Gå til innhold

Nuttapia´s prøverdagbok


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Tusen takk, Rhiannon!

Ting fungerte veldig bra før positiv test, det er vi glade for, begge to!

Nå er det bare å være realistiske, og prate godt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Nuttapia! :) Utrolig kjekt å lese! :)

Hei, Håpefulle du! Grattis med nytt navn og bruker!

Og tusen takk for gratulasjon! Hvordan går det med deg da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det fint! :) Nettopp hatt siste forsøk på å bli gravid, og det gikk jammen ikke denne gangen heller, så nå venter vi til august-september før vi prøver igjen! :) Går egentlig helt greit, da får jeg en fin sommer med vin! :) Første eksamen allerede på onsdag, så er egentlig godt å ha lagt prøvinga på hylla nå! :)

Ønsker deg alt godt og håper at alt går kjempefint med deg og den lille i magen! Jeg skal følge med!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner! Godt å fokusere på en ting om gangen :)

Kan jeg spørre hva du studerer?

Og tuuusen takk for lykkeønsker! Håper det går fint, og at egget graver seg godt fast. Har hatt menssmerter i 3 dager nå, men det er en annerledes følelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med en bachelor i historie om tre uker! :) Så blir det master fra høsten av! :)

Alt kommer nok til å gå kjempefint, skal du se! :) De der menssmertelignende greiene er sånn det skal være, så det må jo bare være betryggende!! :) Får bare håpe du ikke blir dårlig og sånn, men at du får en fin sommer der du kan storkose deg og glede deg over den lille hemmeligheten i magen :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ferdig med en bachelor i historie om tre uker! :) Så blir det master fra høsten av! :)

Alt kommer nok til å gå kjempefint, skal du se! :) De der menssmertelignende greiene er sånn det skal være, så det må jo bare være betryggende!! :) Får bare håpe du ikke blir dårlig og sånn, men at du får en fin sommer der du kan storkose deg og glede deg over den lille hemmeligheten i magen :rodmer:

:klemmer:

Ahh! Så flink du er! Snart sommerferie du, da? Heldiggrisen! :jepp:

Ja, det er lissom ikke sånn stikkende mens-smerte. Den er mer rund, på en måte. Mer konstant og rolig.. :klo:

Mamma kastet opp i 3 måneder, søstra mi kastet aldri opp, men var kvalm.. Så vi får se. Ikke så mye antydning til kvalme ennå. Bare plutselig sulten. Tror jeg skal gå med no kjeks-greier i veska mi hele tiden, jeg.. :fnise:

WoW! Det var en hyggelig nyhet:-D Lykke til!!

Tusen takk, Tina! Sender deg masse babystøv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...