Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Jeg elsker å dasse rundt i pysj, og da jeg fant denne hos Zalando måtte den simpelthen få et nytt og bedre hjem :) Lauren Ralph Lauren er den fra og koster 799,-.....

svartrlrpysj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, gundagrynte skrev:

Jeg elsker å dasse rundt i pysj, og da jeg fant denne hos Zalando måtte den simpelthen få et nytt og bedre hjem :) Lauren Ralph Lauren er den fra og koster 799,-.....

svartrlrpysj.jpg

Den likte jeg! Ser deilig ut å gå med en vintermorgen med sen frokost og fyr på peisen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
8 minutter siden, Majott skrev:

Den likte jeg! Ser deilig ut å gå med en vintermorgen med sen frokost og fyr på peisen.

 

Ja ikke sant! Og når det er en så elegant pysj er det helt innafor å dasse rundt i den i timesvis :) PS: DU får den også i hvitt med sorte kanter :) 

hvitpysjrlr.jpg

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, gundagrynte skrev:

Ja ikke sant! Og når det er en så elegant pysj er det helt innafor å dasse rundt i den i timesvis :) PS: DU får den også i hvitt med sorte kanter :) 

hvitpysjrlr.jpg

Bare nydelig! Trenger en ny pysj til det bruket, så jeg tar en tur innom og bestiller jeg også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk denne cardiganen i dag, og den var så fin! Nydelig farge, og ikke oversized, så den passet så bra! Fant ikke noe godt bilde av kun cardiganen, så jeg bruker et bilde fra en nettbutikk som viser den bra:

IMG_62111.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bildet ville ikke være med :flau:

 

 

arabella-navy-blossom-fishtail-tea-dress-p1429-15530_zoom.jpg

Anonymkode: 4317b...4d6

Så nydelig! Kan jeg spørre hvor den er fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jolene skrev:

Så nydelig! Kan jeg spørre hvor den er fra?

Se PM :)

Anonymkode: 4317b...4d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen

I dag kjøpte eg eit Harry Potter-bok-smykke :D Eg kjøpte det fyrste til venstre. Og det er frå Etsy. Finnes også som bokmerker eller dingle-øyredobbar. Det går faktisk an å bla gjennom ho!
il_570xN.931965066_47vn.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg har alltid pleid å kjøpe relativt billige jeans (600-800 kr) og siste som jeg har hatt i noen år ble kjøpt på Esprit som var her i Oslo. Fant aldri noen andre som passet meg perfekt, frem til onsdag og igår da jeg var innom Høyer på Egertorget og fikk tak i tre stykker fra Current/Elliot (blå og svart) og Mother. Har aldri brukt så mye penger på jeans før  O_o  Men de sitter kjempebra og alt på meg  ^^,  Nye favorittmerker, med andre ord. 

Mother: http://www.motherdenim.com/denim/basics/the-looker-herekitty

Current/Elliot: http://www.currentelliott.com/the-ankle-skinny-pant-stagecoach 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite birkenstocks, denimskjørt, en hvit lintopp og en (dyr...) solkrem til sensitiv ansiktshud. Klar for Hellas! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Scorpio_
Den 24.7.2016 at 16.28, Peanut skrev:

Jeg har alltid pleid å kjøpe relativt billige jeans (600-800 kr) og siste som jeg har hatt i noen år ble kjøpt på Esprit som var her i Oslo. Fant aldri noen andre som passet meg perfekt, frem til onsdag og igår da jeg var innom Høyer på Egertorget og fikk tak i tre stykker fra Current/Elliot (blå og svart) og Mother. Har aldri brukt så mye penger på jeans før  O_o  Men de sitter kjempebra og alt på meg  ^^,  Nye favorittmerker, med andre ord. 

Mother: http://www.motherdenim.com/denim/basics/the-looker-herekitty

Current/Elliot: http://www.currentelliott.com/the-ankle-skinny-pant-stagecoach 

Supert at du linket til de. Ser veldig fine ut :)

8 timer siden, Februarbarn skrev:

Hvite birkenstocks, denimskjørt, en hvit lintopp og en (dyr...) solkrem til sensitiv ansiktshud. Klar for Hellas! :hoppendeglad:

God tur! :)

7 timer siden, Millimani skrev:

Hettejakke fra H&M. 

thumb]

Det er de beste!! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Scorpio_ skrev:

Supert at du linket til de. Ser veldig fine ut :)

God tur! :)

Det er de beste!! ;) 

Trives godt i de hettejakkene ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...