliz. nydelig :)

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...