Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nordic choice hotels. "Rom for alle, uansett hvem du er".

Patetisk reklame som gjør et selvhevdende poeng ut av det som normale mennesker ser på som en selvfølgelighet.

Samme med telia-reklamen. "Vi er mot nettroll" er budskapet.

Ja gratulerer, vil du ha medalje for den radikale holdningen?

Anonymkode: d4061...db0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den reklamen om den nye chromebooken eller hva den heter. Hvor det er en haug med klipp av folk som spør om noen har lader, fordi batteriet går tomt. Og avslutter med noen som roper "jeg dør".

siiiiinnsykt irriterende reklame. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Suppetuppe skrev:

Den reklamen om den nye chromebooken eller hva den heter. Hvor det er en haug med klipp av folk som spør om noen har lader, fordi batteriet går tomt. Og avslutter med noen som roper "jeg dør".

siiiiinnsykt irriterende reklame. 

Jeg lukker dem fort når de kommer på YouTube. Etter et par forsøk, kommer det to 6 sekunders-reklamer i stedet og de er det som regel enklere å forholde seg til

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den politisk korrekte Spar-mat julereklamen med en kvinne i hijab som ønsker god jul. 

Anonymkode: b707a...f22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 20.07, antiislamist skrev:

ALLTID NOE GODT HOS KJØPMÆNNA I SPARR

Slagord er visst det store for tida. 

Anonymkode: b707a...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/22/2019 at 11:29 PM, KittyNose said:

Den nye til norgesspill eller hva det er med folka utkledd som frukt. Alle reklamene deres med dette temaet er så tåpelige. 

"Ding ding?" :rasende:

Ding ding? Ding ding!! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama som sier "du trenger ikke å ha peiling på hest for å spille på hest" når hun står ved siden av en hest. Hun høres så utrolig uengasjert ut🙈 Kanskje det er meningen 

Anonymkode: d4bae...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama som sier "du trenger ikke å ha peiling på hest for å spille på hest" når hun står ved siden av en hest. Hun høres så utrolig uengasjert ut🙈 Kanskje det er meningen 

Anonymkode: d4bae...0b0

Jeg ler av den reklamen jeg, mest pga stemmen på den dama. «Han dyyyyytter meg enda»😂 hun virker livredd den hesten, haha. Den med han gubben også, rar stemme han også og rar måte å snakke på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, jukkapalme skrev:

Jeg ler av den reklamen jeg, mest pga stemmen på den dama. «Han dyyyyytter meg enda»😂 hun virker livredd den hesten, haha. Den med han gubben også, rar stemme han også og rar måte å snakke på. 

Men lurer på om det er meningen at hun skal være sånn? Ellers er hun en utrolig dårlig skuespiller. Ja, han mannen er også rar. Hjelpes 🤪

Anonymkode: d4bae...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle betting reklamene. Spesielt når jeg hører den dølle stemmen til John Carew. Jeg håper seriøst at han dør på den aller verst tenkelige måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, K.B. said:

Alle betting reklamene. Spesielt når jeg hører den dølle stemmen til John Carew. Jeg håper seriøst at han dør på den aller verst tenkelige måte!

:blink:

Anonymkode: ac7bb...c33

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, K.B. skrev:

Alle betting reklamene. Spesielt når jeg hører den dølle stemmen til John Carew. Jeg håper seriøst at han dør på den aller verst tenkelige måte!

HALLA FOLKENS. I DAG KAN DERE CHILLE OG SPILLE HOS COMEON. COMEON COMEON COMEON EVERYBODY COMEON

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, antiislamist skrev:

HALLA FOLKENS. I DAG KAN DERE CHILLE OG SPILLE HOS COMEON. COMEON COMEON COMEON EVERYBODY COMEON

Han kan ta med seg alle håndveskene sine og dra dit pepperen gror.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mannen i månen said:

Han kan ta med seg alle håndveskene sine og dra dit pepperen gror.

Det var da voldsomt! Han er med i en reklamefilm hvor har er instruert til å si/gjøre det han gjør. 

Anonymkode: ac7bb...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har sett en reklame. Ser ikke på TV, og sveiper alltid forbi snuttene på nett. Men han OneCall mannen og han fra Telenor er veldig irriterende. De husker jeg enda.

Anonymkode: c1df4...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...