Gå til innhold

Nuttapia´s prøverdagbok


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Oooh, svak strek på EL-test idag :lur:

Da er den nok helt positiv imorgen eller tirsdag! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knall-postitiv EL-test idag! Vi hadde oss igår kveld :fnise:

MÅ vel ikke holde på idag også?.. Eller hva tror dere? ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobber masse "nerri der".. Stikker og holder på.. Tar en sengevals imorgen også..

Da bør vi si oss fornøyd med innsatsen denne PP!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en har lyst er det jo bare å stå på ;) Men annenhver dag rundt EL skal vel være "nok" ifølge flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det satser vi på, har selvfølgelig lyst til at det skal klaffe så fort som mulig. :)

Kjente skikkelige el-smerter igår. Orket ikke tanken på å ha :sengekos: .

Vurderer å vente med prøving frem til sensommeren, om ikke spiren sitter nå.

Mannen har bursdag, og jeg har ikke klart å reise på jobb enda. Har vært litt smådårlig den siste tiden.. Er visst ikke helt bra å ha ferie, tror jeg. Blir alltid dårlig etter å ha fått sunket skuldrene etter heftige arbeidsuker.

Noen ganger trenger jeg virkelig å få slappet av i lang tid. Det er jo helt latterlig. Tror jeg trenger hjelp.. Eller sol?

Mulig det blir bra å bli gravid nå, så får jeg ikke noe annet valg enn å ta det mer med ro.. ;)

Ukens syte-innlegg. Sorry :sjenert:

Ønsker alle dere vakre damer der ute, en riktig god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt som deg jeg også, trenger tid til å ta det med ro... Jeg er ikke så flink til å ta det med ro jeg da, men nå er jeg nødt til å prøve, for med en gang jeg stresser kommer kvalmen ... :sjenert:

Ønsker deg en fin dag jeg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mala :klemmer:

Går det virkelig an å kjenne noe 1 dpo?! :lete:

Dvs, jeg kjenner noe, men aner ikke om det har noe med graviditet å gjøre..

Det føles ut som om hele livmora vokser..! Det kjennes ut som jeg må tisse, og går ofte på do. (Nei, det gjør ikke vondt, så jeg har nok ikke blærekatarr..)

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vanskelig å si... Det skal ta noen dager før egget fester seg, så jeg vil tro at det du kjenner at en tilknytting tik EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner like mye idag, 2 dpo. Akkurat som om det er en ball som strekker litt hit og dit.

Kom symptomer, og treng dere på - her er det ingen motstand å finne!! :blush:

Uff, jeg må slutte å tenke så fælt..! :balltre:

Middag idag: Noe med karbonadedeig eller kylling?

Altså, hjemmelaget burger/kjøttkaker/spagetti og kjøttsaus.. Eller kyllinggryte/kylling og pesto?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo.

Dpo-drømme-land:

Jeg var veldig luftig i natt.. :sjenert: Kjempevondt i korsryggen igår kveld. :(

Det bobler litt idag også, samt at jeg er trøtt og rar..

Det begynner å gå opp for meg at jeg må være forsiktig med kaffe, snus, alkohol og denslags. Min fine kollega kom med kaffe til meg isted, men jeg syntes den bare var brun, ekkel og grumsete. Snusa 2 ganger igår. Blir max 2 eller ingenting idag.

Tror instinktene har begynt å jobbe, selv om det er en spire inni der eller ikke..

Min kjære snakket masse om barn og navn i går. Hihi.. Han sa at han tror vi er en bra match, så han ser ingen grunn til at det ikke skulle klaffe. Han mener at han har gjort alt i sin makt for at soldatene skal oppføre seg og gjøre jobben sin :fnise:

Han gleder seg enormt til positiv test, selvom han ikke helt skjønner hva som skjer i disse magiske kvinnekroppene våres ;)

Han er skjønn! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo: Kramper og stikk i lillemagen, og ned mot lårene. Stikkinger kjennes på begge sider. Øm i korsryggen. Lotion-utflod. Trøtt og murring i hodet.

5 dpo: Det rumler og er ømt.Har ubehag.. Kjennes ut som menssmerter. Er som en slags ball nedi der, som strekker seg. Akkurat som om det er en ekstra sterk puls.

Er trøtt (la meg 02.00 i natt, smakte på en øl, det smakte besk jord…) Da jeg kjørte bil ikveld kom den noen skikkelige stikk. Såpass vondt at jeg måtte si "au" høyt!

Lenge leve saumfaring av symptomer! Crazyyyy!! :danser:

En rolig dag idag. Jeg skal pleie sofa-sitting og pottis med dip! Hoho!! Uff, jeg har sikkert lagt på meg 3 kg, bare i påska. :gjeiper:

Prøver å finne noe stoff om når egget eventuelt fester seg. Mellom 5 og 10 dpo? :klo:

Nå skal jeg se på liste over matvarer man ikke bør spise.

Og forresten: Jeg snuser nesten ikke i det hele tatt nå! 1 om dagen, KANSKJE 2. :danse: Ei heller drikker jeg kaffe. Det er også litt ålreit :)

Ønsker cyber-venna mine en herlig dag! :dagens-rose:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortsetter å oppdatere mine dpo-dager, selv om det kanskje er helt på bærtur :sjenert: :gjeiper:

6 dpo: Jeg våknet opp og magen var kjempehoven. Jeg måtte veldig tisse, men det kom nesten ingenting. Luft ville heller ikke ut, men jeg fikk endelig gått på do etter frokost. Noe sterkere smerter idag, det stikker mer konkret kjennes det ut som. Ryggen er støl. Utfloden er ikke så hvit idag. "Voksesmerter" i lysken/lårene. La meg med brennhete kinn og supervarm overkropp..

Jeg har spist mye godt de siste to ukene.. Kanskje magen reagerer på det :)

Idag er jeg 7 dpo.. SÅ det blir spennende å se. Måtte skikkelig tisse idag tidlig tidlig, og det bobler veldig. Men ellers er kroppen rolig og fin :)

Jobber hjemme idag, før jeg reiser ut på neste jobb. Sol og herlig fuglesang :rodmer:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende, spennende :popcorn:

Gleder meg til å se hva som skjer frem mot ikm :)

Spennende dager du har foran deg nå, krysser fingrene for en liten spire!

Tusen takk mine damer! Uansett hva det er fornoe som skjer, så synes jeg det er merkverdig..!

7 dpo: Skikkelig tisse 06.15. Drakk ikke så mye før leggetid igår. Fortsatt vond kvise. Det bobler i lillemagen, men kroppen er på en måte roligere idag. Skikkelig uggen idag tidlig, men jeg sov det vekk. Jobbet hjemme idag.

Da jeg var på jobb ikveld, så hogg det til to-tre ganger på høyre side. Det var en merkelig opplevelse. OG vond!!! Kan det vær så snill være festesmerter?? :)

8 dpo: frem og tilbake med typiske menssmerter idag. Har kjent at det har stukket litt i venstre bryst. Blank/hvit utflod. Og den første kvisa har fått en venn.. AU! Har sovet 1,5 timer på sofaen ikveld. Tror jeg legger meg nå..

Ellers har dagen vært fin. Har laget deilig grønnsakssuppe idag :)

God natt, alle sammen!! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe og tissa 2 ganger i natt...!! :sjokkert: Det har jeg ikke gjort siden jeg var bitteliten jente!

Hva skjera... Kan det virkelig være noe der..? LITT lyst til å teste imorgen... Oioi.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...