Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å legge ut bilde og kanskje få noen tips, men litt for feig! Hvordan sletter jeg bilde om jeg vil fjerne det igjen etter en liten stund?

Anonymous poster hash: 9f1ba...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så lyst til å legge ut bilde og kanskje få noen tips, men litt for feig! Hvordan sletter jeg bilde om jeg vil fjerne det igjen etter en liten stund?

Anonymous poster hash: 9f1ba...07a

Kommer an på om du legger ved link fra en side som f.eks Photobucket/Flickr, eller om du laster fra disc. Du må uansett trykke på redigereknappen, og så full editor hvis det er sistnevnte, og så er det et slettealternativ der nede etter teksteditoren, og hvis det er en link, så sletter du den bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Jeg ville ha kjøpt Gosh Cosmetics øyebrynsett (Fåes på vita), en svartbrun volummascara og så Satin Taupe/Vanilla (Mac Cosmetics), som en begynnelse.

Det øyenbrynssettet virker genialt. Tusen takk ☺️

Tenker du at jeg burde påføre vanilla lyeskyggen på hele øyelokket?

Jeg pleier ikke å bruke øyeskygge, og er helt grønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det øyenbrynssettet virker genialt. Tusen takk ☺️

Tenker du at jeg burde påføre vanilla lyeskyggen på hele øyelokket?

Jeg pleier ikke å bruke øyeskygge, og er helt grønn!

Niks, du tar på satin taupe på det bevegelige lokket og blender forsiktig oppover og så vannilla opp mot brynet. For å få en graderingseffekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift.

Så fin du er! Og så heldig med sminken/lys/kamera whatevz som gjør at du faktisk blir brun! Jeg har vel egentlig alltid har trodd at du var rælstygg. Så feil kan man altså ta :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Grønn er virkelig din farge, Fluttershy! Og så passet den veldig godt til hårfargen din. Nydelig :)Anonymous poster hash: 9a2a9...948

Steinfin. Dristig, men samtidig nøytralt. Digger det.

Nydelig, dere! Og enig med Gjest ang. Fluttershy :)

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfeeen!!!! :strix: Så pen du er!!

Jeg bruker bare mascara om dagen. Etter jeg farget og formet bryna mine så gjør jeg ikke noe med de heller. #lat . MÅ snart få interessen tilbake! Kjøpte ikkeno sminke i London engang :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift.

attachicon.gif6sept.jpg

WOW! Du er virkelig vakker :)

Anonymous poster hash: 2d50d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Steike fin!!

Et forslag: Enn hvis du har en knall rød munn til de øynene?

Tusen takk :)

Det hadde nok ikke vært så dumt. Jeg er litt for feig, men synes røde lepper er veldg pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Det hadde nok ikke vært så dumt. Jeg er litt for feig, men synes røde lepper er veldg pent!

Gå med det rundt om i huset først og deretter ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nokon som kan anbefala eit godt augeskyggesett? Er villeg til å bruke litt peng på det

kriterier:

brunt

ikkje glitter

og må kjøpast i butikk i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...