Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Har kjøpt denne til høsten:) tror den blir fin med ullskjerf og trang bukse til!

10101217_Black_001_ProductLarge.jpg

Åh, knallfin! Hvor er den fra? Klarer ikke å tyde merkelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaget plutselig at nesten alle basic-toppene mine var utslitt, så når jeg kom over disse i silke/bomull fra Rosmunde slo jeg til:

Hvor kjøpte du disse? Veldig pene!

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne buksen i dag.
Kjøpte også noen fra CPH Classic, men de finner jeg ikke bilde av.
I tillegg så ble det med meg 5 skjorter fra Fair Lady, 2 av 2 forskjellige syns de var så fine og hadde så godt stoff at jeg måtte ha to av dem. Så en annen en av samme merke, ikke fullt så godt stoff, men den var fin, siste som var igjen på stativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kjøpte du disse? Veldig pene!

Anonymous poster hash: 1875e...5ca

De er kjøpt på Lingerie Lounge på Steen og Strøm, og er utrolig komfortable å gå med!

Tror modellen het "Rosmunde roll", jeg fant den iallefall på flere nettbutikker når jeg googlet med de søkeordene. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke å dy meg, så ble to nye par med sko i dag! Er ikke ofte man finner billige sko i strl. 35, så da måtte jeg slå til :) Det første paret hadde jeg i fjor også, men brukte det så mye at de til slutt var dømt til å gå i stykker, og det andre paret er jeg veldig spent på!

http://www.putfeetfirst.com/no/putfeetfirst/Dame/Stovletter_+_boots/Ankelstøvlett/p/28762735

http://www.putfeetfirst.com/no/putfeetfirst/Dame/Stovletter_+_boots/Ankelstøvlett/p/28773135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en lang og fin shoppingrunde denne helgen og endte opp med blant annet dette:

Fra Oasis:

3190411318.jpg

3630092448.jpg

Fra Lindex:

S0000007128805_F_W40_20140207080652.png

S0000007189874_F_W40_20140722185430.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Putfeetfirst. Lette i HELE fjor høst, vinter og vår etter ankelboots, men ingen falt i smak/passet. Men så, midt på føkkings sommeren, nei da finner jeg! :P

10268079915038.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med de sokkene der? Ser ut som strikket ullsokk, men er klam og ekkel fleecesokk?

Det er nå disse sokkene som hører til Hunterstøvlene, da.. Synes de med strikket kant er penere enn de vanlige. Har brukt andre fleecesokker før, blir ikke klam og ekkel, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hva er greia med de sokkene der? Ser ut som strikket ullsokk, men er klam og ekkel fleecesokk?

Det er nå disse sokkene som hører til Hunterstøvlene, da.. Synes de med strikket kant er penere enn de vanlige. Har brukt andre fleecesokker før, blir ikke klam og ekkel, jeg.

Gummistøvler er jo alltid pisskaldt å gå med, så disse sokkene var jo geniale!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummistøvler er jo alltid pisskaldt å gå med, så disse sokkene var jo geniale!

Ja, var det jeg tenkte, jeg også, men.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...