Redbird Skrevet 26. april 2012 #81 Del Skrevet 26. april 2012 Naproxen, ikke sant?? De funker kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. april 2012 Forfatter #82 Del Skrevet 27. april 2012 Hm! Takk for tips, jenter! Har igrunn ikke slitt med så mye smerter, kun det første døgnet. Men denne gangen har jeg hatt vondt i flee dager. Men samme det, jeg tåler det jo! I helgen skal jeg ha spillejobb for første gang på leeeeeenge! Jeg gleder meg helt villt! Endelig skal jeg få presentere min egen musikk! Ønsker dere en helt fantastisk helg, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. april 2012 #83 Del Skrevet 28. april 2012 Hm! Takk for tips, jenter! Har igrunn ikke slitt med så mye smerter, kun det første døgnet. Men denne gangen har jeg hatt vondt i flee dager. Men samme det, jeg tåler det jo! I helgen skal jeg ha spillejobb for første gang på leeeeeenge! Jeg gleder meg helt villt! Endelig skal jeg få presentere min egen musikk! Ønsker dere en helt fantastisk helg, jenter Kult med spillejobb :D! Hvilket instrument spiller du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. april 2012 Forfatter #84 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg synger og spiller litt gitar og piano.. Det gikk veldig bra i helgen! Tjukt med folk og stormende jubel.. Jeg er helt uttafor enda.. Dette kan jeg leve på lenge! Håper dere har hatt en deilig helg! Endelig fint vær!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 1. mai 2012 #85 Del Skrevet 1. mai 2012 jøss - er jo rene popstjerna, du;-) Gratulerer med vel gjennomført spillejobb:-D Deilig med sånne ting man kan leve lenge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #86 Del Skrevet 2. mai 2012 Tusen takk, Tina! Popstjerne, ja! Nei, ellers takk.. Liker meg bedre i undergrunnen, jeg! Det er uansett utrolig moro å få lov til å glede folk med egen musikk! Det rocker mest av alt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #87 Del Skrevet 8. mai 2012 Lenge siden jeg har skrevet her, gitt. Full rulle med jobb og musikk! EL igår regner jeg med. Hadde en "nesten positiv" den 6.mai. Har humpa i to dager nå Så får vi se hva som skjer. Skal ta ting litt mer med ro enn i forrige pp. Orker ikke stresset med å lese meg opp på symptomer etc. Jeg kjenner at jeg blir HELT tullete av det... Ønsker alle der ute en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 10. mai 2012 #88 Del Skrevet 10. mai 2012 Nytter ikke lese mye nei, da blir man helt sprø. Bare slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 11. mai 2012 Sletta tickeren, jeg.. Den blei jo helt feil, siden mensen ble forsinka i pp1. Etter mine intuitive beregninger er jeg 4 dpo idag. ca 10 dager til jeg kan teste. Dvs, jeg tror jeg bare skal vente på mensen egentlig. Har ikke prøvd så hardt denne pp. Som de synger på reklamen: Det som skjer, det skjeeeeer ÅH, det er helg! Imorgen er jeg gressenke. Mannen er best-man i utdrikningslag. Blir knalldeilig med litt alene-tid! Tror jeg skal isolere meg inne imorgen kveld og se masse filmer, med masse usunt å spise. Weee!! Ha en strålende helg, jenter!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. mai 2012 #90 Del Skrevet 11. mai 2012 Hei på deg nuttapia Husker jeg så at du skulle lage deg en dagbok, men plutselig fant jeg deg ikke før nå Gressenke ja Greit med litt alene-tid ja. Jeg vet alt om det, har det i 2 uker i slengen da sambo er på jobb, å det er litt godt samtidig at det kan bli litt ensomt også Håper du får eg koselig kveld, å helg ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #91 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hei på deg nuttapia Husker jeg så at du skulle lage deg en dagbok, men plutselig fant jeg deg ikke før nå Gressenke ja Greit med litt alene-tid ja. Jeg vet alt om det, har det i 2 uker i slengen da sambo er på jobb, å det er litt godt samtidig at det kan bli litt ensomt også Håper du får eg koselig kveld, å helg ikke minst Hei CathrineMic!!! Velkommen skal du være Ble lite alene-tid. Dro på byen istedet, jeg Ville ikke kaste bort lørdagen på sofa-sliting, når jeg allerede hadde planer om å gjøre det idag! Søndag er alltid sofa-sliting! Imorgen melder jeg meg inn i treningssttudio. Jeg orker ikke dvaske rundt mer. Jeg har mye mindre fysisk arbeid enn før. Nå sitter jeg bare på kontorstolen, så merker på kroppen at jeg må gjøre noe!! 295,- /mnd på Evo Treningssenter. Dét kaller jeg billig!! Gleder meg! Få energien på topp! ------------------------------------------------------------------------------------ Kjære dagbok Jeg har det ikke så bra om dagen. Jeg er så lei av å være samboerens psykolog/mor/kompis/søster.. Jeg vurderer sterkt å bare gå, men han fortjener vel et ultimatum. Vi pusser opp, men jeg må alltid motivere ham. Hver sommer får han et tungsinn over seg, og han gjør meg derprimert også. Han klarer ikke å planlegge noenting.. Dårlig eksempel, men: Vi hadde nettopp 3-årsdag. Jeg minte ham på dette 2 dager før. Jeg forventer ikke at han SKAL huske det, men siden jeg la en plan og overrasket ham med middag ute på restaurant, så kunne han vel sagt eller gjort noe for meg også? Men det gjør han ikke. Han har planlagt utdrikningslag i to uker, og mener at det er grunnen til at han ikke har gjort noe hjemme. Fordi han har mye å tenke på? Jeg har ansvar for 25 enkeltelever, jeg har nettopp fått en stor oppgave på jobben, jeg har et hus jeg skal pusse opp, jeg skal ta lappen, jeg må klippe plenen, jeg må sørge for at vi i det hele tatt får gjort noe på huset.. For han tar ikke initiativ, men det er han som klager mest. Dette begynner å tære på følelsene mine. Jeg har ikke lyst på ham. Jeg orker snart ikke å høre ham prate. Han sendte meg masse meldinger i natt.. Veldig hyggelig det, men det tok ham 5 sms om hans sove-problemer, før han spurte hvordan jeg hadde hatt det.. Vi kommer til å selge snart. Han klarer ikke bo her lenger. Forståelig, men hvorfor gjør han ikke noe for å fjerne problemene? Det blir nok jeg som må det. Jeg begynte ifjor, men jeg klarte ikke å dra hele lasset alene. Jeg hadde en ustabil mental-pasient i huset. Er redd at det kan skje igjen. Det har jo allerede skjedd 2 ganger. Han er til tider redd for meg. Fordi jeg er streng. Men jeg må være streng til tider, eller så kan jeg ikke bo her. Han er desverre litt svak. Litt feig. Han mangler en eller annen form for mannlig substans, som jeg savner helt sykt. Han mener ofte at jeg har en baktanke når jeg spør han om ting. I mitt hode spør jeg på hvilken som helst høflig måte, slik jeg ville snakket med andre. Han ser plutselig rart på meg og lurer på hvorfor jeg er så negativ. Jeg vet at jeg har vært små-skarp før i tiden. Men der har jeg VIRKELIG skjerpet meg. Tenker alltid 2-3 ganger før jeg sier noe, slik at han ikke skal misforstå tonen min. For det vil jeg ikke. Men han hører likevel med det andre øret. Han hører det han vil høre. Han vokste opp med foreldre som krangla. Han måtte mekle mellom de fra han var en veldig ung gutt.. Er det ting som kan henge igjen derfra? En gang sa han til og med "Faen ta deg", selv om jeg ikke hadde gjort/sagt noen ting. Jeg har ALDRI prata sånn til ham!! Det holdt å høre min stefar snakke stygt til min mor da jeg var liten. Slik har jeg aldri prata til noen av mine kjærester. Det er det verste jeg kan høre og gjøre. Han ble selvfølgelig lei seg etterpå, men jeg føler ikke at han tenker så dypt over ting. Det at han sårer meg, det tror jeg ikke han tenker på. Han gjør iallfall ingenting for å få meg glad igjen. Han psyker meg ut hver gang vi skal gjøre en opptreden. Fordi han er nervøs? Jeg vet iallfall ikke. Dette har jeg tatt opp med ham, men jeg gruer meg alikevel til neste gang. Jeg aner jo ikke om han vil gjøre det igjen. Han blir usikker bare vi skal løfte noe stort sammen. Når vi skal plassere det, så sier han bare "eeeehhh" også blir han helt keitete. Jeg har jo ikke gjort ham noe, hvorfor er han så redd for allting?! Jeg må alltid blidgjøre og passe på ham. Hvor er Mannen, med STOR M?? Han er konflikt-sky, men jeg ber ikke om annet enn at vi begge skal være ærlige. Har vi noe vi vil dele med den andre, så er det bedre å skyte ut med en gang, enn å dvele ved det for lenge. Så tar vi diskusjonen der og da, enn å ha en skikkelig krangel en/to/tre ganger i måneden. Han vil ikke til psykolog heller. Kanskje par-terapi ville vært no? Jeg må ta et valg. Valget må tas nå. Jeg må legge meg. Men vil egentlig sove alene. Men det kan jeg ikke gjøre idag. Kan noen bare fortelle meg hva jeg gjør galt? Endret 13. mai 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. mai 2012 #92 Del Skrevet 14. mai 2012 Huff, Nuttapia, nå fikk jeg vondt av deg! Dere kan ikke gå rundt å ha det sånn, det er ikke bra for noen av dere. Det er jo ingen tvil om at det er han som er problemet her og du gjør ingenting feil! Om han ikke vil gå til psykolog så hadde det kanskje vært en idé å gå i par-terapi. Hvis du får han med på det, så tror jeg det hadde hjulpet dere en god del, er ikke riktig at du skal ha det slik heller. Det kan jo tyde på at det er minner fra barndommen som ligger til grunn for problemene hans, og jeg tror at det er viktig for dere begge at disse problemene blir ordnet opp i så begge to kan leve fullverdige liv og å ha det bra sammen. Det største problemet er nok at han ikke innser at han har et problem. Hadde han innsett det, hadde han nok tatt tak i det for deres begges skyld! En stor til deg, håper dere finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #93 Del Skrevet 14. mai 2012 Takk Mala. Beklager at det ble så langt innlegg, men tusen takk for at du ville lese. Jeg er rådvill nå. Jeg drømmer og fantaserer om andre (som ikke finnes, vel og merke- jeg er IKKE utro!). Jeg er så usikker på hvordan jeg skal gå frem. Han skjønte at det var noe igår. Jeg bare klarte ikke å få meg til å si noe. Men jeg går nok rett på sak. "Jeg har tenkt litt, jeg tror vi trenger å få orden på kommunikasjonen mellom oss før vi tar noe som helst skritt videre." Jeg er snart 30, jeg vil ikke "rote" bort tiden min bare for å være sympatisk eller blind. Det går ikke. Etter mitt forrige forhold så lærte jeg å kalle en spade, for en spade. Det har jeg fortsatt med, men det virker som det bare er jeg som tar opp ting, hvis det er noe jeg reagerer på. Er han likegyldig? Han gjør alt for å beholde husfreden? Nei, en tur til parterapi er nok lurt, ja... Dette gidder jeg ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 14. mai 2012 #94 Del Skrevet 14. mai 2012 Her får du en klem fra meg...:-) skjønner du ikke har det lett. Vet ikke om jeg har noen råd, bortsett fra at dette må dere finne ut av. Uutholdelig å gå å kjenne på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. mai 2012 #95 Del Skrevet 14. mai 2012 Huff, så trist å lese.. Ikke så mye jeg kan si trur jeg. Annet enn at dere må finne ut av det, på den ene eller andre måten. Eller så vil det ikke gjøre deg noe godt av å være i det forholde hvertfall :/ Parsermoni er nok en lur idè. Ofte er det enkleste, så det er nok det beste å si ting rett ut. Men gjerne med en grei tone, å bare fortelle det som det er, at det kan ikke fortsette sånn så dette. For det er ikke bra for han, å hvertfall ikke for deg.. Han forstår nok at dette er feil, måten det er på. Men gjerne han bare ikke vil innse dette? Ikke vet jeg. Men, du må ta deg en prat med han hvertfall Å forhåpentligvis så vet han at dette ikke kan fortsette, å han må gjøre noe med det. Om det er i samtale MED deg eller uten deg. For sånn kan det hvertfall ikke være.. Jeg kan bare gi deg en stor , å håper du har det litt bedre idag i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 14. mai 2012 #96 Del Skrevet 14. mai 2012 Men.. eh.. hvis det er så dårlig hvorfor prøver dere å få barn? Ble helt satt ut her jeg.. Trodde det var en prøverdagbok, noe det jo også er da men.. Håper det ordner seg; men for guds skyld ikke sett et barn til verden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. mai 2012 #97 Del Skrevet 14. mai 2012 Men.. eh.. hvis det er så dårlig hvorfor prøver dere å få barn? Ble helt satt ut her jeg.. Trodde det var en prøverdagbok, noe det jo også er da men.. Håper det ordner seg; men for guds skyld ikke sett et barn til verden nå. Unødvendig å kommentere når du ikke har noe bedre å komme med! Tror nuttapia har det vanskelig nok i denne situasjonen og hun vet nok at det ikke er ideelt å få barn nå, men hun vil jo ordne opp i problemene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. mai 2012 #98 Del Skrevet 14. mai 2012 Unødvendig å kommentere når du ikke har noe bedre å komme med! Tror nuttapia har det vanskelig nok i denne situasjonen og hun vet nok at det ikke er ideelt å få barn nå, men hun vil jo ordne opp i problemene! word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #99 Del Skrevet 14. mai 2012 Men.. eh.. hvis det er så dårlig hvorfor prøver dere å få barn? Ble helt satt ut her jeg.. Trodde det var en prøverdagbok, noe det jo også er da men.. Håper det ordner seg; men for guds skyld ikke sett et barn til verden nå. Kjære deg, du har helt rett. Og tro meg, er det noe jeg IKKE kommer til å gjøre, så er det å fortsette prøvingen nå. Noen ganger er det slik her i livet at man plutselig ser endel ting klart. Det har skjedd nå. Jeg har endelig sett det jeg burde sett for lenge siden, og jeg må gjøre noe med det. Så du må ikke tro at jeg vil fortsette prøvingen. Så dum er jeg virkelig ikke. Men skjønner at du ble paff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #100 Del Skrevet 14. mai 2012 Tusen takk for klemmer. Dere er fine Tar praten når jeg kommer hjem fra jobb ikveld. Jeg har så lite lyst til at dette skal være virkelig. Han er kort og godt drømmemannen, han trenger bare hjelp til å trykke på noen knapper.. Men jeg orker ikke å gjøre det for ham lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå