Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nysjerrig! Hadde vært gøy om du viste bilder :)

Anonymkode: b0142...3a9

Ja, det er så lenge siden jeg har kjøpt klær, og hadde vært fint med inspirasjon i form av bilder.

1 time siden, Tigress skrev:

Det er berre å google Le Pliage. 

Neei, det skal jo dere som har kjøpt nye klær gjøre :)

8 timer siden, MarianneE skrev:

😂😂😂

Sannheten er at jeg vet ikke hvordan jeg legger ut bilder. :sjenert:

Når du skriver innlegg: Se etter bindersen. Der kan du laste opp bildefiler på "Velg filer". Eller så kan du linke til bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The girl next door

Bestilt meg dette i dag. Spent på den svarte og den gråe genseren som begge skal være 100% kasjmir. :-) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 23.32, The girl next door skrev:

Bestilt meg dette i dag. Spent på den svarte og den gråe genseren som begge skal være 100% kasjmir. :-) 

 

Hvor er det anhenget fra? Ble helt forelsket i den jeg! Den hadde vært perfekt på nøkkelringen min :)

 

Jeg har kjøpt en pudderfarget bluse i dag.

large]

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The girl next door
13 timer siden, Alvea skrev:

Hvor er det anhenget fra? Ble helt forelsket i den jeg! Den hadde vært perfekt på nøkkelringen min :)

 

Jeg har kjøpt en pudderfarget bluse i dag.

large]

Så fin farge på blusen 😍

 

Anhenget er kjøpt på H&M. Bestilt på nett, så vet ikke om det fins i fysiske butikker. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjørtet med noter på vår dødsfint! Hva tilsvarer størrelsene til? Fant ingen oversikt, L kan liksom være både 38 og 46..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen
8 timer siden, Edie skrev:

Det skjørtet med noter på vår dødsfint! Hva tilsvarer størrelsene til? Fant ingen oversikt, L kan liksom være både 38 og 46..

På PC ligg størrelsesoversikten som ei lenke inne på sida til produktet, i mobilversjonen ligg den under "help" nederst på sida :) 

Det kan vere lurt å sjekke det på PC for nokre gonger avviker plagget frå standardstørrelsene og då står det under "details and measurement inne på produktsida.

Endret av Karou
La til noko.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
10 timer siden, Kladd skrev:

Åh, skulle ønske de hadde igjen størrelsen min i dette! Kjempefint!! 

Åh, det var synd! Det er gørrfint, ja, gledar meg til eg får det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fin!!! 

Heldige deg :):)

Anonymkode: 3075c...4ae

Takk! Venter bare på et det skal bli kaldt nok til å bruke den 😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timberland "Premium 6inch Pull on" tror jeg modellen heter. Det er en form for supersalg eller noe på den outleten på Vestby i helga, så jeg betalte 299 kr for skoene. Fullpris er vel noe rundt 1500? Kupp!!! :danse:

Har også kjøpt et par Nike Air Max i en slags mørk, mørk blåfarge, men fant ikke noe bra bilde på nett. Det er noe som ser litt ut som glitter på lissene, så de måtte bli med meg hjem.. :rodmer:

Har ikke hatt sneakers på mange år, men NÅ! :fnise:

1479307020_exlg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobbveske fra Gerry Weber. Fant ikke et eksakt bilde på nett, men denne ligner godt på den jeg kjøpte. Endelig fant jeg en pen og fin skinnveske til hverdagsbruk!

4027cfe821eb14bccfceeede69d09ff8.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fra Gestuz:

03390_GESTUZ_GESTUZ_-_Oba_Kort_Cardigan_

Og denne fra Mos Mosh. Buksa er helt fantastisk! Myk og god, og samtidig flott på kroppen. Prøvde Angelie Jeggings fra 5 Units først, men denne var mye finere. Beste kjøp på lenge!

14373_MOS_MOSH_MOS_MOSH_-_Clover_Dressbu

 

Så må jeg ta med disse også, selv om det er en liten stund siden jeg kjøpte dem. Jeg likte sommervarianten fra Laura Bellariva så godt at jeg måtte ha høstskoen også. Har gått i sneakers fra LB i hele sommer, og tenker å fortsette med det. De er smale og fine på foten, og passer til både kjoler/skjørt og bukser. Har også kjøpt ankelboots fra LB, og de vil bli mye brukt!

18786_LAURA_BELLARIVA_LAURA_BELLARIVA_-_

 

36018_LAURA_BELLARIVA_LAURA_BELLARIVA_-_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...