Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom over møntrete oroblu strømpebukser til 49 kr i dag :) hadde kostet 200kr pr strømpebukse så jeg føler jeg gjorde et kupp,kjøpte 3 strømpebukser litt tykke med utrolig fint mønster i, må ha noe til vinteren 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.9.2016 at 17.57, fresia skrev:

Asos.com :-)

Kan du legge ut link til kjolen? :)

Anonymkode: 916e4...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.9.2016 at 19.34, Majott skrev:

 

 

14373_MOS_MOSH_MOS_MOSH_-_Clover_Dressbu

 

 

 

 

Hvor kjøpte du buksen? Den var kjempefin! :) Håper den kan passe min lange kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, calavi skrev:

Hvor kjøpte du buksen? Den var kjempefin! :) Håper den kan passe min lange kropp. 

Kjøpte den i en lokal klesbutikk, men den finnes på Miinto.no også. Mos mosh, Clover dressbukse.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe 5 Unit sin navy jegging, men ettersom jeg er så smal over hoftene, så fikk jeg ikke den til å sitte fint. Denne fra Mos mosh var derimot helt fantastisk for min kropp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Majott skrev:

Kjøpte den i en lokal klesbutikk, men den finnes på Miinto.no også. Mos mosh, Clover dressbukse.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe 5 Unit sin navy jegging, men ettersom jeg er så smal over hoftene, så fikk jeg ikke den til å sitte fint. Denne fra Mos mosh var derimot helt fantastisk for min kropp.

 

Tusen takk for svar :) Jeg kan ikke si det samme om hoftene mine, så da kan det jo være av 5 unit også kan passe meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, calavi skrev:

Tusen takk for svar :) Jeg kan ikke si det samme om hoftene mine, så da kan det jo være av 5 unit også kan passe meg. 

Har sett at 5 Units er fine på mange, og jeg kan også bruke dem, men Mos Mosh var bedre likevel. Synes 5 Unit sine kan være litt for baggy foran, slik at de henger for mye i skrittet, særlig Jolie-modellene. Både Angelie og Jolie er høye i livet, men Angelie er nok litt lavere. Iallefall virker de sånn når jeg prøver dem. Veldig fine bukser, og jeg skulle ønske de så fine ut på meg også!

Mos Mosh har jeg flere av, 5 stk, og jeg bruker de mye! Jeg har noenlunde normal kropp, og alt jeg prøver passer, men jeg er likevel ganske smal over hoftene og har lange og tynne bein. Så den litt avslappa looken med f.eks dressbukser som sitter litt nedpå hoftene uten å se for store ut, er helt perfekt for meg. Da ser ikke lårene så tynne ut i forhold til resten. Den buksa som jeg la ut bilde av, er fantastisk! Og det er sjelden jeg sier det om bukser. Den satt så fint, og var samtidig så myk og behagelig å ha på. Så "fantastisk" var rett og slett det første jeg tenkte på da jeg prøvde den. Veldig sjelden at jeg har tenkt det når det gjelder klær, og særlig bukser, men denne var akkurat det. Da kom jeg rett fra prøverommet med 5 Units navy jegging. Og den var også fin, men denne fra Mos Mosh var langt mer enn det.

Råder deg til å prøve begge merkene, og se hva som passer best for deg. Begge disse er merker med god kvalitet, så det er vel mest hva som er finest på deg som teller. Jeg har ikke så stor forskjell på midje og hofter som mange har. Det er ca 10-12 cm forskjell på midjemål og hoftemål hos meg. Velger du en mindre størrelse, så sitter den jo mer inntil både i midje og hofter. Velger du en større størrelse, så blir den jo mer avslappet og baggy.

Må også si at både 5 Units og Mos Mosh er litt store i størrelsene. Så vil absolutt anbefale prøving. Eller at du bestiller, men kanskje må bytte.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ny ytterjakke i dag fra Samsøe. Jeg kler egentlig ikke så godt de "herreformene" som er på jakkene denne høsten, og har slitt veldig med å finne en ny jakke som passer til min kroppsform uten å måtte ty til de der badekåpene som er overalt for tiden. Sånne uten knapper og med bare et slags belte du knyter over. Altså, det er sikkert noen som kler badekåpe-looken også, og får det til å funke, men jeg takler det bare ikke. Og i fjor kjøpte jeg ikke teddycoat, men synes de så veldig behagelige ut, og nå føler jeg at denne jakka er litt sånn comfy-cocoon-teddy-aktig, og megadeilig når det er kaldt om kveldene. Og den passer til både kjoler, skjørt og bukser. :rodmer:

 

Også et skjerf da. Trengte et skjerf.. Har jo ingen fra før :fnise: Men jeg kjøpte faktisk aldri burgunderrøde skjerf da det var supermoderne, så dette er mitt første i den fargen!

nn_f_7139693_acw_big_cuba_scarf1.jpg

Schermafbeelding 2016-07-13 om 13.21.49-1000x1000.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei nydelig sort ullkåpe fra Burberry! 

Kjøpte den riktignok brukt, men den er bare brukt et par ganger av tidligere eier, så ser helt ut som ny. 

(fikk en god sum penger i bursdagsgave, og har lenge hatt lyst på denne kåpen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...