Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gikk på en veskesmell og kjøpte en abaco jamily (heldigvis til kraftig redusert pris - ellers hadde jeg ikke hatt råd).

Endelig fant jeg en veske av god kvalitet hvor merket ikke blinker på fremsiden:)

Åh, de veskene likte jeg kjempegodt! Vet du hvor de er å få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den har jeg også, og jeg elsker den :strix:

Det tror jeg på, den er veldig fin og klassisk :)

Den er ganske stretchy, så tenker det vil gå fint. :) Hvor kjøpte du den?

Kan hende det går ja :) Jeg kjøpte den her:

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/tiger-of-sweden-1004/mi-stretch-dress-108508-5583/ men jeg tok visst den siste.

Endret av Snow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Åh, de veskene likte jeg kjempegodt! Vet du hvor de er å få tak i?

Fant min på zalando, men de har bare brun igjen. Har googlet meg halvt i hjel for å finne andre utsalgssteder, men jeg finner de bare i utenlandske nettbutikker (og de fleste er utsolgt ser det ut til).

Blir spennende å se den live (målene som står oppgitt på zalando er for øvrig feil - 13 cm høy liksom :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette kattesmykket, samt noen brosjer, etter å ha ramlet over denne nettbutikken: http://www.balubunny.com/www-balubunny-com/eshop/15-1-JWLRY-SPERKY/1-2-NECKLACES-NAHRDELNIKY/5/512-Nahrdelnik-CLIMBING-CAT

Anonymous poster hash: e1fc3...dd0

Det var lekkert. Enkelt og nydelig.

Fant noen fine brosjer jeg også så det spørs om det ikke blir betilt noen julegaver og bursdagsgaver der etter sommerferien.

Tusen takk for at du delte lenken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange fine kjøp!

Selv kjøpte jeg denne blusen i dag. Pleier aldri finne noe fra Odd Molly som jeg liker men denne syntes jeg var søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant min på zalando, men de har bare brun igjen. Har googlet meg halvt i hjel for å finne andre utsalgssteder, men jeg finner de bare i utenlandske nettbutikker (og de fleste er utsolgt ser det ut til).

Blir spennende å se den live (målene som står oppgitt på zalando er for øvrig feil - 13 cm høy liksom :P )

Jeg fant de på merkelista til Steen & Strøm i Oslo! Da vet jeg hvor jeg må innom! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg fant de på merkelista til Steen & Strøm i Oslo! Da vet jeg hvor jeg må innom! :danse:

Hey! Da får jeg stikke innom der en vakker dag jeg er stinn av gryn :P Har aldri vært noen "veskedame", men disse likte jeg så godt at jeg gjerne kunne tenkt meg i forskjellige farger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lekkert. Enkelt og nydelig.

Fant noen fine brosjer jeg også så det spørs om det ikke blir betilt noen julegaver og bursdagsgaver der etter sommerferien.

Tusen takk for at du delte lenken :)

Bare hyggelig! Fant igjen lenken i går, men bestilte faktisk for en uke siden, og hentet pakken i dag. Minst like fint i virkeligheten, også hadde hun jammen lagt med noe ekstra også.

Og alt fordi jeg bare skulle "vindusshoppe" før en eventuell Praha-tur.

Anonymous poster hash: e1fc3...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiger of Sweden-kjolen i mitt forrige innlegg her var forresten veldig fin, fikk kjempefin figur i den! Den var bare litt for liten, men trenger ikke gå ned så mye før den sitter perfekt :)

Endret av Snow
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i KJP armbracelets! :D.

Edit. Bildet ville ikke med i innlegget - så det får komme senere

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva r vitsen med all spoilinga?



Anonymous poster hash: bad0e...13b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig tak i KJP armbracelets! :D.

Edit. Bildet ville ikke med i innlegget - så det får komme senere

Her vet dere.

10520354_267923836729196_1864487133_n.jp

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...