Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2621 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Kult, gleder meg til å se bilder av deg med den på. Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men Endret 31. august 2014 av fotballflue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2014 #2622 Del Skrevet 30. august 2014 Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men Jeg liker det kjempegodt, fremhever de pene blå øynene dine, men hva synes du selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2014 #2623 Del Skrevet 30. august 2014 Så vakker og fint sminket, Fotballflue! Superveird bilde av meg, er ikke helt vant til dette, men sånn er iallefall min sminke idag: for en fin neon_sun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2624 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg er 38 år, det her er min dagsminke for tiden, bronsje, brun og kobbertoner på øynene og koralrød lebestift og rouge. Mange vil mene det er for sterkt til daglig bruk, men jeg vil vise at jeg er en rock bitch. Ikke for å være slem, men et eller annet ved sminken, håret eller utseendet ditt gjør at jeg ville tippet deg på 47 år. Anonymous poster hash: 6974f...5a2 Endret 4. september 2014 av Rainbow81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2014 #2625 Del Skrevet 30. august 2014 Ikke for å være slem, men et eller annet ved sminken, håret eller utseendet ditt gjør at jeg ville tippet deg på 47 år. Anonymous poster hash: 6974f...5a2 Vel, men hvorfor føler du plikt til å formidle det til meg? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2626 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg liker det kjempegodt, fremhever de pene blå øynene dine, men hva synes du selv da? Jeg likte den kjempemasse. Bare litt uvant, har som regel bare brukt brun øyeskygge tidligere, så er på tide med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2014 #2627 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg likte den kjempemasse. Bare litt uvant, har som regel bare brukt brun øyeskygge tidligere, så er på tide med noe nytt Ganske nøytral den her grønnfargen da. Den er grei å øve seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 30. august 2014 #2628 Del Skrevet 30. august 2014 Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men Kjempefint! Kan du fortelle hva slags øyensminke det er og hva det heter du har gjort? Jeg er helt grønn på øyesminke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2629 Del Skrevet 30. august 2014 Ikke for å være slem, men et eller annet ved sminken, håret eller utseendet ditt gjør at jeg ville tippet deg på 47 år. Anonymous poster hash: 6974f...5a2 Hvis du føler det er nødvendig å legge til 'ikke for å være slem', så er det et ganske godt tegn på at den kommentaren er slem. Anonymous poster hash: d4fe7...132 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2630 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Kjempefint! Kan du fortelle hva slags øyensminke det er og hva det heter du har gjort? Jeg er helt grønn på øyesminke.... Takk! Hehe, da er vi to, jeg kan ikke noe særlig om øyesminke. Jeg tok en hvit øyeskygge jeg kjøpte på ebay, som base over hele øyelokket og opp mot bryna, også en som gjest anbefalte meg, clarins silver green, sånn ca fra midten av lokket til ytterst og dusa den litt inn mot øyekroken. Tok litt ekstra på ved globallinjen (er det det det heter? ) håper du skjønte noe av dette, haha Edit: jeg vet ikke hva teknikken heter, forresten Endret 30. august 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 30. august 2014 #2631 Del Skrevet 30. august 2014 Takk! Hehe, da er vi to, jeg kan ikke noe særlig om øyesminke. Jeg tok en hvit øyeskygge jeg kjøpte på ebay, som base over hele øyelokket og opp mot bryna, også en som gjest anbefalte meg, clarins silver green, sånn ca fra midten av lokket til ytterst og dusa den litt inn mot øyekroken. Tok litt ekstra på ved globallinjen (er det det det heter? ) håper du skjønte noe av dette, haha Edit: jeg vet ikke hva teknikken heter, forresten Det gav mening Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. august 2014 #2632 Del Skrevet 30. august 2014 for en fin neon_sun! takk :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 30. august 2014 #2633 Del Skrevet 30. august 2014 Fikk øyeskyggen i posten i dag. Jeg liker den! Vet ikke om jeg har lagt den riktig, men Dette er jo kjempefint! Tror ikke du skal være redd for at du ikke la den riktig, ser flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2634 Del Skrevet 30. august 2014 Dette er jo kjempefint! Tror ikke du skal være redd for at du ikke la den riktig, ser flott ut! Tusen takk! Det er godt jeg ikke var helt på bærtur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2014 #2635 Del Skrevet 30. august 2014 Tusen takk! Det er godt jeg ikke var helt på bærtur da Du er ikke det da, 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 30. august 2014 #2636 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) borte Endret 2. september 2014 av Lizliz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #2637 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg skvatt! Anonymous poster hash: c69f3...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 30. august 2014 #2638 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg skvatt! Anonymous poster hash: c69f3...508 så moro da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 30. august 2014 #2639 Del Skrevet 30. august 2014 Så fine dere er!! Synes det ble kjempefint, fotballflue, og Lizliz kler røde lepper! Lekkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. august 2014 #2640 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Så fine dere er!! Synes det ble kjempefint, fotballflue, og Lizliz kler røde lepper! Lekkert tusen takk, så hyggelig Edit: jeg er forresten enig med deg angående lizliz. nydelig Endret 30. august 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå