Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Tusen takk :)

La meg fortelle deg noe, jeg burde ingenting. Jeg sminker meg slik jeg ønsker selv, og i går ble det denne fargen på leppene. I dag en annen :)

Ja, syns du skal legge ut bilder hvor du viser at du hver dag treffer med en perfekte fargen på leppene ;) dust!

Det er faktisk mulig å komme med meninger her. Det burde du akseptere når du legger ut bilde. Pent sminket, men for øvrig enig med AB angående leppene.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg fortelle deg noe, jeg burde ingenting. Jeg sminker meg slik jeg ønsker selv, og i går ble det denne fargen på leppene. I dag en annen :)

Ja, syns du skal legge ut bilder hvor du viser at du hver dag treffer med en perfekte fargen på leppene ;)dust!

Der mistet du min respekt (men siden du er så tøff i tryne så tviler jeg på at du bryr deg)

Anonymous poster hash: 1d6d8...6d9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å komme med meninger her. Det burde du akseptere når du legger ut bilde. Pent sminket, men for øvrig enig med AB angående leppene.

Helt greit det! Gjør meg ingenting at folk kommer med sine meninger her, men det er noe med måten folk sier ting på. Ingen av AB var noe hyggelig i tonen. Om det er slik at man skal bli rakket ned på hver gang man legger ut bilde så er det ingen som gidder å legge ut bilde her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å komme med meninger ja, men når man ikke har bedt om det er det unødvendig.

Anonymous poster hash: e82ae...568

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å komme med meninger ja, men når man ikke har bedt om det er det unødvendig.

Anonymous poster hash: e82ae...568

Hva forventer man når man legger ut bilde I en tråd kalt "Hvordan sminker du deg?"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens :)

NkhzSWo5.jpeg

Men man ser ikke sminken?! Eller er det bare jeg som ikke får opp bildet i stort format? Ser bare et lite bilde.

Anonymous poster hash: fc684...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man ser ikke sminken?! Eller er det bare jeg som ikke får opp bildet i stort format? Ser bare et lite bilde.

Funker ikke her heller, alt blir hvitt hvis jeg trykker på bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg - og igjen: you look fab! Så det nyeste bildet nå, og akkurat som sist: ei blendende vakker jente :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet kommer ikke opp i stort format på tlf... Vet ikke hvorfor :s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg - og igjen: you look fab! Så det nyeste bildet nå, og akkurat som sist: ei blendende vakker jente :hug:

tusen takk :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

du er så fin! 😊

Sminken igår 😊

*bilde fjernet*

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så fin!

Sminken igår

Takk :hug:

Men wow du er lekker! Skikkelig klassiske trekk og fin sminke :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så fin! 😊

Sminken igår 😊

Ååh, du var vel vakker 😍😍👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva forventer man når man legger ut bilde I en tråd kalt "Hvordan sminker du deg?"

Det går an å gi konstruktive tilbakemeldinger.

Eksempelvis: "Jeg synes den fargen ble for blass/fremhevet feil tone i huden, jeg tror du hadde vært veldig fin med denne fargen".

Da er det en positiv undertone, og tips til ting man tror er ekstra fint på den personen.

Jeg eksempelvis kunne jo sagt "æsj, mye foundation er stygt"(nå tenkte jeg ikke det), men istedet valgte jeg fremheve at den personen hadde veldig fin hud og sikkert var veldig flott med langt mindre.

Men jeg fikk jo også frem en personlig mening, at det var litt mye etter mitt personlige syn. Dog ikke med en sur og kjip nedsettende tone.

Jeg tror de som kommenterer negativt vet forskjellen veldig godt, og ønsker slenge dritt punktum.

Anonymous poster hash: 4adf1...976

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så fin!

Sminken igår

oj så fint sminket, dette syntes jeg var perfekt blendet øyenskygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nosoul

Ei venninne av meg sminket meg før vi dro på byen. Alltid kjekt når venner vil være "sminkør".

Nb: se bort fra solbrillene midt på huet... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Takk :hug:

Men wow du er lekker! Skikkelig klassiske trekk og fin sminke :dagens-rose:

Tusen takk :D

Ååh, du var vel vakker

Tusen takk! :)

oj så fint sminket, dette syntes jeg var perfekt blendet øyenskygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...