Mirabella76 Skrevet 18. november 2012 #221 Skrevet 18. november 2012 Gratulerer så mykje med ein 2-åring i hus! Eg har sjølv fått ein 4-åring i hus i løpet av dennne veka. Åra går jammen fort unna!
Luremegpå Skrevet 20. november 2012 Forfatter #222 Skrevet 20. november 2012 Gratulerer så mykje med ein 2-åring i hus! Eg har sjølv fått ein 4-åring i hus i løpet av dennne veka. Åra går jammen fort unna! Oh yes. det merker gitt! Fantastisk
Luremegpå Skrevet 20. november 2012 Forfatter #223 Skrevet 20. november 2012 Hei hei! Oppsummerer en fantastisk koselig helg med masse besøk og stas for T og bli 2 år, og se den fantastiske familien vi har, vi er så utrolig heldige, selvom Samboeren sin familie er litt mer sånn det passer sjeldent å komme hit, de bor litt over 4 timer unna, men faren og halvsøsteren kom her noen få timer på lørdagen, men de måtte dra igjen etter noen få timer... Typisk! Skriver mer senere..samboer er ute, og T skal snart i loppissen:)
Dine Skrevet 21. november 2012 #224 Skrevet 21. november 2012 Kan jo skjønne at der blir litt lang reisevei for svigerfamilien, men de kunne jo ordnet seg overnatting en gang i blant for å se barna..? Det hadde hvertfall jeg satt stor pris på og det gjør såret lettere for barna å få godt forhold til de også. Hvordan er formen for tiden? Det er jo ikke så altfor lenge til starten av september og datoene jeg har tippet....
Luremegpå Skrevet 21. november 2012 Forfatter #225 Skrevet 21. november 2012 (endret) Oppdatering! Ja,vi hadde bursdagsfeiring,og T er helt i ekstase enda tror jeg. Han fikk så mange transportmiddler og mye stas at når han kom inn med puten i armen mand morgen kl 06,så har han tydlitgvis hatt endel tanker i hodet.,for det første han sa kikkende opp i taket var : Mange biler...hehe,han er så sjarmings!! Gruer meg masse til han må dele på oppmerksomheten,vet at det er sunt bla bla bla. men forrige uke va grusom..fikk angst angst,føltes som jeg skulle kveles,nei.mye flashbacks fra sykehusopphold fra Theo sin fødsel osv.. Denne uken er betraktelig mye bedre! T har nä sovet mye mye mer hver natt,og jeg har overskudd,mye overskudd,og det gjør meg og samboer mer forelska! Hadde jm time mandag,og fikk snakket om diverse ting. Har samme Jm som forrige gang,og hun er så behagelig Symfysemålet mitt er akkurat der det skal være,2cm under antall uker Jeg tror magen strekker seg masse,men vekten hadde ikke forandret seg. phew! Gått opp 11kilo,og det er tungt når man skal være fulltidsmamma,og alt sammen! Jeg ser godt at hun er større,kjenner konturene mye bedre,og har fått vondt i ribbeinene höyre side! phew..mye på hjertet! Mye kynnere,men har roet seg denne uken,så tipper fødsel rundt termin jeg!! Endret 21. november 2012 av Luremegpå
Luremegpå Skrevet 22. november 2012 Forfatter #226 Skrevet 22. november 2012 37 UKER!!! Fy fader så syyyyyygt!
captiva Skrevet 22. november 2012 #227 Skrevet 22. november 2012 37 uker,herregud som tiden flyr! Skjønner tankene dine og d med dårlig samvittighet ovenfor T. Jeg trodde jeg var gravid for en stund siden og tenkte akkurat det samme,og jeg var ikke gravid engang men det lommer til å gå vendig bra,tenk på alle de som får småsøsken
Dine Skrevet 22. november 2012 #228 Skrevet 22. november 2012 (endret) Whow, tiden flyr!!! Gratulerer så masse med 37 uker! Hvem sladrer for deg denne gangen? Endret 22. november 2012 av Dine
Luremegpå Skrevet 22. november 2012 Forfatter #229 Skrevet 22. november 2012 Whow, tiden flyr!!! Gratulerer så masse med 37 uker! Hvem sladrer for deg denne gangen? ja,jeg merker det tar litt pusten fra meg... Tenker jeg klarer å oppdatere selv denne gangen Ja,ukene flyr,og jeg setter så stor pris på T!
Luremegpå Skrevet 22. november 2012 Forfatter #230 Skrevet 22. november 2012 37 uker,herregud som tiden flyr! Skjønner tankene dine og d med dårlig samvittighet ovenfor T. Jeg trodde jeg var gravid for en stund siden og tenkte akkurat det samme,og jeg var ikke gravid engang men det lommer til å gå vendig bra,tenk på alle de som får småsøsken Hey!! Jeg er jo veldig glad for at han skal få søsken,men det er uvant,skremmende fordi man må dele seg selv,og vi har hatt et turbo år..nå kommer vi endelig til hektene med søvn,og en helt ny guttebass,så må han dele oss..vanskelig og forklare,sikkert endel tanker som kommer nå som jeg nærmer meg! Er du ikke klar for en til enda? Tviler på at mine innlegg gjør det bedre! Hehe
Dine Skrevet 23. november 2012 #231 Skrevet 23. november 2012 Da gleder jeg meg til oppdatering når den tiden kommer
captiva Skrevet 23. november 2012 #232 Skrevet 23. november 2012 Hey!! Jeg er jo veldig glad for at han skal få søsken,men det er uvant,skremmende fordi man må dele seg selv,og vi har hatt et turbo år..nå kommer vi endelig til hektene med søvn,og en helt ny guttebass,så må han dele oss..vanskelig og forklare,sikkert endel tanker som kommer nå som jeg nærmer meg! Er du ikke klar for en til enda? Tviler på at mine innlegg gjør det bedre! Hehe Tror det er helt normalt å ha masse tanker og dårlig samvittighet ovenfor den største når det nærmer seg. Jeg har vært litt frem og tilbake Pm jeg vil ha en til og har funnet ut at det vil jeg. Men ikke enda,vil at T skal være litt større da jeg praktisk talt er alenemamma pga samboers jobb..
Luremegpå Skrevet 24. november 2012 Forfatter #233 Skrevet 24. november 2012 (endret) Mornings! Helg og babyrom/gjesterom står for tur..mye å ordne selvom vi flyttet inn for halvt år siden! Problemet er at rommet er så deformert..hmhm Vel..i går kom mammabekymringene igjen, baby var helt rolig,kjente kun to spark fra til ettermiddagen og da ringte jeg Jm,og hun sa jeg burde kontakte føden,just in case.. Så da måtte jeg det da..som de sier på føden,når man da kommer til føden og bli ctg målt da sparker alltid baby...joda..vel hu fant iallefall god hjerterytme,men jeg hadde helt rett i at hun var stille,for hun bevegte seg knapt tiden jeg var der..,men som hun sa..det er trangt der,så så lenge jeg kjenner et par dult ila dagen,er alt ok! Merkelig nok har magen strammet seg mye i natt,baby har vært aktiv,og jeg kjenner kynnere kommer og gär med mensmerter. Tipper det er modning på gang,og det er jo ikke feil Eller så er det magevirus igjen..! Prøve å sove en time,for kl 10:00skal han ene broren min ha T en times tid,så vi blir ferdige med innredning av rommet Endret 24. november 2012 av Luremegpå
Luremegpå Skrevet 25. november 2012 Forfatter #234 Skrevet 25. november 2012 I går ble rommet ferdig, mangler bare litt bilder på veggene, gud så rart og deilig å være ferdig! Rart å dra fram, vugge, og nye bitte små babyklær i enhelt annen farge osv..glede meg etterhvert nå I natt var det ingen kynnere, så det var deilig...!! Rart hvor opplagt jeg er , sidenjeg kun sover 5 timer , maks 6 pr.natt.. Kjekt å stå opp med T se på barne tv og super pri Hverdagslykke det <3
Mirabella76 Skrevet 25. november 2012 #235 Skrevet 25. november 2012 (endret) Så kjekt at du merkar tegn på modning! Eg merkar ingenting til det, og har faktisk ikkje kjent ein einaste kynnar ein gang. Men eg veit at eg har kynnarar. Hadde bl.a ein kynnar då jordmor skulle kjenna etter leie på svangerskapskontrollen tidlegare i veka. Det er berre det at eg av ein eller annan merkelig grunn ikkje merkar det sjølv, når eg har kynnarar. Var akkurat likt forrige gang eg var gravid også, så det er vel berre sånn kroppen min er. Ser at du har passert 37 veker for fleire dagar sidan. Har ikkje me termin omtrent akkurat samtidig? Får det liksom ikkje til å stemma med at eg først er 37 veker enten i dag, eller i morgon. Eg har UL-termin 18. desember, og min eigen utrekna termin er 19. desember. Endret 25. november 2012 av Mirabella76
Luremegpå Skrevet 25. november 2012 Forfatter #236 Skrevet 25. november 2012 Så kjekt at du merkar tegn på modning! Eg merkar ingenting til det, og har faktisk ikkje kjent ein einaste kynnar ein gang. Men eg veit at eg har kynnarar. Hadde bl.a ein kynnar då jordmor skulle kjenna etter leie på svangerskapskontrollen tidlegare i veka. Det er berre det at eg av ein eller annan merkelig grunn ikkje merkar det sjølv, når eg har kynnarar. Var akkurat likt forrige gang eg var gravid også, så det er vel berre sånn kroppen min er. Ser at du har passert 37 veker for fleire dagar sidan. Har ikkje me termin omtrent akkurat samtidig? Får det liksom ikkje til å stemma med at eg først er 37 veker enten i dag, eller i morgon. Eg har UL-termin 18. desember, og min eigen utrekna termin er 19. desember. Hallooo... Sengen får vente..hehe Jeg kjener de kraftige kynnerene, men ikke de svake, .jm sa og til eg at jeg måtte slappe av, for nå hadde jeg kynnere...pes og ubehagelig, magen blr så hard så en stein ( Tickeren er en dag feil, men orker ikke forandre den igjen, den går en dag for fort..! Jm og sykehuset er og enig i tickeren,...17des it is
Luremegpå Skrevet 25. november 2012 Forfatter #237 Skrevet 25. november 2012 Jm time i morgen, alltid kjekt :)Lurer på om jeg skal be henne sjekke hvordan jeg har modnet..hvis jeg har det ... Håper jeg er litt modnet mtp alle de voldsomme kynnerne siste tiden
Luremegpå Skrevet 25. november 2012 Forfatter #238 Skrevet 25. november 2012 (endret) Oppdaterer i morgen, lurer på om samboer vil bli med..hmhm.. Endret 25. november 2012 av Luremegpå
Luremegpå Skrevet 26. november 2012 Forfatter #239 Skrevet 26. november 2012 (endret) Oppdatering: Må oppdatere fra helgen...var jo så stille på fred, så jm sa jeg skulle dra til føden, dro en tur, og hadde perfekt ctg, men hun sa pga at babyen var veldig rolig...vel, i dag fikk jeg vite grunnen til det, for i helgen har hun vært så sinnsykt aktiv, og det er fordi hun har snudd seg fra rygg til venstre siden, til ryggen til høyre siden. Ribbeinene er helt most,og eg kjenner godt de sure oppstøtene, må strekke armene når jeg skal sitte..å hei hvor trangt det er!!! Gidder ikke klage egentlig, siste gang jeg skal gå gravid, så da nyter jeg det så godt jeg kan Jm timen i dag ja...var så fryktelig dårlig i magen i natt, hadde flere kynnere jeg våknet av,,men det er nok romstreringen til mini, så har ommublert på tarmer og alt som er,..blodtrykk er fint, og symfysemålet har steget mye på to uker, men innen normalen...er svær å merker jeg..flytter jo stein om natten når eg flytter meg..hehehe Hun sjekket og hvordan jeg lå ann i løypen, og hun mente jeg var moden, at slimproppen hadde begynt å gå sloooowly, og at det var .1cm åpning, og livmorhalsen er på ca 2cm..., hun tviler på jeg går overtid...men hvem vet?? Fikk en rie år hun hadde undersøkt meg, aooooooo sier jeg bare! Hun sa hun kom ikke til å røske til, får da ville jeg få en tidligere fødsel, og det vil ikke heller, for formen er så bra nå sånn egentlig Spennende dager, og litt panikk!! Endret 26. november 2012 av Luremegpå
Bolla! Skrevet 26. november 2012 #240 Skrevet 26. november 2012 Blir noen spennende dager fremover da, herlig! 'Snart har du jenta di her du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå