Gå til innhold

Kvinnehaterne på KG


Gjest Purple Haze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg og selv om jeg er kvinne og ab til vanlig, har jeg lagt merke til tendensen, men også til at mange kvinner mobber andre damer her inne. Det er personforfølgelse og angrep og latterligjøring. Viktig at det blir satt fokus på dette. Det er viktig for at forumet skal bestå. I lengre perioder har jeg ikke orket å se innom her, nettopp fordi det er så mange brukere som hetser andre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at grunnen til at de er her inne er for å ta igjen på det ene kvinnfolket som en gang rev opp rota i deres liv og satte det på hue, ved å fortelle alle andre kvinner hvor fæle de er. Burde fått et eget underforum; feig.com.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kom igjen, da, mannfolk. Når dere er tøffe nok til å slenge med kjeften i alle trådere dere kan, så kan dere vel svare på to enkle spørsmål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i kvinner så jeg vet ikke helt om jeg passer inn her, men jeg litt av grunnen til at jeg er på kvinneguiden er at her får man direkte kontakt med kvinner og siden det er så mange smarte av dere får man ofte glupe svar. =)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg er glad i kvinner så jeg vet ikke helt om jeg passer inn her, men jeg litt av grunnen til at jeg er på kvinneguiden er at her får man direkte kontakt med kvinner og siden det er så mange smarte av dere får man ofte glupe svar. =)

Come on, waco...du er veldig ofte nedsettende og generaliserende om kvinner. Tell us why...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, da, mannfolk. Når dere er tøffe nok til å slenge med kjeften i alle trådere dere kan, så kan dere vel svare på to enkle spørsmål.

Det kommer sikkert, men du må jo vente litt mer enn 11 minutter før du begynner å mase.

Typisk dere kvinnfolk å mase forresten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert, men du må jo vente litt mer enn 11 minutter før du begynner å mase.

Typisk dere kvinnfolk å mase forresten.

11 minutter er ikke lenge for de det gjelder, ofte sitter de og venter klar med en gang tråden er postet, så man forventer jo at de dukker opp her rimelig kjapt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det kommer sikkert, men du må jo vente litt mer enn 11 minutter før du begynner å mase.

Typisk dere kvinnfolk å mase forresten.

Ahh, en provokatør, også så kjapt ;)

Det kom svar på HI ganske fort, men av kvinner. Ergo ville jeg få mannfolka på banen, men de gjemmer seg. Typisk mannfolk ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter er ikke lenge for de det gjelder, ofte sitter de og venter klar med en gang tråden er postet, så man forventer jo at de dukker opp her rimelig kjapt?

Så du mener folk sitter her døgnet rundt, klare for å svare i tråder som gjelder dem? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Det kommer sikkert, men du må jo vente litt mer enn 11 minutter før du begynner å mase.

Typisk dere kvinnfolk å mase forresten.

LOL!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig mere relevant å stille det samme spørsmålet bare i motsatt retning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel egentlig mere relevant å stille det samme spørsmålet bare i motsatt retning.

Jasså? Ser du mange kvinner her inne som sitter og kaller menn "en korrupt versjon av mennesket" osv.?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Det er så mange menn her inne som tydeligvis hater kvinner, ser ned på dem, er bitre og fordomsfulle. Skjærer alle kvinner over en kam, og har kun negative tanker om kvinner generelt. Jeg har to spørsmål til dere, og ønsker veldig ærlige svar:

1. Hvorfor er dere på KVINNEguiden?

2. Hva har skapt dette hatet og forakten dere har for kvinner?

Jeg er oppgitt og lei av å lese nedsettende, generaliserende og foraktfulle innlegg av en del menn her inne. Kjenner meg veldig lite igjen i dem, og tror jeg har veldig mange med meg i akkurat det.

jeg har spurt om det før tror jeg.

steinar40 :smoke: sa det var fordi han skulle lære opp oss kvinner :pisk:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Er vel egentlig mere relevant å stille det samme spørsmålet bare i motsatt retning.

Begrunn og utdyp gjerne.

Jeg er ganske aktiv her inne, og overvekten av nedlatende og ufine innlegg kommer fra menn mot kvinner.

Hvorfor ikke bare svare på det jeg spør om, i stedet for å komme med et sånn innlegg? Dette er kvinneguiden, hovedvekten av medlemmene er kvinner. Jeg synes det er utrolig trist og frustrerende å lese den tydelige kvinneforakten en del menn her inne utviser. Det må jo ligge noe graverende bak et slikt kvinnesyn.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cosette

Om jeg ikke ville kalt det hat, akkurat, så er jeg enig i at det er mye kvinneforakt her inne til tider, det er enkelte mannlige brukere som gjør det til sin misjon å rette kritikk mot nær sagt alle sider ved kvinnen (mer presist: alle sider de oppfatter at kvinnen har) i tråd etter tråd, som en plate det har gått hakk i. I visse underfora kan man knapt uttrykke det minste lille pip om ens romantiske preferanser eller kjærestehistorikk eller datingstrategi uten at det blir slått hardt ned på og ens motiver for å tenke slik man gjør blir overanalysert og plukket fra hverandre, og det hele ender selvsagt med en lang tirade om kvinnens griskhet, lykkejegertendenser, overfladiskhet og så videre. Disse gutta har absolutt noen gode poenger innimellom, men de er så overivrige at de leser innlegg som fanden leser bibelen, og kritikken treffer derfor ofte feil, ofte kunne innleggene de kritiserer like gjerne være skrevet av menn. De sliter ofte med å skille mellom hva som er typisk for kvinnen og hva som er typisk for mennesket. Disse gutta klager stadig over hvor mye kritikk de selv får av kvinner, men for å være ærlig har jeg ikke sett i nærheten like brutal mannskritikk som kvinnekritikk her inne, og ihvertfall ikke av faste brukere.

Når det er sagt, så er det også en del seriøse tråder her inne som fort blir feiloppfattet som uttrykk for misnøye ved kvinnen, man har bare ikke riktig forstått hva trådstarter/debattantene egentlig vil frem til på et høyere nivå og trekker forenklede slutninger. Jeg tror også det er enkelte brukere her inne som blir misforstått slik, det de skriver og teoriene de legger frem er såpass avanserte at enkelte nok ikke ser hele bildet tydelig (og nå insinuerer jeg ikke at mangelen på forståelse nødvendigvis skyldes manglende mental kapasitet, det er like gjerne fordi det krever litt mer energi å sette seg inn i disse brukernes innlegg enn andres), og derfor blir de urettferdig nok plassert i samme kategori som gutta jeg beskriver over. Eller kanskje man ikke ønsker å forholde seg til disse trådene med et åpent sinn, hva vet jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

jeg har spurt om det før tror jeg.

steinar40 :smoke: sa det var fordi han skulle lære opp oss kvinner :pisk:

Det er jo bare et svar på hvorfor han er her. Og jeg ser ikke på S40 som en kvinnehater. Jeg ønsker svar på hvorfor kvinnehatende menn er på KG ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det sånn at disse mennene har vært borti noen kjipe kvinnfolk, og kommer hit til kvinneguiden fordi det rett og slett heter kvinneguiden. De tror vel at de når ut til mange kvinner her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Det er jo bare et svar på hvorfor han er her. Og jeg ser ikke på S40 som en kvinnehater. Jeg ønsker svar på hvorfor kvinnehatende menn er på KG ;)

:ler: jeg måtte bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...