Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

This girl is on fiiiiiiiiire!!!! 😫😫😤😡🤬🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Hjernen min overkoker!! 
 

Den reklamen ble jo borte en stund, hvorfor kom den tilbake?😫

Anonymkode: 0f106...2ff

Den reklamen var ny i mars i år. Så den har stadig kommet tilbake i nesten et år nå 😖 

Anonymkode: 074ab...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg grønn over Pepsi Max-reklamen med julenissen for tiden. Det verste er hvor høyt den starter: "MAXIMAAAZE THIS CHRISTMAS WITH PEPSI MAXXX!!" Skulle ikke vært lov å lage noe så irriterende høylytt 🤬

Anonymkode: 67b06...7f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet dit at det meste av reklame plager meg. 

Det er så ekstremt mye av det, og hele tiden. Det går ikke an å se et skirenn eller et parti sjakk uten at sendingen blir avbrutt med reklame midt i. Ofte i delt skjerm, men uansett. Herregud som jeg misliker denne reklametiden vi er inni nå. 

Og for ikke snakk om å se en film på en kanal. Det går jo ikke an, for en film på 1t 45min varer fort 2t 30min pga reklamene!

Vi ser reklame i 7-8 minutter hver halvtime.

Skulle ønske NRK var mer på banen og skaffet seg rettighetene til mer sentrale begivenheter. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Irriterer meg grønn over Pepsi Max-reklamen med julenissen for tiden. Det verste er hvor høyt den starter: "MAXIMAAAZE THIS CHRISTMAS WITH PEPSI MAXXX!!" Skulle ikke vært lov å lage noe så irriterende høylytt 🤬

Anonymkode: 67b06...7f6

I motsetning til konkurrenten som har et veldig godt budskap i sin reklame. Må få lov å "reklamere" ;) litt for den her. Altså et budskap om at man skal være litt nisse eller enda mer: et medmenneske for de rundt seg, ikke bare i julen, men hele året, er aldri feil. Holde døren for den som kommer hakket for sent til toget, eller den som skulle levere en pakke akkkurat til stengetid. Det å gi en annen den siste brusen i skapet er ikke totalt feil heller. Ser gjerne den reklamen noen ganger!

Endret av sofie777
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Irriterer meg grønn over Pepsi Max-reklamen med julenissen for tiden. Det verste er hvor høyt den starter: "MAXIMAAAZE THIS CHRISTMAS WITH PEPSI MAXXX!!" Skulle ikke vært lov å lage noe så irriterende høylytt 🤬

Anonymkode: 67b06...7f6

Omg den der gar en tendens til å dukke opp midt i en podcast og lignende da på 10 ganger så høyt volum som podcasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (4 timer siden):

Jeg har kommet dit at det meste av reklame plager meg. 

Det er så ekstremt mye av det, og hele tiden. Det går ikke an å se et skirenn eller et parti sjakk uten at sendingen blir avbrutt med reklame midt i. Ofte i delt skjerm, men uansett. Herregud som jeg misliker denne reklametiden vi er inni nå. 

Og for ikke snakk om å se en film på en kanal. Det går jo ikke an, for en film på 1t 45min varer fort 2t 30min pga reklamene!

Vi ser reklame i 7-8 minutter hver halvtime.

Skulle ønske NRK var mer på banen og skaffet seg rettighetene til mer sentrale begivenheter. 

Så enig.

Og har lagt merke til at de samme reklamene går hele tiden. Hver 15min.

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.12.2023 den 21.18):

Den reklamen til Coop Mega med hun damen som synger "shub ba ba, shubaruba rub ba ba" 

Anonymkode: 96d56...514

Enig!

Fy fader, den stemmen bare skjærer i ørene! Og hun dukker jo stadig opp på radio også....

Anonymkode: 0e432...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 9.00):

This girl is on fiiiiiiiiire!!!! 😫😫😤😡🤬🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Hjernen min overkoker!! 
 

Den reklamen ble jo borte en stund, hvorfor kom den tilbake?😫

Anonymkode: 0f106...2ff

Grusom!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin sak om Arnfinn Baksletten, synes han kunne holde seg til dette istedenfor reklamene :D 

https://www.nrk.no/trondelag/frode-eggen-fra-melhus-er-nominert-til-arets-hverdagshelt-2023-1.16665166

Den reklamen som plager meg mest denne julen er den jenta som sier "mammaaaaaaaaaaa? Kan ikke vi lage en helt ny tradisjoooooon?" Snakker om å overdrive. Husker den fra sist jul også, så den blir vi nok ikke kvitt på noen juler. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dette er Helge. Helge lever i en verden hvor man jobber syv dager i uka" 

"Har du visst om dette lenge??" 🤪

Herreguuud for en irriterende gjeng på det kontoret der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 16.37):

Skrur av lyden når Telenors forferdelige reklame dukker opp på tven. Den ungen synger så falskt at det skjærer i ørene. 

Den er terror. Det skulle vært en lov om at annonsører kun får lov til å vise reklamer én gang om dagen. 

Anonymkode: 594e5...7c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 14.31):

Fin sak om Arnfinn Baksletten, synes han kunne holde seg til dette istedenfor reklamene :D 

https://www.nrk.no/trondelag/frode-eggen-fra-melhus-er-nominert-til-arets-hverdagshelt-2023-1.16665166

Den reklamen som plager meg mest denne julen er den jenta som sier "mammaaaaaaaaaaa? Kan ikke vi lage en helt ny tradisjoooooon?" Snakker om å overdrive. Husker den fra sist jul også, så den blir vi nok ikke kvitt på noen juler. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Jeg synes den er så fiiin, eller hun jenta er så søt😍

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eldgamle Grandiosa-reklamen med Vazelina. Hver eneste jul de siste hundre åra har vi blitt tvangsfora med det mølet, inkludert våset om at «aille ællsker granndiåsa». Nei, vi gjør ikke det! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (23 timer siden):

Den eldgamle Grandiosa-reklamen med Vazelina. Hver eneste jul de siste hundre åra har vi blitt tvangsfora med det mølet, inkludert våset om at «aille ællsker granndiåsa». Nei, vi gjør ikke det! 

Jeg ELSKER den reklamen! 😂

Anonymkode: 52ddf...7b4

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 10.07):

Jeg ELSKER den reklamen! 😂

Anonymkode: 52ddf...7b4

Den er en av de bedre!

Anonymkode: 7fe44...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (På 23.12.2023 den 10.09):

Den eldgamle Grandiosa-reklamen med Vazelina. Hver eneste jul de siste hundre åra har vi blitt tvangsfora med det mølet, inkludert våset om at «aille ællsker granndiåsa». Nei, vi gjør ikke det! 

Så enig. Verste pizza ever!

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2023 den 13.28):

Alt der det er så åpenbart at det er skuespillere som har kledd seg i arbeidsklær. Pen Kiwi-dame som snakker litt for rett i kamera. Sier ikke at de som jobber på Kiwi ikke er pene altså, men dette er så åpenlyst falskt. Bedre om de kunne finne noen som virkelig jobber på Kiwi. 

Anonymkode: c53b2...4b1

Jeg tror det var noen her på kg som kunne bekrefte at de kjente en person som kjente den kiwi dama, og kunne bekrefte hun var skuespiller. 

Anonymkode: 71a3a...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den nye til foodora, snakk om å overdrive 🙄 Skulle tro de folka holdt på å sulte ihjel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...