kaffemor Skrevet 11. april 2012 #361 Del Skrevet 11. april 2012 Begynner navnet ditt på Y? Forstår jo at du vil være anonym så du må ikke svare. Hehe nei det begynner ikke på Y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. april 2012 #362 Del Skrevet 11. april 2012 HL, du har akkurat de fargene i fjeset jeg synes er så utrolig vakkert. Er du helt norsk? Tenker på hudfargen, øyenbrynsfargen og øyenfargen.. Jeg vet ikke. Lang historie kort: Min mor er adoptert. Vi vet ikke hennes røtter. Hun har sort hår og grønne øyne, og ser nok ikke helt nordisk ut. Og thanks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #363 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg vet ikke. Lang historie kort: Min mor er adoptert. Vi vet ikke hennes røtter. Hun har sort hår og grønne øyne, og ser nok ikke helt nordisk ut. Og thanks Jeg synes du ser ut som en tater. Har en venninne ut av de reisende, ti år eldre enn deg ca, født i 77) som ser likens ut og hun har grønne øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 11. april 2012 #364 Del Skrevet 11. april 2012 Neimen nå må dere se å bli ferdig med dette ungdomsskoletullet nå da! Blir så ukoslig av slikt. Skal ikke bidra med noen bilder men hva er regelen for mascara på de nedre vippene egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 11. april 2012 #365 Del Skrevet 11. april 2012 Mange fine og flinke kvinner her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 11. april 2012 #366 Del Skrevet 11. april 2012 Har fregnene bare forsvunnet? Har vokst dem av meg, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 11. april 2012 #367 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Hunterlady: Fin du er Hunterlady:) Jeg aner ikke hvorfor jeg alltid har trodd at du er en blondine. Endret 11. april 2012 av sweety pie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #368 Del Skrevet 11. april 2012 Kom med flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 11. april 2012 #369 Del Skrevet 11. april 2012 gjest de øynene dine alltså. Jeg hadde gjort alt for å få sånne øyne:( LÅNE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. april 2012 #370 Del Skrevet 11. april 2012 Hunterlady: Fin du er Hunterlady:) Jeg aner ikke hvorfor jeg alltid har trodd at du er en blondine. Tusen takk. Jeg har vært blondine (dessverre), men foretrekker nå å være mørk sånn som jeg er naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. april 2012 #371 Del Skrevet 11. april 2012 "Gjest". Jeg synes også du har smashing øyenfarge og et nydelig blikk! Likte sminken din best i første posten du posta her inne, men jeg synes du kunne prøvd å markere brynene bittelitt? Kanskje i en rødbrun (mest brun) farge? Tror du hadde kledd det innmari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #372 Del Skrevet 11. april 2012 gjest de øynene dine alltså. Jeg hadde gjort alt for å få sånne øyne:( LÅNE? He, he, he. Jeg er sikker på at dine er like fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 11. april 2012 #373 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg skal prøve å ikke bli en som legger ut 90 poster med bilder av seg selv i en tråd for å ta dem vekk igjen, men her er iallefall et til. Endret 25. mai 2012 av Søgni 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #374 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg skal prøve å ikke bli en som legger ut 90 poster med bilder av seg selv i en tråd for å ta dem vekk igjen, men her er iallefall et til. Steine fin sminkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 11. april 2012 #375 Del Skrevet 11. april 2012 Holy crap, du var fin! Takk, Anon! :D Rakk dessverre ikke å se ditt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 11. april 2012 #376 Del Skrevet 11. april 2012 kjempefin sminke på øynene!! Men jeg ville ikke brukt den fargen på lipglossen Takk! =) Nai, den er vel litt rosa, egentlig. Jeg synes egentlig hun passet den fargen ganske godt, dog jeg tipper du gjerne passer varmere farger bedre enn kalde? Type kanskje mer rosa/varm rød enn mer mot lillatoner? Eller? Tusen takk. Jeg heller mer mot rødt. Det er litt vanskelig med meg, siden jeg har varme toner her og kalde toner der, haha. Altså, håret er en ganske varm tone, men øynene mine synes jeg er kalde. Det er et stress å finne ut av For eit sett med kinnbein! Og her sit ein og kjenner at ein er heilt konturlaus i trynet. Jaja. Solpudderet? Ja, litt mykje. Eyelineren? Ikkje slåande gale. Men for eit sett kinnbein, altså! Ingen som ser noko anna med dei kinnbeina der. You lucky bastard. Sånn heilt konkret og sakleg og konstruktivt og slikt så har du nok rett i solpudderet - med så flotte kinnbein vil ein sjå solpudderet veldig godt, sidan kinnbeina er så framtredande, men eg syntest ikkje det var så ille. Luggen var kul, sjølv om ein kjenner seg som om ein har markise når han er så lang. Korleis ser du ut utan solpudder/rouge? Nåmmen Jeg liker ikke å være blek. Eller vel: det er nå en farge jeg er ganske så vandt til som man kan se, og det er ofte jeg er litt for kjapp med solpudder-kosten. Da var det egentlig ganske greit for meg å se disse bildene selv, for det er ikke alt man legger merke til når man ser seg kjapt i speilet. Får prøve uten solpudder imorgen. Tror jeg kommer til å se ut som et lite spøkelse, men... Floony: Du ser fantastisk ut! Er det din naturlige hårfarge eller farger du det? Hvilken farge bruker du da, i så fall? Nåh Takk. Snilt sagt, selv om jeg strengt tatt synes settet mitt med bilder var litt uheldige sånn egentlig :gjeiper: Blir så falsk foran kamera.. Anyway: jupp, det er farget og ble resultatet da jeg var hos frisøren for å få vekk den SVARTE hårfargen min: avfarging, farging, farging under vask, striping og farging under vask igjen. 4000,- takk... Det var mer rødlig før vi gjorde det kaldere brunt til slutt, men nå har utepils i sola gjort det lysere igjen. Så det hele er ganske udefinert, synes det var overraskende at den så så jevn og "stabil" ut på bildene. Jeg trenger en frisørtur igjen snart... usikker på om jeg skal gjøre det kaldere, rødere eller lysere... Luggen skal hvertfall gjøres noe med! Er tross alt hele TO uker siden jeg var hos frisøren og klippet den sist (vokser som et ugress...) Sånn, da var det vel ingen tilbakemeldinger jeg hadde glemt? Tusen takk alle sammen for både kritikk og ros! Setter veldig pris på begge deler, jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #377 Del Skrevet 12. april 2012 Her var det jammen meg mye fine damer! Rakk dessverre ikke å se den modifiserte sminken til "gjest", men på det første bildet synes jeg hun ser akkurat sånn ut: Klapp igjen, kjerring. Sur, oversminket og gammel. Laila på den nærmste brune pub'en. Du har fantastiske øyne, skjønner ikke hvorfor du ødelegger dem... Men vi er jo forskjelige... Ellers er jeg som kvinne sjokkert over å se at jeg synes SAMTLIGE er penest UTEN sminke! Tankevekker... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #378 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) "Gjest". Jeg synes også du har smashing øyenfarge og et nydelig blikk! Likte sminken din best i første posten du posta her inne, men jeg synes du kunne prøvd å markere brynene bittelitt? Kanskje i en rødbrun (mest brun) farge? Tror du hadde kledd det innmari. Takk vennen. Jeg bruker å markere brynene mer nu for tiden, mange mennesker som har kommentert det. Her var det jammen meg mye fine damer! Rakk dessverre ikke å se den modifiserte sminken til "gjest", men på det første bildet synes jeg hun ser akkurat sånn ut: Sur, oversminket og gammel. Laila på den nærmste brune pub'en. Du har fantastiske øyne, skjønner ikke hvorfor du ødelegger dem... Men vi er jo forskjelige... Ellers er jeg som kvinne sjokkert over å se at jeg synes SAMTLIGE er penest UTEN sminke! Tankevekker... Vel, takk, men altså, i følge den stilen jeg kjører er sminken min eminent og jeg ser ikke gammel ut med den. Jeg legger ved et bilde av to av mine yndlingskombinasjoner. Rød og plommefargede øyeskygge og plommefargede lepper. Clarins øyeskygge # 23 Silver Green er total perfeksjon. Også en god duplikasjon for Lancomes Erica F, dog blir den litt mer "jord" på enn Erica gjør. Leppene er en rosafarget fra Lancome og jeg husker ikke hvilken foundation jeg brukte. (fjernt bilder) Endret 14. april 2012 av "gjest" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 12. april 2012 #379 Del Skrevet 12. april 2012 Synes ''gjest'' var flink til å finne riktig foundation! Har omtrent lik hudfarge, og synes det er nesten umulig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #380 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Synes ''gjest'' var flink til å finne riktig foundation! Har omtrent lik hudfarge, og synes det er nesten umulig... Har du også roscasea/røde kinner? Du må eliminere det røde og det gjør du med en gultonet foundation. Jeg veksler mellom Chanel Vitalumiere Aqua i B10, Chanel VitaLumiere Perfection i B10 og Bobbi Browns Smoth Skin Foundation i Varm Ivory. Endret 15. april 2013 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå