Gjest O.G. Skrevet 8. juni 2015 #3441 Del Skrevet 8. juni 2015 Fantastisk flott, Lintin! Fine farger, O.G. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. juni 2015 #3442 Del Skrevet 8. juni 2015 Dagens enkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2015 #3443 Del Skrevet 9. juni 2015 Dagens enkle For en fin snupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3444 Del Skrevet 9. juni 2015 Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen? Anonymous poster hash: ffacf...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 9. juni 2015 #3445 Del Skrevet 9. juni 2015 Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen? Anonymous poster hash: ffacf...977 Prøv en bb eller cc cream istede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 11. juni 2015 #3446 Del Skrevet 11. juni 2015 Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen?Anonymous poster hash: ffacf...977 Litt utenfor det du spør om, men bruk en Beautyblender til å påføre foundationen med, da er det nærmest umulig å få cakeface Du kan også bruke en god concealer under foundationen og gå for en litt tynnere foundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2015 #3447 Del Skrevet 11. juni 2015 Vet at jeg er veldig "kakete" i ansiktet pga foundation, noen som har tips til foundation med bra dekkevne som ikke er veldig tykk i konsistensen?Anonymous poster hash: ffacf...977 Diorskin Star. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3448 Del Skrevet 11. juni 2015 Diorskin Star. Er den jeg bruker nå, men er ikke helt fornøyd med den. Blir fort oljete i t-sonen når jeg bruker den. Anonymous poster hash: ffacf...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2015 #3449 Del Skrevet 11. juni 2015 Er den jeg bruker nå, men er ikke helt fornøyd med den. Blir fort oljete i t-sonen når jeg bruker den.Anonymous poster hash: ffacf...977 Hva gjør du når du legger foundation? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3450 Del Skrevet 11. juni 2015 Litt utenfor det du spør om, men bruk en Beautyblender til å påføre foundationen med, da er det nærmest umulig å få cakeface Du kan også bruke en god concealer under foundationen og gå for en litt tynnere foundation. Er det sånne egg? Tusen takk for tips! Anonymous poster hash: ffacf...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3451 Del Skrevet 11. juni 2015 Hva gjør du når du legger foundation? Legger den med en foundationkost etter premier og jevner det ut i ansiktet. Har ikke greie på hva som er riktig måte å sminke seg på, så bare prøver meg frem egentlig. Anonymous poster hash: ffacf...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2015 #3452 Del Skrevet 11. juni 2015 Legger den med en foundationkost etter premier og jevner det ut i ansiktet. Har ikke greie på hva som er riktig måte å sminke seg på, så bare prøver meg frem egentlig.Anonymous poster hash: ffacf...977 1. Du kan forsøke og legge den med fingrene. 2. Skift til mattende primer. NB: Håper du har husket på å rengjøre og fukte fjeset før du gjør det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 11. juni 2015 #3453 Del Skrevet 11. juni 2015 Er det sånne egg? Tusen takk for tips! Anonymous poster hash: ffacf...977 Ja! Bare pass på å kjøpe den originale Beautyblenderen eller den oransje svampen fra Real techniques (som er litt billigere), da får du bra kvalitet Og så må du huske å fukte svampen før du bruker den, da får du best resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #3454 Del Skrevet 11. juni 2015 Hva slags farger på blush passer til brunt hår, brune øyne og varm hudtone? Faller alltid på bruntoner men kunne tenkt meg en form for rosa. Anonymous poster hash: ffacf...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 11. juni 2015 #3455 Del Skrevet 11. juni 2015 Hva slags farger på blush passer til brunt hår, brune øyne og varm hudtone? Faller alltid på bruntoner men kunne tenkt meg en form for rosa. Anonymous poster hash: ffacf...977 Korall f. eks. eller en rosafarge med gultoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2015 #3456 Del Skrevet 12. juni 2015 Hva med en brunrosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheisann Skrevet 18. juni 2015 #3457 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg bruker mascara, noen ganger eyeliner, cc-cream, solpudder (viktig!!!!) og lipgloss eller lipbalm. Føler at det er noe jeg har glemt, men det er det sikkert ikke. Bruker også en hvit mascara fra Lancome før jeg tar på vanlig mascara. Mascaraen sitter mye bedre og den ser mye finere ut.Synes også vippene blir litt lengre av den også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3458 Del Skrevet 18. juni 2015 Hverdagsmeg Concealer, fundation, pudder, rouge, eyeliner, maskara og en "plain" leppestift Anonymous poster hash: 7400d...6de Kan jeg spørre hvilken leppestift du har her? Har så lyst å begynne å bruke leppestift, men finner ingen som er nøytrale nok.Anonymous poster hash: 9e51b...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3459 Del Skrevet 18. juni 2015 Kan jeg spørre hvilken leppestift du har her? Har så lyst å begynne å bruke leppestift, men finner ingen som er nøytrale nok.Anonymous poster hash: 9e51b...2b6 Ikke meg, men anbefaler undercover fra makeupmekka.no eller honey fra Nars Anonymous poster hash: 76240...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. juni 2015 #3460 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Bort med bildet. Meg i kveld, på vei til kaffeslabberasset. Endret 29. juli 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå