Gå til innhold

Nuttapia´s prøverdagbok


Nuttapia

Anbefalte innlegg

HEI OG VELKOMMEN TIL MIN LILLE PRØVERDAGBOK!

Nå setter vi igang! Har gledet meg mye til å lage prøvedagbok her på KG! ENDELIG!!!

Litt om oss:

Min kjære samboer er 32 og jeg er 28. Vi bor i et hus på landet, nær byen... :)

Vi har to søte kattepuser, og jeg driver og tar lappen..

Dagene går i jobb, jobb og jobb. Musikk = 80% - Sove = 20%

Herved erklærer jeg Nuttapia´s prøverdagbok for åpnet! :velkommen:

ORIENTERING:

1. PP =

EL 9. april, ikm 24. april

2. PP=

EL 7. mai, Positiv Apotek1-test, 19.mai

sterkere Positiv Apotek1-test, 21.mai

JEG ER GRAVID!!

:strix: Sender herved ut litt baby-støv!!

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nå... Her sitter jeg og har ikke fått mensen.. Ikm idag, MEN kjempe-ømme puppER (flertall, pms hos meg=kun én vond pupp..)

Jeg har vært småkvalm i ei uke og mange andre symptomer.. Fortsatt negativ test (igår)..

?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen og blendahvit test idag også.. Har sovet med ob i natt, men der var ikke noe som helst tegn til TR..

Puppene er derimot noe vondere og større.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo :hallo:

Er det en mulighet for at du kan være gravid da Nuttapia ;)?

Jeg gleder meg til å følge deg videre her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala!! Sååå koselig med besøk!! :goodbye:

Neida, er nok bare kroppen som lurte meg.. Så no greier isted, så regner med at mensen er på tur. Puppene er jo helt vilt vonde.. Hakke hatt så vondt før, jeg... :bond:

Skulle GJERNE vært gravid nå, så slipper jeg å gjemme meg bak dumme unnskyldninger i sommer, men den gang ei! :)

MEN - da setter vi nok igang på neste eggløsning som er rundt 8.april. Jeg har dytta innpå med folat og jerntabletter siden februar, så jeg håper jo at kroppen er klar. Eneste er at jeg må kutte ut snusen.. :sjenert:

Gleder meg! :romeo: & :sengekos:

Lurer på å ta en GU, bare sånn for å sjekke at alt er i orden. Fikk brev (som alle andre kvinner) angående å sjekke ting og tang.. Sikkert ikke dumt å se at alt står bra til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala!! Sååå koselig med besøk!! :goodbye:

Neida, er nok bare kroppen som lurte meg.. Så no greier isted, så regner med at mensen er på tur. Puppene er jo helt vilt vonde.. Hakke hatt så vondt før, jeg... :bond:

Skulle GJERNE vært gravid nå, så slipper jeg å gjemme meg bak dumme unnskyldninger i sommer, men den gang ei! :)

MEN - da setter vi nok igang på neste eggløsning som er rundt 8.april. Jeg har dytta innpå med folat og jerntabletter siden februar, så jeg håper jo at kroppen er klar. Eneste er at jeg må kutte ut snusen.. :sjenert:

Gleder meg! :romeo: & :sengekos:

Lurer på å ta en GU, bare sånn for å sjekke at alt er i orden. Fikk brev (som alle andre kvinner) angående å sjekke ting og tang.. Sikkert ikke dumt å se at alt står bra til..

Vonde pupper er forferdelig!

Jeg vil nok tro at kroppen din er klar som bare det, enda bedre når det blir slutt på snusen :)

Men jeg kan skjønne at det ikke er så enkelt.

GU hadde sikkert ikke vært så dumt, det er jo en betryggelse å vite at alt er som det skal :)

Selv er jeg litt skeptisk til GU, men det er bare fordi jeg er en pyse :sjenert:

Jeg håper at TR kommer snart, så dere kan starte på pp1 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mala, Mala!

Lurt å ha oversikt på underetasjen - skal leve lenge med den, veitu! :fnise:

Hakke fått mensen ennå.. Bare spotta bittelitt i 2 dager.. Trodde puppe-ondten ga seg igår kveld, men den gjelder like mye.. Hakke spotta siden jeg gikk på pilla, og det er over 6 mnd siden!

Satser på at den kommer igang snart.. EL driver og utsetter seg selv.. Jaja, satser uansett på 2013-baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POKKERS KG! Klarer ikke å konsentrere meg om jobb...!!! :sur:

:kul:

Fikk du gjort no' jobb eller?

:)

Kjenner forresten til den følelsen, når KG er MYE mer interessant enn noe annet :gjeiper:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg fikk gjort litt :) Du skal teste imorgen du, Mala! :jepp:

Tanta er smertelig på plass, så da regner jeg med at EL også har flyttet på seg fra 8. - 10. april. Blir mye EL-testing fremover.

Blir spennende dette her!

Kjøpte bursdaggave til mannen igår! To dagspass på WCH-festivalen i Drammen! Mye bra konserter hele helgen. Mannen er i ekstase! Gleder meg vilt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg fikk gjort litt :) Du skal teste imorgen du, Mala! :jepp:

Tanta er smertelig på plass, så da regner jeg med at EL også har flyttet på seg fra 8. - 10. april. Blir mye EL-testing fremover.

Blir spennende dette her!

Kjøpte bursdaggave til mannen igår! To dagspass på WCH-festivalen i Drammen! Mye bra konserter hele helgen. Mannen er i ekstase! Gleder meg vilt! :danse:

Ja, i morgen er det testing :)

Det blir greit å bli ferdig med mensen slik at dere kan starte med prøvingen da :jepp: Det å holde styr på EL er jammen ikke lett, lurer på om jeg skal gå til innkjøp at EL-tester jeg også, men jeg er redd det bare blir stress av det... :sjenert:

Så fin gave da, mye bedre å kjøpe noe dere har nytte av og kan gjøre sammen enn å kjøpe noe som aldri blir brukt osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i morgen er det testing :)

Det blir greit å bli ferdig med mensen slik at dere kan starte med prøvingen da :jepp: Det å holde styr på EL er jammen ikke lett, lurer på om jeg skal gå til innkjøp at EL-tester jeg også, men jeg er redd det bare blir stress av det... :sjenert:

Så fin gave da, mye bedre å kjøpe noe dere har nytte av og kan gjøre sammen enn å kjøpe noe som aldri blir brukt osv. :)

Det beste er vel å bare :sengekos: masse i midten av syklusen. Og ellers også, da :fnise:

Og, det viktigste er å slappe av og kose seg. Tenkte jeg skulle invitere min kjære på vin foran peisen :)

Det er jo tross alt påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel å bare :sengekos: masse i midten av syklusen. Og ellers også, da :fnise:

Og, det viktigste er å slappe av og kose seg. Tenkte jeg skulle invitere min kjære på vin foran peisen :)

Det er jo tross alt påske!!!

Er nok bare å kjøre på ja :fnise:

Det hørtes utrolig koselig og romantisk ut, kos dere :lur:

OG god påske :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok bare å kjøre på ja :fnise:

Det hørtes utrolig koselig og romantisk ut, kos dere :lur:

OG god påske :blomst:

Gooood påske, ja!

Skal gi mannen en god påske, jeg! :lur:

Gleder meg til å lese i dagboka di imorgen, Mala!!!!!

Masse lykke til med prøvingen :) Vin foran peisen hørtes koselig ut!

Takk, Penny - i like så!

Nå skal jeg proppe mannen full av C-vitaminer, for han ække helt frisk, stakar...

Det er jo en helt fantastisk dag ute! Håper at påsken kan by på litt flere varmegrader. Her skal det pusses opp! Male og legge lister. Blir moro!

Gleder meg helt utrolig mye til sommeren.. Og håper på en liten :gravid: -mage!

Når kommer magen egentlig? 4.måned? :vetikke:

Og jeg har så lys hud, at jeg sikkert kommer til å ha strekkmerker herfra, til månen!!! :sjokk:

*Vil ikke*!!! Har strekkmerker fra før, og det er jo mindre pent, ja.. Er det nøtte-olje som er så bra for huden/forebygger strekkmerker? Føler jeg må på en liten shopping av ting og tang.

En fin dag ønskes til dere! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag, siste mens: 28.03

EL forventes ca 10. april.

Idag: Syklusdag 8, negativ el-test

:sengekos: i går kveld.. Her starter vi tidlig! :fnise:

Ønsker alle en strålende dag! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første dag, siste mens: 28.03

EL forventes ca 10. april.

Idag: Syklusdag 8, negativ el-test

:sengekos: i går kveld.. Her starter vi tidlig! :fnise:

Ønsker alle en strålende dag! :kghjerte:

Mye bedre å ha sex når man føler for det i stedet for at det blir bare stress når EL kommer tror jeg. Bare koselig å starte tidlig da :lur:

Håper du har en fin dag, og fortsatt god påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mala!

Deilig påske!

Musikk, kjæreste, kosepusekatter, godis og gode matopplevelser!

Idag blir det (av alle ting) tynnribbe på menyen! Min søte søster og hennes make kommer kommer. Håper de ikke blir forvirret av å bli servert ribbe i påska. Men som noen sa, jula varer jo helt til påske..!

Det blir nok bra :jepp:

Baby-appen min sier at jeg får jente hvis vi har sex idag.. Får vente et par dager til, slik at det blir mer opp til tilfeldighetene. Dersom man skulle ta en slik app alvorlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mala!

Deilig påske!

Musikk, kjæreste, kosepusekatter, godis og gode matopplevelser!

Idag blir det (av alle ting) tynnribbe på menyen! Min søte søster og hennes make kommer kommer. Håper de ikke blir forvirret av å bli servert ribbe i påska. Men som noen sa, jula varer jo helt til påske..!

Det blir nok bra :jepp:

Baby-appen min sier at jeg får jente hvis vi har sex idag.. Får vente et par dager til, slik at det blir mer opp til tilfeldighetene. Dersom man skulle ta en slik app alvorlig ;)

Hørtes ut som en perfekt påske! :)

Ribbe kan da være like godt i påska som i jula, for i jula er det så mye spising :fnise:

Dere får kose dere etter beste måte, jeg gleder meg å se tiden frem til ikm :lur:

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en perfekt påske! :)

Ribbe kan da være like godt i påska som i jula, for i jula er det så mye spising :fnise:

Dere får kose dere etter beste måte, jeg gleder meg å se tiden frem til ikm :lur:

:klemmer: til deg!

Ja, det er deilig med litt fri sammen med gode venner og kjære!

Ribba ble kjempegod! Første gang jeg har laget det... :sjenert:

Ikm blir spennende, ja.. Prøver å holde tankene på avstand, og bare være i nuet. Håper det resulterer i en liten spire! Lar ikke følelsene over at "nå kan det skje" ta overhånd. Gjør det jeg vil, det samme med mannen. Vi snakker ikke om det disse dager. Kommer bare til å fortelle ham når EL-testen er positiv, selvom vi :sengekos: uansett ;)

Kjempespennende å følge med på deg nå, Mala! Håper du slipper den alvorlige kvalmen!

Nå; skål!! :skaal:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...