Gå til innhold

En misogynist sin hverdag


misogynist

Kvinnehat  

12 stemmer

  1. 1. Hater jeg kvinner?

    • Ja
      12


Anbefalte innlegg

Ja, det gjør vi. Og jeg endte med å gå ut på plassen utafor blokka mi midt på natta og rasere ei søplekasse.. :fnise:

He he, jeg er for ordentlig til å tørre slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Nei, du bidrar mer til å fremstille deg selv som veldig besserwisser og hånende. empatiløs rett og slett.

Jeg et ofte uenig med Tabris, men har et godt inntrykk av henne som person, jeg er ofte uenig med deg og har et dårlig inntrykk av deg som person. Hvorfor det tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg ikke gi noen respons på det han skriver, det ville nok vært mer konstruktivt.

Du er nærmere sannheten en du aner. Men forstår du hvorfor? Forstår du hvorfor så faller en stein av skuldrene til tusner av menn som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nærmere sannheten en du aner. Men forstår du hvorfor? Forstår du hvorfor så faller en stein av skuldrene til tusner av menn som meg.

Sorry, mister, men jeg har ikke så store tanker om meg selv at jeg tror mine ord har påvirkningskraft på tusener av menn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Jeg har ikke sagt at dine fremskritt ikke har verdi. Det hjelper kanskje om du leser det jeg faktisk skriver i stedet for å tolke det til noe annet. Jeg synes det er flott at du jobber med deg selv og erfarer fremskritt.

Jeg forsøker igjen: Det var selvsagt disse kvinnenes feil at de oppførte seg slik de gjorde mot deg. Det var deres feil, og deres ansvar. Hvordan du velger å reagere på dette, og om du velger å gjøre noe med din reaksjon eller ikke, er ditt valg og ditt ansvar. Men det er på ingen måte andre[/i kvinners feil at de du har møtt har vært drittsekker. Derfor trekker jeg frem at det er mange som har blitt urettferdig behandlet av det motsatte kjønn uten at de utvikler et hat mot halve jordens befolkning av den grunn.

Og skyld gjerne på meg for at du blir sintere og hater kvinner mer. Jeg har skuldre nok til å bære din ansvarsfraskrivelse om du ønsker det.

Vet du, du var fin og smart og virkningsfull til du kom til det i uthevet skrift.

En opplysning, de fleste som er emosjonelt ødelagt er veldig klar over det selv. Og som en følge av det, pinlig klar over seg selv. "Åja..." er betraktelig bedre en salte fingre i sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et ofte uenig med Tabris, men har et godt inntrykk av henne som person, jeg er ofte uenig med deg og har et dårlig inntrykk av deg som person. Hvorfor det tror du?

Jeg vet ærlig talt ikke, men vil sette pris på en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Ja, på sett og vis. Og i et slags håp om å opplyse? Menn som meg blir jo som regel møtt med "Skjerp deg!" i vårt møte med kvinner og via vår frustrasjon. Så om ikke annet så håper jeg å få frem hvorfor vi er som vi er. Ikke for å rettferdiggjøre, men for å forklare.

Støtter de som mener at du burde skjerpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, du var fin og smart og virkningsfull til du kom til det i uthevet skrift.

En opplysning, de fleste som er emosjonelt ødelagt er veldig klar over det selv. Og som en følge av det, pinlig klar over seg selv. "Åja..." er betraktelig bedre en salte fingre i sår.

Så ta heller til deg det som du så på som smart og virkningsfullt, og argumenter på det heller. Du kan ikke forvente at folk skal på tærne rundt deg når du er så bastant selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg vet ærlig talt ikke, men vil sette pris på en forklaring.

Hint: hun dømmer ikke en hel gruppe mennesker for noe enkeltpersoner i den gruppen har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, mister, men jeg har ikke så store tanker om meg selv at jeg tror mine ord har påvirkningskraft på tusener av menn. ;)

Men har du fantasi nok til å se at flere bekker små gjør en stor å? At smuler er også brød? At for at verden skal være det stedet du ønsker så må du selv være endringen? (Ikke kom med noen smarte kommentarer her takk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de som mener at du burde skjerpe deg.

Tror du dette vil hjelpe for kvinner også? Altså når kvinner utsettes for overgrep så samler vi sammen en gruppe menn som ber henne skjerpe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Men har du fantasi nok til å se at flere bekker små gjør en stor å? At smuler er også brød? At for at verden skal være det stedet du ønsker så må du selv være endringen? (Ikke kom med noen smarte kommentarer her takk...)

Da må du endre deg da, slik at verden blir et bedre sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ta heller til deg det som du så på som smart og virkningsfullt, og argumenter på det heller. Du kan ikke forvente at folk skal på tærne rundt deg når du er så bastant selv.

"Du er så pen kjære, når du endelig sminker deg." Men bare ta til deg det virkningsfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du dette vil hjelpe for kvinner også? Altså når kvinner utsettes for overgrep så samler vi sammen en gruppe menn som ber henne skjerpe seg.

Ja, hvis en kvinne etter et overgrep hadde utviklet hat mot alle menn og brukt mye tid på å registrere seg på et forum med mange menn for å rakke ned på dem. Da hadde det vært på sin plass å be henne skjerpe seg. Ikke fordi man ikke har lov å ha vondt, eller fordi man ikke har lov å ha traumer. Men fordi man ikke bidrar med noe konstruktivt hverken for seg selv eller andre ved å spy ut bitterhet på et forum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du fantasi nok til å se at flere bekker små gjør en stor å? At smuler er også brød? At for at verden skal være det stedet du ønsker så må du selv være endringen? (Ikke kom med noen smarte kommentarer her takk...)

Selvsagt. Og man blir møtt med det man selv sender ut. Så sender du ut andre signaler enn du har gjort så langt, så vil du også (blant annet av meg) bli møtt med en annen holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Og man blir møtt med det man selv sender ut. Så sender du ut andre signaler enn du har gjort så langt, så vil du også (blant annet av meg) bli møtt med en annen holdning.

Jeg ser en fremtid med stadig større skille mellom menn og kvinner. En fremtid der noen menn vil begå grove overtramp mot kvinner. En fremtid er skyttergravene kommer til å bli dype og våpnene grusomme. Personlig vil jeg stå på sidelinjen og beskue blodbadet. Men forklaringen på hvorfor det vil gå slik, den vil en nok aldri ønske å snakke om.

Med andre ord, så lenge de som er såret avkreves å klare seg på egenhånd så, vel, vil de det. Men ikke nødvendigvis på det viset kreverne ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke hva slags rare ting du leser ut av det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva slags rare ting du leser ut av det jeg skriver.

Det var bare et generelt hjertesukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en fremtid med stadig større skille mellom menn og kvinner. En fremtid der noen menn vil begå grove overtramp mot kvinner. En fremtid er skyttergravene kommer til å bli dype og våpnene grusomme. Personlig vil jeg stå på sidelinjen og beskue blodbadet. Men forklaringen på hvorfor det vil gå slik, den vil en nok aldri ønske å snakke om.

Med andre ord, så lenge de som er såret avkreves å klare seg på egenhånd så, vel, vil de det. Men ikke nødvendigvis på det viset kreverne ønsker.

er det dette du ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det dette du ønsker?

Nei, men det er konsekvensen av å leve i et samfunn der det å trakkasere menn er lovlig og det å protestere mot urett begått av kvinner mot menn er en styggedom. På sikt graver kvinner sin egen grav ved å ikke involvere menn som likeverdige mennsker i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...