Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Salka skrev:

Tror den reklamen jeg snakker om er for Finn reise, men er litt usikker. 

Den med han gamle mannen og hans kone som danser på forskjellige klipp og vi ser det bare er Photoshopa?

Anonymkode: b5abc...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Salka skrev:

Tror den reklamen jeg snakker om er for Finn reise, men er litt usikker. 

 

denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, multe skrev:

 

denne?

Den de viser på TV er jo anerledes og har ikke granka 🤔

Anonymkode: b5abc...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball i døpefonten inni kirken. Fra VG. Er ikke særlig troende, men dette er på kanten til blasfemi for meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumhei
På 7.9.2019 den 22.55, KittyNose skrev:

Kiwireklamen med de to bilene som møtes midt på broa og ingen vil rygge :raven:

Digger den😁 eneste bra reklamen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Coops produkter fra Änglamark. Den sangen er så kjedelig, og sangstemmen går meg på nervene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TotalAlkoholist skrev:

Doffen har daua. Den har da aldri vært morsom. 

Jeg husker versjonen "fatter'n er homo" :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Power - de er helt forferdelige med den skrikete fæle kvinnestemmen! Tror aldri jeg kommer til å handle der igjen, kun pga denne stemmen! Har mest litt å putte en grankvist oppi et visst sted på den dama 🤬🤬

Anonymkode: 5d550...2d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra den Extra reklamen for bleier, med den "kule" ungen med masse "bling". Blir flau hver gang. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen jeg er gretten på er den "Stopptober" kampanjen. Det er ikke den i seg selv, men hver jææævla gang den ruller kikker gubben bort på meg, og så kommer det: "Hvordan går det med snusingen, da....?" Ugh. Det ble riktignok muntert sist, da jeg svarte ham før han rakk å spørre. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2019 den 17.52, SardintrollReturns skrev:

Kan ikke fordra den Extra reklamen for bleier, med den "kule" ungen med masse "bling". Blir flau hver gang. 

 

Ja og så irriterer jeg meg over sangen. Hvor passende er det å spille im a motherfucking P. I. M. P i ren reklame med et produkt som er ment for barn? Ikke sensurerer de at det synges motherfucking heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ja og så irriterer jeg meg over sangen. Hvor passende er det å spille im a motherfucking P. I. M. P i ren reklame med et produkt som er ment for barn? Ikke sensurerer de at det synges motherfucking heller. 

Jeg reagerte også på det. Mulig det er to versjoner, for den jeg har sett "pipes" det over de stygge ordene, men allikevel merkelig å bruke en slik sang i reklame for barneprodukter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 17.52, SardintrollReturns skrev:

Kan ikke fordra den Extra reklamen for bleier, med den "kule" ungen med masse "bling". Blir flau hver gang. 

 

 

21 timer siden, Maleficenta skrev:

Ja og så irriterer jeg meg over sangen. Hvor passende er det å spille im a motherfucking P. I. M. P i ren reklame med et produkt som er ment for barn? Ikke sensurerer de at det synges motherfucking heller. 

Heldigvis er ikke vi de eneste som har reagert på den, så nå skal den endres:

https://www.dagbladet.no/kultur/endrer-reklame-etter-klagestorm/71635413

Men kommentarfeltet på facebook er fylt opp av folk som digger å rope ordet "krenk" :roll:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nye(?) Smash reklamen som skal være parodi for "Du skal høre mye". Der en fyr tar en smash, det er helt stille i rommet og så sier han "æ trur æ må ha ein te" og publikum ler som om de aldri har hørt noe så morsomt i hele sitt liv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hjarte skrev:

 

Heldigvis er ikke vi de eneste som har reagert på den, så nå skal den endres:

https://www.dagbladet.no/kultur/endrer-reklame-etter-klagestorm/71635413

Men kommentarfeltet på facebook er fylt opp av folk som digger å rope ordet "krenk" :roll:  

Så det, godt at det ikke bare er vi som har reagert. 

Overrasker meg ikke det minste. :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg generelt over at barn blir brukt i reklame. Som den ungen som nå i hver reklamepause sier, "jeg har fått skolesekk med fløyte på, seee!" Jeg håper virkelig ikke det produktet finnes, hvem vil ha en haug unger flyende rundt med fløyte på sekken. 😫

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 13.24, TotalAlkoholist skrev:

Doffen har daua. Den har da aldri vært morsom. 

Enig! Og hun rødhåra kjerringa kan ikke snakke rent en gang! :sinna: Sjøre, sjøre, sjøre! Voksne folk som ikke kan/gidder å snakke rent har ikke noe på TV å gjøre! :kjempesinna:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...