Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2015 #3461 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Bort med bilde. Lat sminke i dag, prøver ut ny lebestift og foundation. Endret 29. juli 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godtesyk Skrevet 30. juni 2015 #3462 Del Skrevet 30. juni 2015 Lat sminke i dag, prøver ut ny lebestift og foundation. Kjempefin, som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. juni 2015 #3463 Del Skrevet 30. juni 2015 Kjempefin, som alltid Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2015 #3464 Del Skrevet 1. juli 2015 jeg har så lyst til å bidra her, men jeg sminker meg ikke så ofte lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. juli 2015 #3465 Del Skrevet 2. juli 2015 jeg har så lyst til å bidra her, men jeg sminker meg ikke så ofte lenger Da må du hoppe på hesten igjen, jeg er sikker på at du har en fin lebestift som jeg fremdeles ikke har fått sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #3466 Del Skrevet 28. juli 2015 Dette er loreal Carbon Black lineur intense, veldig lett å legge og holder seg godt har gått vekk fra Chanel , ysl etc etter jeg fant denne <3 Lavprismerkene har steget i kvalitet adskillig bare de siste 2-3 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 28. juli 2015 #3467 Del Skrevet 28. juli 2015 Lat sminke i dag, prøver ut ny lebestift og foundation. Fin glød på huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #3468 Del Skrevet 28. juli 2015 Fin glød på huden. Takk, det er Rimmels Lasting Finish 25H Foundation. og så Bourjois Rouge Edition Velvet i Nude-ist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 28. juli 2015 #3469 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Lat sminke i dag, prøver ut ny lebestift og foundation. Wow! Øynene dine er KJEMPEBLÅ. Veldig fin farge på leppestiften og. Endret 28. juli 2015 av Kraula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #3470 Del Skrevet 28. juli 2015 Wow! Øynene dine er KJEMPEBLÅ. Veldig fin farge på leppestiften og. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 28. juli 2015 #3471 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Lat sminke i dag, prøver ut ny lebestift og foundation. Less is definitely more. Nydelig. Endret 28. juli 2015 av Mis(s)Understood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. juli 2015 #3472 Del Skrevet 28. juli 2015 Less is definitely more. Nydelig. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #3473 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Lat sminke i dag, prøver ut ny lebestift og foundation. Hei jeg vil bare si at jeg vet ikke hvor nøye du er på å være privat og sånne ting, men jeg fant deg helt tilfeldig på facebook fordi du kommenterte på noe der. Du kjenner ikke meg, men jeg kjente igjen deg med en gang siden du legger ut så mye bilder av deg selv. Så bare tenkte jeg skulle si ifra. Anonymous poster hash: dbdfc...f14 Bildet fjernet fra sitering. - Pavilion, mod Endret 29. juli 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. juli 2015 #3474 Del Skrevet 29. juli 2015 Hei jeg vil bare si at jeg vet ikke hvor nøye du er på å være privat og sånne ting, men jeg fant deg helt tilfeldig på facebook fordi du kommenterte på noe der. Du kjenner ikke meg, men jeg kjente igjen deg med en gang siden du legger ut så mye bilder av deg selv. Så bare tenkte jeg skulle si ifra. Anonymous poster hash: dbdfc...f14 Ja, ja, takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juli 2015 #3475 Del Skrevet 29. juli 2015 Tråden er ryddet for bilde i sitat. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. august 2015 #3476 Del Skrevet 7. august 2015 Slik har jeg sminket meg hver dag i det siste. Siden jeg begynte å bruke briller har jeg nesten gått meg fast i cat eye-looken. Jaja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #3477 Del Skrevet 7. august 2015 Slik har jeg sminket meg hver dag i det siste. Siden jeg begynte å bruke briller har jeg nesten gått meg fast i cat eye-looken. Jaja. For en fin snupp, dødsbra sminke. Er i linerhimmelen selv for tiden, sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. august 2015 #3478 Del Skrevet 7. august 2015 For en fin snupp, dødsbra sminke. Er i linerhimmelen selv for tiden, sånn sett. Takk skal du ha! Jeg ble nok litt for inspirert at looken til Alex Vause når jeg begynte med briller, men jeg liker det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #3479 Del Skrevet 7. august 2015 Takk skal du ha! Jeg ble nok litt for inspirert at looken til Alex Vause når jeg begynte med briller, men jeg liker det. Ja, gjør seg med briller 7. Man tåler adskillig sterke sminkninger på dagtid også med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 7. august 2015 #3480 Del Skrevet 7. august 2015 Du er alltid flott du, stueloff! Og du kler veldig godt briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå