Alina X Skrevet 6. mai 2012 #121 Del Skrevet 6. mai 2012 trakassering av menn finnes ja,med tanke på at de føler eg overflødige og får sin maskulinitet ødelagt.men trakassering av kvinner er OGSÅ et stort problem,man må kunne se begge sider,ikke bare kjempe for "sitt"kjønn. forøvrig synes jeg det er skummelt at terskelen for å bruke vold er lav hos de fleste menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 6. mai 2012 trakassering av menn finnes ja,med tanke på at de føler eg overflødige og får sin maskulinitet ødelagt.men trakassering av kvinner er OGSÅ et stort problem,man må kunne se begge sider,ikke bare kjempe for "sitt"kjønn. forøvrig synes jeg det er skummelt at terskelen for å bruke vold er lav hos de fleste menn. Den er ikke lav, det er bare det at psykisk vold ikke viser. Derfor virker terskelen for fysisk vold lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #123 Del Skrevet 6. mai 2012 Nei du har rett i det,mange menn er mestre i psykisk trakassering mot ektefeller,barn osv. At du fikk en kvinne til å bli så redd at hun gråt synes jeg er direkte trist,og jeg håper for hennes del at hun kom seg vekk fra deg så fort hun klarte før du gjorde noe mer mot henne. Kan det hende damene du hadde forlot deg fordi du var voldelig?kanskje det er et alternativ....fordi fleste kvinner liker ikke vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #124 Del Skrevet 6. mai 2012 Nei du har rett i det,mange menn er mestre i psykisk trakassering mot ektefeller,barn osv. At du fikk en kvinne til å bli så redd at hun gråt synes jeg er direkte trist,og jeg håper for hennes del at hun kom seg vekk fra deg så fort hun klarte før du gjorde noe mer mot henne. Kan det hende damene du hadde forlot deg fordi du var voldelig?kanskje det er et alternativ....fordi fleste kvinner liker ikke vold. Jeg tror du må lese hele tråden for å få med deg hele sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #125 Del Skrevet 6. mai 2012 det har jeg gjort. og jeg har vært på "din side"helt siden jeg leste dagbokinnlegget ditt så forsto jeg at du ikke var ond. Men når du villig innrømmer at du står i fare for å bli så sint at du vil grisebanke noen,da mener jeg du trenger profesjonell hjelp. Hvis ikke kan du eksplodere en dag og overfalle en kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #126 Del Skrevet 6. mai 2012 Hva med at kvinner lærer seg til og provosere litt mindre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #127 Del Skrevet 6. mai 2012 hvordan provosere da mener du? At man aldri skal si sin mening,ønske å leve sitt liv i frykt for å bli banket opp? synes du det er greit med menn som slår? jeg synes det er forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 6. mai 2012 det har jeg gjort. og jeg har vært på "din side"helt siden jeg leste dagbokinnlegget ditt så forsto jeg at du ikke var ond. Men når du villig innrømmer at du står i fare for å bli så sint at du vil grisebanke noen,da mener jeg du trenger profesjonell hjelp. Hvis ikke kan du eksplodere en dag og overfalle en kvinne. det er jo derfor jeg IKKE vil gjøre noe med dette. Det var i en slik periode, der jeg prøvde å få gjort noe md det undertrykkede sinnet, at jeg eksploderte slik. Siden den gangen har jeg valgt å la ting være som de er, nettopp fordi jeg da har kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #129 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) hvordan provosere da mener du? At man aldri skal si sin mening,ønske å leve sitt liv i frykt for å bli banket opp? synes du det er greit med menn som slår? jeg synes det er forkastelig. Tja, kvinne som er redde for og bli banket opp burde kanskje ikke være så frekke i kjeften? ikke forsøke og psyke ut fyren de er så redde for og ikke trakassere de dem skal være så "offer" for? Alle vet at kvinner elsker og pådra seg offerrollen og nekter og se sin egen deltagelse. Det er ikke tilfeldig at man brant kvinner på bål i gamle dager, og det forteller litt om hva slags følelser som kvinner kunne iverksette. Menn på byen som ofte blir banket opp får beskjed om og endre atferd og oppførsel, det samme burde gjelde kvinner som "ofte" havner i kranglinger og situasjoner. Forresten er alle kvinner i norge idag frie, - det betyr at dere er fri til og dra hvis dere ønsker det og dere er fri til og bli i voldshjem dersom dere ønsker det. Men ikke kom og påpek at dere alltid er uskyldige og aldri skyldige fordi menn alltid har all skyld og kvinner aldri noen gang har hatt noe skyld. Man fortjener som man reder som jeg pleier og si. Mange kvinner fremtprovoserer hendelser for og deretter være offeret, - den slags geniale metode og håndtere konflikter på, den med og alltid komme seierende ut av alle kranglinger, den er for avansert for menn flest. Vi menn er enkle vi, vi slår når vi blir trengt opp i et hjørne, vi klarer ikke og tenke fire fem trekk fremover i sjakkspillet slik kvinner kan, - det og sette på seg en uskyldig maske mens man samtidig viser blåveisen. Etterpå få alle mennesker aller varmeste omtanke og alle andre menneskers dypeste symptati, mens mannen som ikke klarte og tenke så langt blir anklaget for og være voldsutøveren!!! Man må nesten beundre kvinner for og mangle den allminnelige samvittighet som mennesker flest innehar som handler om ikke være uredelig eller urettferdig når man sloss. Å klype, klore og rive negler i øyner er kvinners måte og sloss på. Ekkelt og motbydelig. Å dolke noen når en står med ryggen til. Å blande gift. Kvinners kreativitet og hevngjerrighet er det ingen mann som kan måle seg mot. Endret 6. mai 2012 av waco 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. mai 2012 #130 Del Skrevet 6. mai 2012 På barneskolen var det flere episoder som ikke var helt heldige når det kom til hvordan en følte seg beehanldet. En gang vi holdt på med leire så hadde to jenter laget noen skåler. De hadde vann i den ene og ropte meg og en annen bort for å vise hvor kult det var. Jeg syntes også det var kult, så jeg fylte litt vann i den andre. Det skulle jeg ikke ha gjort, for da ropte de på læreren og fremstilte meg som en bråkete pøbel. Jeg fikk kjeft så det holdt etter for å si det slik. Jeg stod alene mot de to og læreren nektet å høre på meg eller han andre. Noe sier meg at du utelater noe fra denne historien. Betyr det altså at i resten av verden bør kvinner gå rundt og hate alle menn, siden menn i de aller fleste andre land i verden tjener mye mer enn kvinner (dersom kvinner i det hele tatt får lov å jobbe)? I store deler av verden har kvinner all rett til å gå rundt og hate menn generelt. Menn generelt i disse delene av verden er noen primitive svin som anser kvinner som eiendeler som de kan bruke som de selv ønsker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #131 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvis du som mann blir slått av en kvinne,kan du gjøre noe annet enn å slå tilbake,du kan holde henne fast til hun roer seg ned e.l. Hvis en mann slår så har slaget mye større kraft fordi de fleste menn er fysisk sterkere enn kvinner. Jeg synes også det er feigt av kvinner som skal fremprovosere vold feks om de er ute på byen,så skal de "sloss"med en fyr som kanskje ikke har gjort noe annet galt enn å se litt på henne,og da hvis han slår henne blir hun offeret det er feil.Hvis en mann rører en kvinne så synes jeg heller kvinnen skal si ifra til dørvakt,bartender el istedenfor å hyle og løpe etter mannen for å sloss for da kan de ende opp forslåtte selv. Men så har du også gruppen av psykisk syke eller de som bare er slemme av en eller annen grunn,være seg oppvekst eller miljø. Som tar kveletak på det fordi du kjøpte feil oppvaskmiddel, eller som slår deg i ansiktet fordi du mistet et glass i gulvet(true story),og da kan man ikke legge skylden på kvinnen for at mannen har en feilskrudd mentalitet. forøvrig er jeg enig i at kvinner lett etter seg i "det er synd på meg",men hvis man lett lar seg provosere så bør man heller lære seg til å roe nervene for så å snakke høyt og tydelig uten å bli avbrutt av kvinnen for å si det du vil si,istedenfor å bruke knyttneven. Forøvrig så ble flest kvinner brent på bålet av de kristne for å være hekser. Det var ikke fordi de var faktiske hekser som fløy rundt på kosteskaft,men fordi de trodde på folketro/overtro og brukte planter ol som medisiner,noe som av de kristne(der mente at Gud var eneste løsning)mente at de drev med trolldom.Og å bruke plantemedisiner var det flest kvinner som drev med i forbindelse med sykdommer,graviditet etc. Spesielt samer fikk gjennomgå i denne perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #132 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei på KG er det i hvertfall mennene som er flinkest til å ta offerrollen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 6. mai 2012 Noe sier meg at du utelater noe fra denne historien. I store deler av verden har kvinner all rett til å gå rundt og hate menn generelt. Menn generelt i disse delene av verden er noen primitive svin som anser kvinner som eiendeler som de kan bruke som de selv ønsker. At læreren er en mann? Når det gjelder resten av verden så vil du finne at de fleste menn i Norge er helt enige at det er en uting å anse kvinner som en eiendel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #134 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvis du som mann blir slått av en kvinne,kan du gjøre noe annet enn å slå tilbake,du kan holde henne fast til hun roer seg ned e.l. Hvis en mann slår så har slaget mye større kraft fordi de fleste menn er fysisk sterkere enn kvinner Jeg tror eneste reelle valget menn har er å flykte. Har opplevd å se en mann bli arrestert av politiet etter at han holdt en kvinne fast. Opptrinnet var at hun gikk etter han og sparket, spyttet og slo. Da han fikk nok holdt han henne hardt. Hun skreik og bar seg som om hun skulle bli voldtatt. Det endte som sagt med at HAN ble tatt med i maja. Hadde han vert smart hadde han løpt inn i en taxi og stukket av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #135 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja,jeg sa jo at ute på byen greier er idiotisk hvis man skal leke offer om man selv fremprovoserer det,og at ja,menn blir nok mer uglesett hvis de feks holder enn kvinne fast offentlig,og blir automatisk brakt inn.Så da får man heller stikke av. Men hvis man slår en annen kvinne uprovosert som også skjer,synes jeg de rundt skal hjelpe kvinnen.Ikke grisebanke mannen men kanskje gi han et slag tilbake(da fra en annen mann).Sorry,men enkelte ganger må det være hardt mot hardt....Men jeg synes du skal oppsøke hjelp mot huet ditt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 6. mai 2012 Enig med deg, men hodet mitt, det blir der det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #137 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Siden de aller fleste menn ikke hater kvinner, men tvert i mot elsker dem er det lite poeng i å diskutere hvilket kjønn som er verst og hvem det er mest synd på. Det viktigste er å fokusere på seg selv og hvordan man kan gjøre livet bedre for seg selv og andre. Det finnes så mange fantastiske menn at jeg orker i hvertfall ikke å fokusere på de som vil meg vondt! Endret 6. mai 2012 av _Blomsten_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er synes jeg virker som en smart løsning _Blomsten_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #139 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er synes jeg virker som en smart løsning _Blomsten_ Anbefaler deg å prøve selv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #140 Del Skrevet 6. mai 2012 Anbefaler deg å prøve selv! Jeg gjør jo det. Er jo derfor jeg ikke har personlige relasjoner til kvinner. Altså, jeg sier ikek at alle kvinner vil meg vindt, men at jeg aldri blir kvitt redselen og følelsen av at kvinner vil meg vondt. Derfor holder jeg meg borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå