Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2015 #3421 Del Skrevet 1. juni 2015 Dagens For en fin snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2015 #3422 Del Skrevet 1. juni 2015 du er så fin! Sminken igår Ei venninne av meg sminket meg før vi dro på byen. Alltid kjekt når venner vil være "sminkør". Nb: se bort fra solbrillene midt på huet... For noen lekre damer jeg er på forum ilag med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 1. juni 2015 #3423 Del Skrevet 1. juni 2015 For noen lekre damer jeg er på forum ilag med. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 1. juni 2015 #3424 Del Skrevet 1. juni 2015 du er så fin! Sminken igår Du er så pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 2. juni 2015 #3425 Del Skrevet 2. juni 2015 Det er clinique pop i farge nr 10 fab http://www.clinique.com/product/1605/35082/Makeup/Lipsticks/Clinique-Pop-Lip-Colour-Primer Legger ved link Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #3426 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Bilde slettet Endret 4. juli 2015 av mb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 2. juni 2015 #3427 Del Skrevet 2. juni 2015 Du er så pen!! Tusen takk :D Dette er meg og dagens sminke. Ingen foundation, kun bittelitt pudder såvidt det er. Og punktvipper jeg selv har satt på Unskyld hvis bildene blir utrolig store! Du er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #3428 Del Skrevet 2. juni 2015 Tusen takk :D Du er kjempefin! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2015 #3429 Del Skrevet 2. juni 2015 Dette er meg og dagens sminke. Ingen foundation, kun bittelitt pudder såvidt det er. Og punktvipper jeg selv har satt på Unskyld hvis bildene blir utrolig store! Nydelig i dag også du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 2. juni 2015 #3430 Del Skrevet 2. juni 2015 Nydelig i dag også du. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 2. juni 2015 #3431 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Første bilde: Mascara og litt eyeliner. Andre bilde*(edit: skrivefeil): Uten noe. Tredje bilde: Munn uten noe. Bruker aldri leppestift eller lipgloss. Bruker generelt lite sminke. Bruker ikke foundation, kun litt concealer om jeg har kviser eller røde flekker. På fest bruker jeg concealer og mascara. Til hverdag bruker jeg vanligvis ingenting. Endret 2. juni 2015 av FruPotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2015 #3432 Del Skrevet 2. juni 2015 Første bilde: Mascara og litt eyeliner. Andre bilde*(edit: skrivefeil): Uten noe. Tredje bilde: Munn uten noe. Bruker aldri leppestift eller lipgloss. Bruker generelt lite sminke. Bruker ikke foundation, kun litt concealer om jeg har kviser eller røde flekker. På fest bruker jeg concealer og mascara. Til hverdag bruker jeg vanligvis ingenting. Pen! Må bare legge til at den plasseringa av bilder så veldig spesielt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 2. juni 2015 #3433 Del Skrevet 2. juni 2015 Pen! Må bare legge til at den plasseringa av bilder så veldig spesielt ut Tusen takk! Hahaha, jeg så det da jeg redigerte det! måtte bare le Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. juni 2015 #3434 Del Skrevet 3. juni 2015 Første bilde: Mascara og litt eyeliner. Andre bilde*(edit: skrivefeil): Uten noe. Tredje bilde: Munn uten noe. Bruker aldri leppestift eller lipgloss. Bruker generelt lite sminke. Bruker ikke foundation, kun litt concealer om jeg har kviser eller røde flekker. På fest bruker jeg concealer og mascara. Til hverdag bruker jeg vanligvis ingenting. Steike fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 3. juni 2015 #3435 Del Skrevet 3. juni 2015 Steike fine. Tuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lintin Skrevet 4. juni 2015 #3436 Del Skrevet 4. juni 2015 Har totalt dilla på blått om dagen:-) Gårsdagens: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2015 #3437 Del Skrevet 4. juni 2015 Har totalt dilla på blått om dagen:-) Gårsdagens: fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. juni 2015 #3438 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Bort med bildet. Meg i dag. Fjes: Face Finity Primer fra Max Factor blandet med Zero Defaut Foundation fra Yves Roucher i Rose 000. Øyne: Yves Rocher #31 Taupe Rose øyeskygge og random mascara. Lepper: Tangerine lebestift fra Yves Rocher. Endret 29. juli 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 8. juni 2015 #3439 Del Skrevet 8. juni 2015 Dere er så flotte og flinke alle sammen! Har totalt dilla på blått om dagen:-) Gårsdagens: Dette var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juni 2015 #3440 Del Skrevet 8. juni 2015 Fantastisk flott, Lintin! Fine farger, O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå