Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det forresten samme person som spiller kjæresten til Hedvig som kommer med sjokoladepakken til jenta med hjemlengsel? 

Anonymkode: 40c75...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det forresten samme person som spiller kjæresten til Hedvig som kommer med sjokoladepakken til jenta med hjemlengsel? 

Anonymkode: 40c75...c69

Lurt på det samme, trodde lenge at både han og hun jenten var de samme i begge reklamene 😅 

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med Coop Bygg- reklamene hvor alle «digger» med hodet i takt med musikken.

Og 

Coop Extra-reklamene med han nordlendingen som har Karstein Warholm syklende i garasjen.

Grøss…

Ellers veldig glad i å handle på Coop 🙃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2023 den 16.51):

Ja men det er jo omtrent det de tror, og at vi bønder på vestlandet melker kuene i bunad. 

Anonymkode: 71a3a...7ae

Nei, vi tror ikke det, hvis det ikke er Felleskjøp-bunaden du tenker på da... 😆

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 17.02):

Er det forresten samme person som spiller kjæresten til Hedvig som kommer med sjokoladepakken til jenta med hjemlengsel? 

Anonymkode: 40c75...c69

Tror det er samme type.

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som synger en grusom versjon av ‘for vår jord’ husker ikke hva reklamen gjelder

Anonymkode: 126d4...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en reklame som irriterer meg rett og slett fordi jeg aldri forstår hva dama sier. Det er den der for Boozt, hun sier noe som høres ut som "fashion kids for beauty home", men det gir jo ingen mening. Noen som kan opplyse meg?

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen om Dr. Greve! Hvorfor hvisker den damen"Doktor Greve" to ganger i løpet av reklamen? Det gir meg grøsninger! 😱

Anonymkode: 7fe44...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg drittlei av den "Marry me, marry me, marry me" synginga til Jennifer Lopez 😫

Anonymkode: 40c75...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2023 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

Det er en reklame som irriterer meg rett og slett fordi jeg aldri forstår hva dama sier. Det er den der for Boozt, hun sier noe som høres ut som "fashion kids for beauty home", men det gir jo ingen mening. Noen som kan opplyse meg?

Anonymkode: 0b5f8...08c

Fant endelig ut av denne, hun sier "fashion kids sport beauty home". Merkelig slagord og rart tonefall, men men. Jeg handler uansett ikke der 😅

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er enig! Noen reklamer kan virkelig være irriterende eller teite. Den brunost-reklamen du nevner høres litt rar ut. For meg er det en reklame for tannkrem som alltid får meg til å le. De har en morsom twist på slutten som alltid får meg til å smile. 😄📺

Anonymkode: 2d8b1...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fant endelig ut av denne, hun sier "fashion kids sport beauty home". Merkelig slagord og rart tonefall, men men. Jeg handler uansett ikke der 😅

Anonymkode: 0b5f8...08c

Bra du fant ut av det 👍😅

Jeg blir gal av den Boozt reklamen hvor alle danser og han i mørkeblå sett, åhh han iritterer meg hensynsløst😬🤯

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 23.59):

Det er en reklame som irriterer meg rett og slett fordi jeg aldri forstår hva dama sier. Det er den der for Boozt, hun sier noe som høres ut som "fashion kids for beauty home", men det gir jo ingen mening. Noen som kan opplyse meg?

Anonymkode: 0b5f8...08c

Den dama har så grusom stemme. Hørt henne i flere reklamer, blant annet Libero. Noen som vet hvem hun er? 

Anonymkode: d438f...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den nye reklamen for tv 2 sport, der han fyren løper ut av blokken sin og rett til en trailer hvor han andre sitter der i et svart rom med en katt. Hva er han sier egentlig når han kommer ditt? Han som løp ditt

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 23.10):

".... hun dumme Tirill,"....

Jeg synes det blir helt feil når barn kaller andre barn for dumme. Er det rart det er mye mobbing i samfunnet? 😠

Anonymkode: 075f7...faa

Jeg ser at det er kommet en ny versjon av denne reklamen der ordet "dumme" er tatt bort. Bra at de har gjort det.

Anonymkode: 075f7...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjøpeskjegg..... ho ho ho."

Og der kom den, ja! Den vil vi bli plaget med helt fram til jul. 

Anonymkode: 075f7...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei og  nei, nå er den tilbake igjen!  Telenor-reklamen med den jenta som "synger": "This girl is on fiiiire" Hjelp..:bond:

Anonymkode: 7fe44...243

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei og  nei, nå er den tilbake igjen!  Telenor-reklamen med den jenta som "synger": "This girl is on fiiiire" Hjelp..:bond:

Anonymkode: 7fe44...243

🤬

Anonymkode: 0f106...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 16.44):

Den dama har så grusom stemme. Hørt henne i flere reklamer, blant annet Libero. Noen som vet hvem hun er? 

Anonymkode: d438f...b1e

Ja, jeg får frysninger av den stemmen, må mute når hun kommer på. Lurer på om det kanskje er Monika Hjelle? 

https://m.imdb.com/name/nm2344610/?ref_=fn_al_nm_1

Anonymkode: 87b12...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt der det er så åpenbart at det er skuespillere som har kledd seg i arbeidsklær. Pen Kiwi-dame som snakker litt for rett i kamera. Sier ikke at de som jobber på Kiwi ikke er pene altså, men dette er så åpenlyst falskt. Bedre om de kunne finne noen som virkelig jobber på Kiwi. 

Anonymkode: c53b2...4b1

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...