AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2721 Del Skrevet 13. september 2014 Har så lyst til å legge ut bilde og kanskje få noen tips, men litt for feig! Hvordan sletter jeg bilde om jeg vil fjerne det igjen etter en liten stund?Anonymous poster hash: 9f1ba...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lecter Skrevet 13. september 2014 #2722 Del Skrevet 13. september 2014 Ups.. skulle ikke være anonym:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2723 Del Skrevet 13. september 2014 Har så lyst til å legge ut bilde og kanskje få noen tips, men litt for feig! Hvordan sletter jeg bilde om jeg vil fjerne det igjen etter en liten stund?Anonymous poster hash: 9f1ba...07a Kommer an på om du legger ved link fra en side som f.eks Photobucket/Flickr, eller om du laster fra disc. Du må uansett trykke på redigereknappen, og så full editor hvis det er sistnevnte, og så er det et slettealternativ der nede etter teksteditoren, og hvis det er en link, så sletter du den bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 13. september 2014 #2724 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg ville ha kjøpt Gosh Cosmetics øyebrynsett (Fåes på vita), en svartbrun volummascara og så Satin Taupe/Vanilla (Mac Cosmetics), som en begynnelse. Det øyenbrynssettet virker genialt. Tusen takk ☺️ Tenker du at jeg burde påføre vanilla lyeskyggen på hele øyelokket? Jeg pleier ikke å bruke øyeskygge, og er helt grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2725 Del Skrevet 13. september 2014 Det øyenbrynssettet virker genialt. Tusen takk ☺️ Tenker du at jeg burde påføre vanilla lyeskyggen på hele øyelokket? Jeg pleier ikke å bruke øyeskygge, og er helt grønn! Niks, du tar på satin taupe på det bevegelige lokket og blender forsiktig oppover og så vannilla opp mot brynet. For å få en graderingseffekt, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2726 Del Skrevet 13. september 2014 http://www.pinterest.com/pin/552676185492881977/ Noen som vet hvordan jeg kan få en slik look?Anonymous poster hash: c9936...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2014 #2727 Del Skrevet 13. september 2014 http://www.pinterest.com/pin/552676185492881977/ Noen som vet hvordan jeg kan få en slik look?Anonymous poster hash: c9936...9aa Jeg tror det er fra Dressed in Mint, her er instagramsiden hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. september 2014 #2728 Del Skrevet 13. september 2014 Herrefred så vakker du er, Silfen! Så pen du er. Pena!! Jeg ser ikke akkurat det da. Men takk, må jeg vel si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. september 2014 #2729 Del Skrevet 13. september 2014 Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift. Så fin du er! Og så heldig med sminken/lys/kamera whatevz som gjør at du faktisk blir brun! Jeg har vel egentlig alltid har trodd at du var rælstygg. Så feil kan man altså ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 14. september 2014 #2730 Del Skrevet 14. september 2014 Grønn er virkelig din farge, Fluttershy! Og så passet den veldig godt til hårfargen din. Nydelig Anonymous poster hash: 9a2a9...948 Steinfin. Dristig, men samtidig nøytralt. Digger det. Nydelig, dere! Og enig med Gjest ang. Fluttershy Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. september 2014 #2731 Del Skrevet 14. september 2014 Silfeeen!!!! Så pen du er!! Jeg bruker bare mascara om dagen. Etter jeg farget og formet bryna mine så gjør jeg ikke noe med de heller. #lat . MÅ snart få interessen tilbake! Kjøpte ikkeno sminke i London engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2732 Del Skrevet 14. september 2014 Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift. 6sept.jpg WOW! Du er virkelig vakker Anonymous poster hash: 2d50d...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. september 2014 #2733 Del Skrevet 14. september 2014 Meg forrige lørdag. Nydelig hud og bryn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harley Skrevet 14. september 2014 #2734 Del Skrevet 14. september 2014 Sånn så jeg ut her om dagen. Hadde ikke ordnet håret enda da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2014 #2735 Del Skrevet 15. september 2014 Sånn så jeg ut her om dagen. Hadde ikke ordnet håret enda da! Steike fin!! Et forslag: Enn hvis du har en knall rød munn til de øynene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 15. september 2014 #2736 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Lekte meg med ganske mørk og lys grå øyenskygge i dag Endret 15. september 2014 av Nosoul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2014 #2737 Del Skrevet 15. september 2014 Lekte meg med ganske mørk og lys grå øyenskygge i dag Kjempefin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harley Skrevet 15. september 2014 #2738 Del Skrevet 15. september 2014 Steike fin!! Et forslag: Enn hvis du har en knall rød munn til de øynene? Tusen takk Det hadde nok ikke vært så dumt. Jeg er litt for feig, men synes røde lepper er veldg pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2014 #2739 Del Skrevet 15. september 2014 Tusen takk Det hadde nok ikke vært så dumt. Jeg er litt for feig, men synes røde lepper er veldg pent! Gå med det rundt om i huset først og deretter ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. september 2014 #2740 Del Skrevet 15. september 2014 Nokon som kan anbefala eit godt augeskyggesett? Er villeg til å bruke litt peng på det kriterier: brunt ikkje glitter og må kjøpast i butikk i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå