Gå til innhold

Hvis du var lite attraktiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvis du var så lite attraktiv at du ikke hadde sjans på kjæreste, hva hadde du gjort? Kan det være verdt å leve et liv i ensomhet?

Endret av Rainbow81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror igrunn ikke at det finnes så lite attraktive mennesker at de ikke finner seg kjæreste, om ikke alle har hellet med seg i utseende, har folk som oftest en fin personlighet. og det har mye mer å si..:)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Når man er trygg på seg selv, vil man automatisk bli attrativ for andre. En kjæreste er ikke min verden. Det er en bonus i min verden, og det vil si at jeg har det godt med meg selv og lever livet slik jegønsker det uavhengig av hva andre mener jeg burde

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen vil si at nærhet og sex er en forutsetning for et lykkelig liv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke klarer å få kjæreste så er det ofte fordi du sikter for høyt når det kommer til utseende. Om du ser ut som et kumlokk og går kun etter personer som ser ut som Depp/Theron og dropper folk som ser ut som deg, et kumlokk. Selvfølgelig blir det ingen kjæreste på deg.

Så du kan begynne å akseptere andre kumlokk og vips du har kjæreste.

Eller så kan du fortsette å gå etter de super attraktive helt du finner en som aksepterer kumlokk for de har god personlighet(hvem har ikke det?). De er alltid opptatt så lykke til med det.

Hilsen et kumlokk =)

• Liker 11
Skrevet

Det finnes ikke personer som er så lite attraktive at de ikke kunne fått en kjæreste.

I disse tider kan det aller meste ved utseende forbedres - noe med enkle endringer, noe med dypere, og du vil nok ikke bli en 10er, men med innsats vil du absolutt kunne se ok ut.

Og når det gjelder å holde en date interessert er det viktigste personlighet og kommunikasjon, her er det MYE man kan jobbe med og forbedre, enten på egenhånd eller ved hjelp av venner/psykolog/etc.

Om man så kombinerer dette resultatet med å gidde å ta initiativ til samtaler og dater selv, samt å ha et realistisk bilde av hvilke mennesker man faktisk har en sjanse på og kan passe sammen med, så tror jeg ikke NOEN vil risikere å aldri finne seg en kjæreste.

Selvfølgelig krever alle forhold også kontinuerlig vedlikehold underveis - ikke glem å jobb med både deg selv og med forholdet hver dag!

(Men jeg skjønner at enkelte mennesker har et dårligere utgangspunkt enn andre og vil måtte jobbe ganske hardt for å nå målet, og at noen av disse ikke ønsker å gjøre den nødvendige innsatsen.)

• Liker 2
Skrevet

Jeg holder meg hjemme alene dagen lang. Ikke mye til liv, men det er jo sånn det skal være.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ser ut som et kumlokk og dropper folk som ser ut som deg, et kumlokk. Selvfølgelig blir det ingen kjæreste på deg.

Hva om man ser ut som et kumlokk, men ikke er tiltrukket av andre kumlokk?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forever alone. Alle attraktive som liker kumlokk er opptatt.

• Liker 8
Skrevet

Tror alle, inkludert kumlokkene, har sjans til å få seg kjæreste. En må bare vite hvor en skal lete, og ikke sikte for høyt.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

det er alltids noen andre der ute som synes du er attraktiv- men om man ikke er så heldig med det utseende man har fått- da snakker jeg om veldig mye mindre heldig- så går man jo ikke akkuratt for en supermodell :tunge1:

slanke mennesker, altfor altfor tynne mennesker, overvektige mennesker, syklig overvektige mennesker, downs syndrom mennesker, touretts syndrom mennesker, mennesker med mye vorter- det er alltids noen som synes du er attraktiv selvom en faller under en av disse nevnte katogoriene!

Endret av MissStiles
  • Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

For noen år siden sto jeg på en togstasjon i Chichester, England sammen med en venninne. Jeg kikket meg tilfeldig over skulderen, og hoppet nesten i været av sjokk, for like bak meg sto en såkalt "elefantmann", en av svært få levende mennesker med Proteus syndrome. Hele hodet og ansiktet hans var digert og fullstendig deformert med svære svulster.

Jeg kan tenke meg at denne mannen nok kan finne det umulig å skaffe en kjæreste som klarer å leve med et slikt utseende over tid. Men han er i grunn den eneste personen jeg noensinne har tenkt dette om. Mitt inntrykk er at de aller, aller fleste, selv de man regner for å være svært lite attraktive, har sjanser til å finne livspartnere.

Vi har alle fått utdelt visse kort her i verden. Stiller vi svakt på ett område, er det vårt eget ansvar å gjøre oss mest mulig attraktive og interessante på andre områder. Man må forsøke å veie opp for manglende fysisk attraktivitet ved å utvikle andre styrker.

