Gå til innhold

Hva er så bra med "bestemte" menn?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er mildt sagt dritt lei av å høre at damer liker "bestemte" menn med god selvtilitt. Hvorfor kan ikke damer like vinglete menn også???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det er sjarm med menn som alltid skal stå på sitt. God selvtillitt kan likegjerne bety at man ikke føler man trenger å ha rett og bestemme alltid...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er sjarm med menn som alltid skal stå på sitt. God selvtillitt kan likegjerne bety at man ikke føler man trenger å ha rett og bestemme alltid...

Det er forskjell på bestemt og sta/vrang.

Når jenter vil ha en bestemt mann så vil de ha en som vet hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg er mildt sagt dritt lei av å høre at damer liker "bestemte" menn med god selvtilitt. Hvorfor kan ikke damer like vinglete menn også???

du kan godt være vinglete samtidig som du har god selvtillit?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "vinglete" menn da?

Og jeg liker at mannen min har selvtillit, han vet at jeg syns han er tiltrekkende og det spiller han jo veldig på og når det trengs ;)

Jeg liker jo og at han har selvtillit slik at han tørr satse, han tørr prøve på nye ting f.eks.

Men han er jo vinglete og syns jeg. Distre som bare det, prøver diverse hobbyer, klesstiler for å så å gå tilbake til det første. Det er jo vinglete i mine øyne, men ikke noe som gjør han til en mindre perfekt mann å være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff fordi at det er bare tull med de som aldri vet noe og tar ikke ansvaret for noe som helst, som lar seg diktere av familien sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg er mildt sagt dritt lei av å høre at damer liker "bestemte" menn med god selvtilitt. Hvorfor kan ikke damer like vinglete menn også???

liker du vinglete damer? jeg liker verken vinglete menn eller damer. man får lyst til å skrike "bestem deg da for faen!" . man vet jo aldri hva de vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar for mye hensyn til a, tenk på hva du selv vil og inviter henne med, hun kommer til å elske deg for det - og du fremstår som bare så interessant, kul og mystisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter

Det er forskjell på bestemt og sta/vrang.

Når jenter vil ha en bestemt mann så vil de ha en som vet hva han vil.

Hvorfor er det så viktig? Og hva skjer med den berømte likestillingen?????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter

Damer har gnål om likestilling i 50 år, og når de først får den så vil de ikke ha menn som følger den! Mildt sagt, FUCKED UP!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer har gnål om likestilling i 50 år, og når de først får den så vil de ikke ha menn som følger den! Mildt sagt, FUCKED UP!

Jeg er en av de damene som IKKE vil ha likestilling jeg gnåler vel mer om det motsatte jeg da;P vi blir snart intetkjønn hele gjengen :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Damer har gnål om likestilling i 50 år, og når de først får den så vil de ikke ha menn som følger den! Mildt sagt, FUCKED UP!

likestilling ahndler om like rettigheter i samfunnet ikke at vi skal være like. Kan folk lære seg hva likestilling betyr?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mildt sagt dritt lei av å høre at damer liker "bestemte" menn med god selvtilitt. Hvorfor kan ikke damer like vinglete menn også???

Det er fordi da har damene en grunn til å si "jeg vet ikke, jeg. Bestem du :)" som de liker så godt å si :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Damer har gnål om likestilling i 50 år, og når de først får den så vil de ikke ha menn som følger den! Mildt sagt, FUCKED UP!

Jeg skjønner ikke. Må menn bli vinglepettere før vi får likestilling her i landet? Hvis halve befolkningen skal være vinglete så har vi ikke likestilling, men en barnehage. Det er ingen motsetning mellom likestilling og det at befolkningen stort sett består av mennesker med ryggrad (begge kjønn).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Det er fordi da har damene en grunn til å si "jeg vet ikke, jeg. Bestem du :)" som de liker så godt å si :fnise:

wow, tror du virkelig denne kommentaren slår ann hos damer? eller lever du på grensa om dagen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Må menn bli vinglepettere før vi får likestilling her i landet? Hvis halve befolkningen skal være vinglete så har vi ikke likestilling, men en barnehage. Det er ingen motsetning mellom likestilling og det at befolkningen stort sett består av mennesker med ryggrad (begge kjønn).

Just presis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling ahndler om like rettigheter i samfunnet ikke at vi skal være like. Kan folk lære seg hva likestilling betyr?

TAKK!

En "bestemt mann" kan jo være så mangt. Hvorfor vil alle menn ha "selvstendige damer"? Det der går begge veier. Det viktigste er vel å finne en som vil ha DEG? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...