AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3501 Del Skrevet 1. september 2019 Og alle elektronikkjeder bare: NÅ FÅR DU NYE SAMSUNG GALAXY TIL KUUUUN 9999 KRONER!!!!! ELLER HVA MED DET NYE KOMBISKAPET FRA BOSCH TIL KUN 6999????? ELLER VASKEMASKIN FRA WHIRLPOOL MED 1600 OMDREININGER TIL KUN 4999???!!!! Anonymkode: 8f6f3...239 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3502 Del Skrevet 2. september 2019 10 timer siden, Salka skrev: Den reklamen der de «synger» Granca, Granca, Granca» Hvem FAEN er det som kaller Gran Canaria for Granca? Må være sånne blodharry folk som er med på charterfeber eller forguder programmet og folka som er med det da. Sånne typer som klapper når flyet lander. Tenker vi på samme reklame her? 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Den Finn.no reklamen med han gamle mannen og hans thailandske kone som danser som noen idioter i en svært komi tragisk dårlig Photoshopa video.. Anonymkode: b5abc...0b8 Anonymkode: b5abc...0b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3503 Del Skrevet 2. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Og alle elektronikkjeder bare: NÅ FÅR DU NYE SAMSUNG GALAXY TIL KUUUUN 9999 KRONER!!!!! ELLER HVA MED DET NYE KOMBISKAPET FRA BOSCH TIL KUN 6999????? ELLER VASKEMASKIN FRA WHIRLPOOL MED 1600 OMDREININGER TIL KUN 4999???!!!! Anonymkode: 8f6f3...239 Anonymkode: b5abc...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3504 Del Skrevet 2. september 2019 Den nitriste tannlegen i reklame for en eller annen tannkrem mot ising. Den med linser «du merker dem. Slett ikke.» Anonymkode: edb8a...cbd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #3505 Del Skrevet 2. september 2019 22 timer siden, KittyNose skrev: Norvegiareklamen med det eldre paret som sitter ved frokostbordet og mimrer 🙄 Den er så koselig❤️ Anonymkode: 8c7fa...e8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3506 Del Skrevet 3. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er så koselig❤️ Anonymkode: 8c7fa...e8a Den er drit irriterende.. Anonymkode: b5abc...0b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3507 Del Skrevet 3. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Den nitriste tannlegen i reklame for en eller annen tannkrem mot ising. Den med linser «du merker dem. Slett ikke.» Anonymkode: edb8a...cbd Mine to "favoritter" for tiden, særlig den siste som jo er parodisk dårlig. Anonymkode: ed712...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramira95 Skrevet 3. september 2019 #3508 Del Skrevet 3. september 2019 På 2.9.2019 den 0.11, Salka skrev: Den reklamen der de «synger» Granca, Granca, Granca» Hvem FAEN er det som kaller Gran Canaria for Granca? Må være sånne blodharry folk som er med på charterfeber eller forguder programmet og folka som er med det da. Sånne typer som klapper når flyet lander. Den sanger setter seg jo så lett på hjernen! Men han mannen i reklamen, var han dommer i "Skal vi danse?" før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 3. september 2019 #3509 Del Skrevet 3. september 2019 Er så lei av han gamle nissen som forteller barnebarnet om da h*n ble født i helikopteret i den Telenor reklamen. "Jeg tror ingen har vært så lykkelige som pappa og mamma var da!" *sippe sippe* Blæ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3510 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg klikker når samtlige betting-reklamer kommer på, det er jo 3-5 i hver eneste reklamepause. MEN. Den verste av disse er reklamen der de er utkledd som druer og frukt, og løper over en gresslette mot hverandre mens de roper «ding ding? Ding ding?! Og til slutt «ding ding ding ding ding!!!!». Fy faen jeg HATER den reklamen, skrur av hver gang den kommer. Bettingselskaper kan dra til helvete, spesielt dette selskapet. Anonymkode: 15c6d...0e1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3511 Del Skrevet 3. september 2019 5 timer siden, Miramira95 skrev: Den sanger setter seg jo så lett på hjernen! Men han mannen i reklamen, var han dommer i "Skal vi danse?" før? Er skuespiller 5 timer siden, SardintrollReturns skrev: Er så lei av han gamle nissen som forteller barnebarnet om da h*n ble født i helikopteret i den Telenor reklamen. "Jeg tror ingen har vært så lykkelige som pappa og mamma var da!" *sippe sippe* Blæ! Fortsetter de med de reklamene så vil er før eller siden ha passert hotel Cæsar 😛 Anonymkode: b5abc...0b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 3. september 2019 #3512 Del Skrevet 3. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er skuespiller Fortsetter de med de reklamene så vil er før eller siden ha passert hotel Cæsar 😛 Anonymkode: b5abc...0b8 Ja det skulle ikke forundre meg, det har jo blitt reine såpeserien etterhvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3513 Del Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, SardintrollReturns skrev: Ja det skulle ikke forundre meg, det har jo blitt reine såpeserien etterhvert. Et abonnement for oss, et abonnement for deg Georg Anker-Telenorhansen Anonymkode: b5abc...0b8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. september 2019 #3514 Del Skrevet 3. september 2019 10 timer siden, Miramira95 skrev: Den sanger setter seg jo så lett på hjernen! Men han mannen i reklamen, var han dommer i "Skal vi danse?" før? Ja, jeg veeeet! Må mute i panikk for å ikke få faenskapen på hjernen. Jeg aner ikke, har ikke sett skal vi danse siden første sesong og husker ikke hvem som var dommere da 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Et abonnement for oss, et abonnement for deg Georg Anker-Telenorhansen Anonymkode: b5abc...0b8 Genialt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3515 Del Skrevet 3. september 2019 13 timer siden, Miramira95 skrev: Den sanger setter seg jo så lett på hjernen! Men han mannen i reklamen, var han dommer i "Skal vi danse?" før? Ja, han var dommer i «Skal vi danse» for noen år tilbake. Anonymkode: 36c1a...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3516 Del Skrevet 4. september 2019 7 timer siden, Salka skrev: Ja, jeg veeeet! Må mute i panikk for å ikke få faenskapen på hjernen. Jeg aner ikke, har ikke sett skal vi danse siden første sesong og husker ikke hvem som var dommere da Genialt! Og så har vi de mobilavhengige Juni Mobilunde og Christian Borchbredbånd Anonymkode: b5abc...0b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 6. september 2019 #3517 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg har ikke lest alle sidene, så tilgi meg om den har blitt nevnt. Jeg snakker selvfølgelig om Q sin sjokomelk -reklame. DIGG, DIGG. Fy faen noe så jævlig plagsomt! Hvordan kom de fram til at DET var noe å sende!?! Drittreklame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3518 Del Skrevet 6. september 2019 På 2.9.2019 den 0.11, Salka skrev: Den reklamen der de «synger» Granca, Granca, Granca» Hvem FAEN er det som kaller Gran Canaria for Granca? Må være sånne blodharry folk som er med på charterfeber eller forguder programmet og folka som er med det da. Sånne typer som klapper når flyet lander. Så Finn reklamen på nytt igjen nå og hørte ikke noe Granca så pratet vi ikke om samme reklame likevel? Anonymkode: b5abc...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 6. september 2019 #3519 Del Skrevet 6. september 2019 Den reklamen til Maarud der de tydeligvis er på et fforeldremøte i barnehagen og ene foreldren tar opp noe med FRUKTEN og blodsukkeret. Egentlig veldig bra reklame for den er så komisk med tanke på hvor gnagsår noen personer er når de tar opp slike ting i fellesskap og lager et lite hysteri av noe så uviktig. Så i denne reklamen setter de fokus på det alle tenker men ikke sier i det hun ene trykker på brannalarmen og de kan forlate møtet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 6. september 2019 #3520 Del Skrevet 6. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så Finn reklamen på nytt igjen nå og hørte ikke noe Granca så pratet vi ikke om samme reklame likevel? Anonymkode: b5abc...0b8 Tror den reklamen jeg snakker om er for Finn reise, men er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå