Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er mer oransje i virkeligheten. Knæsj, men ikke for knæsj :) Ja, det er teddie-vesken. Kjøpte den fra leverandørens hjemmeside, altså gigi New York. Tror jeg betalte 200 USD med frakt. Det er enda mer salg nå enn da jeg kjøpte den, så billig, billig, billig :D De merket også pakken som gave med en verdi av 300 kr uten at jeg spurte om det en gang, så slapp unna toll og mva så vidt jeg vet.

Den var kjempefin:)!! Så fin at jeg akkurat klikket den hjem selv :smilorange: Hvor lang tid gikk det før du fikk vesken i posten forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var kjempefin:)!! Så fin at jeg akkurat klikket den hjem selv :smilorange: Hvor lang tid gikk det før du fikk vesken i posten forresten?

litt over to uker tror jeg. Dette fordi jeg skulle ha monogram på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koboltblå/electric blue semskede pumps og koboltblå/electric blue semskede ballerinasko :blush:

Jeg liker smaken din såpass at jeg nesten må forlange et bilde, jeg.

Anonymous poster hash: e1fc3...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en etterlengtet Daniel Wellington klokke i sølv med rem av brunt skinn.
Også kjøpte jeg meg verdens fineste jakke fra Bik Bok som ikke ser ut som det er fra Bik Bok. Det kunne vært fra Acne. Forskjellen er at det ikke koster 4400, som den ene jakken jeg holdt på å kjøpe, om jeg ikke fant denne fra Bik Bok.
En søt sommerkjole fra Vila, som jeg syns er overpriset, så jeg vurderer å gi den tilbake.
En cardigan fra Match
En kjole fra Jean Paul
Kosebukse fra Nike
Og masse annet småting fra forskjellige steder. Herregud, jeg har brukt altfor mye penger ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg liker smaken din såpass at jeg nesten må forlange et bilde, jeg. Anonymous poster hash: e1fc3...dd0

Du kjenner meg dårlig om du tror du kommer noen vei med å forlange noe som helst :lol:

Fortell meg hvem du er så skal jeg vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en etterlengtet Daniel Wellington klokke i sølv med rem av brunt skinn.

Også kjøpte jeg meg verdens fineste jakke fra Bik Bok som ikke ser ut som det er fra Bik Bok. Det kunne vært fra Acne. Forskjellen er at det ikke koster 4400, som den ene jakken jeg holdt på å kjøpe, om jeg ikke fant denne fra Bik Bok.

En søt sommerkjole fra Vila, som jeg syns er overpriset, så jeg vurderer å gi den tilbake.

En cardigan fra Match

En kjole fra Jean Paul

Kosebukse fra Nike

Og masse annet småting fra forskjellige steder. Herregud, jeg har brukt altfor mye penger ....

Åh, det hørtes ut som masse fint!! Du har ikke bilde av jakken fra bikbok, cardigan og klokken? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt denne til høsten:) tror den blir fin med ullskjerf og trang bukse til!

10101217_Black_001_ProductLarge.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som masse fint!! Du har ikke bilde av jakken fra bikbok, cardigan og klokken? :D

Åhjoo, det kommer straks! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner meg dårlig om du tror du kommer noen vei med å forlange noe som helst :lol:

Fortell meg hvem du er så skal jeg vurdere det.

Jeg er såpass høflig at det ville ikke falle meg inn å for ramme alvor forlange noe som helst, men ting har en lei tendens til å bli mer sleivete når jeg formulerer meg skriftlig.

Jeg skriver vanligvis som anonym, men om du vil ha brukernavn, kan du godt få det. Jeg liker nemlig blå sko, og disse hørtes særdeles fristende ut!

Anonymous poster hash: e1fc3...dd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er såpass høflig at det ville ikke falle meg inn å for ramme alvor forlange noe som helst, men ting har en lei tendens til å bli mer sleivete når jeg formulerer meg skriftlig. Jeg skriver vanligvis som anonym, men om du vil ha brukernavn, kan du godt få det. Jeg liker nemlig blå sko, og disse hørtes særdeles fristende ut! Anonymous poster hash: e1fc3...dd0

Send meg en PM så svinger jeg over et bilde til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si det er ganske sært å forlange brukernavn bare for å sende over et bilde av et par sko. Hva er greia?



Anonymous poster hash: 361de...289
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp GetCutie kjolen jeg bestilte. http://vintagebrighton.com/2013/11/10-off-get-cutie-christmas-collection/ Mønsteret til venstre, selv om det ikke synes særlig godt på det bildet. Eneste jeg har å utsette på den er at den kun har glidelås fra armhulen og nedover, og selv med mitt hode i str small ble det i trangeste laget.

Jeg må si det er ganske sært å forlange brukernavn bare for å sende over et bilde av et par sko. Hva er greia?



Anonymous poster hash: 361de...289

Vi overlevde begge, og skoene var veldig fine!



Anonymous poster hash: e1fc3...dd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykke fra Snö of Sweden:

1SN51E00F-F11@4.jpg

Jeg oppdaget plutselig at nesten alle basic-toppene mine var utslitt, så når jeg kom over disse i silke/bomull fra Rosmunde slo jeg til:

0024291_rosemunde-silk-t-shirt-regular-l

ros5271_newwhite.jpg

(Denne tanktoppen kjøpte jeg i blått og brunt, men det fant jeg selvfølgelig ingen bilder av på nett)

Natttøy i silke fra Mimi Holliday:

mh24p1bk_mimiholiday_angelique_silk_cami

Og undertøy fra Chantelle

Endret av Miss-Grey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte meg en kjole fra H&M, men finner selvfølgelig ikke bilde.

Ellers klarte jeg også å ta med meg hipstere i str 34.. jeg bruker 38. Flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACNE-WS146_V3.jpg

T-skjorte i 100 % lin.

S0000007149660_F_W22_20140428110359.png

iro-saniya-dress-black.jpg

60 % avslag på denne kjolen! Skikkelig kupp, da jeg har letet etter en sånn type kjole lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...