Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle reklamene fra "twins" er hva det nå heter. Jeg tittet nylig innom VG TV for å sjekke hva en dokumentar egentlig handlet om. 

Men så var det en veldig lang reklame-pause førstMed en over 10 minutter lang reklame om en spesiell type grill som all type kjøtt kan bli helt super-fantastisk på. Han som forsøkte å selge denne "spesielle" grillen var vissnok kokk, og han messet i vei om hvordan denne greia var SÅ utrolig fantastisk på alle måter...      

:bond:

Anonymkode: da615...a16

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den for en eller annen bank om å senke skuldrene :sur:

• Liker 2
Skrevet

De nye reklamene for Finn. Kunne de ikke ha beholdt katten?

Den der med han som skal flytte i kollektiv så minner de paradise-folka meg om det dårlige skuespillet i norske filmer på 90-tallet. De bolegutta er heller ikke noe bedre.

Grusomme greier.

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet

Reklamen for Talkmore. Lang og grusomt kjedelig. 

Reklamen for Telenor. Den er bare idiotisk. Ungen som liksom danser av seg selv. Jaddaaaa..... :rolleyes: 

• 3 uker senere...
Skrevet

Reklamen for hvadetnåer med den bikkja som gjør husarbeid, kjører bil, sleiker skoa til eieren reine osv. 

• Liker 3
Skrevet

Trivago. 

Anonymkode: 80968...58c

• Liker 1
Skrevet

Den der Coop mega(?) reklamen med hun kjerringa og han fyren.  «Du kan ta først» «nei du først» «Duuuu først!» Blæææh! Den er så jævlig irriterende! 😡

• Liker 4
Skrevet

Jeg hater denne herre reklamen der de sier "Witch means great," skal liksom være sånn morsom/smart ting. Istedenfor er den bare superteit. Reklame for Coop det også. 

Anonymkode: 5ab1b...138

• Liker 3
Skrevet

Smash reklamen.

Anonymkode: 05547...36e

• Liker 3
Skrevet

All denne falske latteren!!

Hva slags "geni" fant på dette tullet egentlig?!

• Liker 7
Skrevet

Den der cheese doodles, halloween reklamen. Der den fæle ungen vil sleike fingra til hu dama.... *grøss*

( Sikkert noen mødre som flyr i taket av ''fæle ungen'', men den ungen er så grusomt sminka at jeg blir uvel, beklager. )

Anonymkode: 491fa...4bb

• Liker 7
Skrevet

En radio reklame der en mann og en eldre dame krangler om det heter en tier eller tikroning🤦‍♀️ Er det så nøye?? "Tier, tikroning, tier, tikroning, tier, tikroning......."

Skrevet

De med den syngende familien *grøss*

OneCall er det ikke? 

• Liker 1
Skrevet

DEN JÆVLA SHEKS-REKLAMEN ER TILBAKE!!!! Kan noen anmelde idioten som står bak denne dødskleine reklamen??

»Jeg blir aldri tilfredsstilt når vi har sheks!»

Og forresten; det heter kjeks, ikkje sheks.

Anonymkode: 8c7fa...e8a

• Liker 14
Skrevet

ONE CALL!!!!! De derre jævlene som sitter og synger i sofaen med den forbanna gitaren altså HJELPE MEG...!!! 

• Liker 4
Skrevet
På 15.11.2019 den 7.59, Oktoberknøttet skrev:

De med den syngende familien *grøss*

OneCall er det ikke? 

Ja 🤢

Skrevet
På 13.11.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Den der cheese doodles, halloween reklamen. Der den fæle ungen vil sleike fingra til hu dama.... *grøss*

( Sikkert noen mødre som flyr i taket av ''fæle ungen'', men den ungen er så grusomt sminka at jeg blir uvel, beklager. )

Anonymkode: 491fa...4bb

Å hjelp ja denne 🤢🤢🤢

Skrevet (endret)
På 13.11.2019 den 20.08, AnonymBruker skrev:

All denne falske latteren!!

Hva slags "geni" fant på dette tullet egentlig?!

Denne er jo egentlig en ganske vittig parodi av Du skal høre mye eller hva det programmet som gikk før het som gikk før i tida. Det var jo basicly akkurat sånn 😅

Endret av addict
  • Liker 2
Skrevet

ALLTID NOE GODT HOS KJØPMÆNNA I SPARR

• Liker 3
Skrevet

Møllers tran-reklamen de hadde for en stund siden. Har ikke sett den etter at jeg spurte om de hadde blitt inspirert av 2 andre reklamer. Bremykt-reklamen og vita pro-reklamen. Syntes det var på grensen til plagiat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...