Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at Kiwi har gjort en bommert i den nye reklamen, der har kiwi-Camilla plutselig blitt Matilde. Men det er jo det hun egentlig heter så.. :tunge:

Anonymkode: 40c75...c69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 1.26):

Jeg har lagt merke til at Kiwi har gjort en bommert i den nye reklamen, der har kiwi-Camilla plutselig blitt Matilde. Men det er jo det hun egentlig heter så.. :tunge:

Anonymkode: 40c75...c69

Godt obeservert👍😅

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det dovendyret til Coop gå og henge seg? Hater den. 

Noen som har fått med seg den reklamen for ost på (blant annet) snapchat. Den der man hører de ekle klissete lydene. Æsj, for en ekkel reklame. Spyr av den. 

Anonymkode: d0617...c36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 1.26):

Jeg har lagt merke til at Kiwi har gjort en bommert i den nye reklamen, der har kiwi-Camilla plutselig blitt Matilde. Men det er jo det hun egentlig heter så.. :tunge:

Anonymkode: 40c75...c69

Er annen da

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 19.25):

Hadde en periode hvor IKEA-reklamen med hunden som tisser på et teppe ble spilt to ganger på rad i reklamepausene på tv2 play. Den er altså bare ekkel!

Jeg begynner også å bli grusomt irritert over Sparebank 1-reklamen for noe sparing med slitsom musikk og dumme moves. Like teit som denne elendige Power-reklamen som har gått litt sånn av og på lenge.

Ellers er langt de fleste reklamer for tida elendige, men en jeg liker veldig godt er "hvis ikke du skjerper deg nå, kommer du til å ende opp i kassa på Kiwi".

Anonymkode: 312c6...1e4

Alle reklamer blir irriterende etterhvert 

Anonymkode: 90a9d...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 18.16):

Nå har det kommet enda en ny reklame med Baksletten familien :murvegg:

Anonymkode: 40c75...c69

De sier ikke noe da Hehe

Anonymkode: 90a9d...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du ikke vask vask de henda har kommet tilbake også, da. Noen reklamer går visst aldri ut på dato. 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kommer ikke mamma snart så rekker jeg ikke øvingen, og rekker jeg ikke øvingen, så..." Og der har jeg svitsja til en annen kanal, orker ikke mer!! 😄

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra Nidar, den mannen som "taster" med fingrene.  Kjøper ikke Nidars før den reklamen forsvinner.

Anonymkode: ab2f3...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mills reklamen! Forskjellige personer som lager lyder som skal vise at de nyter maten.. Jeg skvetter hver gang og tror at hunden min har gjenoppstått.😳Hun pleide å klynke slik når hun tigget ved bordet..🐶

Anonymkode: 7fe44...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye reklamen til Ikea.

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2024 den 13.31):

Nye reklamen til Ikea.

Anonymkode: 0f106...2ff

Den er uforståelig og irriterende☹️

Anonymkode: 7fe44...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2023 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

Det er en reklame som irriterer meg rett og slett fordi jeg aldri forstår hva dama sier. Det er den der for Boozt, hun sier noe som høres ut som "fashion kids for beauty home", men det gir jo ingen mening. Noen som kan opplyse meg?

Anonymkode: 0b5f8...08c

Litt morsomt at i etterkant av at jeg skrev dette innlegget kom de med en overtydelig reklame der de lister opp på skjermen

Fashion. Kids. Sport. Beauty. Home. 

Med tekst på skjermen så alle skal forstå hva de sier. Tror de leser på kvinneguiden 😅

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enzymer som spiser nupper. Det holder nå. 😖

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubba trivago  eller hva den heter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikea reklamen! Hvem er det som "synger" der? Den stemmen er så grusom at jeg må skru ned lyden, og for å gjøre det verre spilles den av 20-30 ganger pr. dag.🤢

Anonymkode: 7fe44...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vask ræva, vask ræva. Irriterer meg at de JÆVLA lanoungene er tilbake! Jeg hater den reklamen! Og de ungene må jo være nesten voksne nå og gremmes over reklamen. 

Anonymkode: 40891...b2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor

Jeg slår alltid av lyden når Nidar reklama dukker opp på skjermen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Humlemor said:

Jeg slår alltid av lyden når Nidar reklama dukker opp på skjermen -.-

Huff ja, det falske gliset og "gjorde ikke det vettu". 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke reklamer på tv, men spiller litt spill på mobil og der er det noen reklamer som er mega-irriterende. Royal Match har vært nevnt og den er grusom, men det har kommet en verre. Jeg får reklamer fra Temu og de fleste er grei for de varer bare i 15 sekunder og har ok lyd før man får slått den av. Men nå har det kommet et par der en dame skriker som en galning, en for ryggsekker og en for en annen ting, men felles er at en mann slår til disse tingene med en golfkølle og så forteller skrikedama (som nå er totalt rolig) om produktene som om ingenting har hendt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...