• Liker 2
Gjest tancos
Skrevet (endret)

Jeg er i den situasjonen ts. Jeg er gammel jomfru, prater nesten ikke med jenter, er funksjonshemmet og har aldri kysset en jente. Jeg vil heller leve litt lengre og se hva som skjer i fremtiden. Det burde du også.

Lær deg å invitere både kjente gutter og jenter på kino, svømming, trening, klatring, kaffi, hjemmebesøk med film eller PS. Jeg vet om KRIK (Kristen ungdomsgruppe). Du trenger ikke være kristen for å være med, men det er mange greie folk der. De arrangerer fotballturneringer, kaffibesøk, konferanser, etc. Det er mange pene jenter der også.

Lykke til.

Endret av Rainbow81
  • Liker 5
Gjest Cosette
Skrevet (endret)

det er alltids noen andre der ute som synes du er attraktiv- men om man ikke er så heldig med det utseende man har fått- da snakker jeg om veldig mye mindre heldig- så går man jo ikke akkuratt for en supermodell :tunge1:

slanke mennesker, altfor altfor tynne mennesker, overvektige mennesker, syklig overvektige mennesker, downs syndrom mennesker, touretts syndrom mennesker, mennesker med mye vorter- det er alltids noen som synes du er attraktiv selvom en faller under en av disse nevnte katogoriene!

Slik jeg ser det er det ingenting ved denne tråden som er spesielt usannsynlig. Så mye som utseende og fysisk attraktivitet vektlegges i samfunnet er det ikke det spor merkelig om noen tar seg i å lure på hvordan de som ikke "holder mål" etter samfunnets standard klarer å leve rike liv.

Endret av MissStiles
  • Liker 7
Gjest fjosa
Skrevet

Hente utenfra, skjer hele tiden.

Skrevet (endret)

Man finner andre ting som gir mening. Min mann var den første som viste interesse for meg, og heldigvis for meg så var jeg også veldig interessert i ham (nei, jeg tar ikke takke med hvem som helst). Uansett, jeg var jo da nesten 22 år og klart det gikk mye utover selvfølelsen min, men det er da man må finne de tingene som gir en livsglede. For meg ble det å finne en kjæreste ganske vondt og sårt, siden ingen ville ha meg og jeg var ikke dummere enn at jeg skjønte at jeg ble betraktet som særdeles uattraktiv av det annet kjønn. Jeg visste jo at jeg hadde liten sjans ift mange andre jenter, så da valgte jeg å heller fylle tiden med det som betydde noe for meg. Jeg hadde i grunn gitt opp det å få en mann til å se i min retning da mannen dukket opp.

Og nei, det er ikke nødvendigvis en trolletråd. Jeg skal ærlig innrømme at jeg i mine yngre dager ønsket å ta mitt eget liv fordi jeg følte meg ekstremt uønsket og uattraktiv. Ikke av mine nærmeste, som familie og venner, men av gutter/menn. Å aldri høre at man er pen/attraktiv/flott/fin osv kan være ufattelig vanskelig, spesielt når man i tillegg er preget av en oppvekst med mye mobbing. Men, jeg valgte å stå i mot det, men jammen har jeg hatt mange mørke tanker om hvordan jeg hadde det. Det er en periode jeg helst ikke vil gå tilbake. Nå derimot, når jeg nå har fått erfare hvordan det er å bli elsket og få elske noen tilbake så kunne jeg fint klart meg uten en mann, og jeg ville nok aldri fått de samme tankene igjen hvis jeg ble singel. Men det å få føle kjærligheten fra en mann blir viktig, ihvertfall ble det det for meg, når man aldri har følt og erfart det selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg er i den situasjonen ts. Jeg er gammel jomfru, prater nesten ikke med jenter, er funksjonshemmet og har aldri kysset en jente. Jeg vil heller leve litt lengre og se hva som skjer i fremtiden. Det burde du også.

Lær deg å invitere både kjente gutter og jenter på kino, svømming, trening, klatring, kaffi, hjemmebesøk med film eller PS. Jeg vet om KRIK (Kristen ungdomsgruppe). Du trenger ikke være kristen for å være med, men det er mange greie folk der. De arrangerer fotballturneringer, kaffibesøk, konferanser, etc. Det er mange pene jenter der også.

Lykke til.

så flott at du er så sterk! :rodmer:

deltar du på vivil-lekene? :)

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Har sett til dels lite pene menn og kvinner med kjæreste og full pakke med hus og familie, så det går an.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Angående trådens tema:

Jeg ville gjort mitt beste for å bli rik. Enten for å dra damer, eller for å ha mye penger å bruke på prostituerte. Hipp som happ, egentlig.

Endret av Rainbow81
Skrevet (endret)

Hvis du var så lite attraktiv at du ikke hadde sjans på kjæreste, hva hadde du gjort? Kan det være verdt å leve et liv i ensomhet?

Jeg trenger cash, og masse av det! :gjeiper:

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...