Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maxwell

Begynner å bli jævlig lei av de coop obs folka som enda ikke har skjønt hva medlemskupp er for noe. Det har de vel stått å lurt på i sikkert 2 år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.11.2020 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Den obs reklama med den familien som tydligvis har et sinnsykt matbudsjett (...)

Grusom! Egentlig bare en lang og kjedelig oppramsing av ulike typer varer. Og på den siste varianten av den reklamen, når familien skal på hytta, sier frua «Vi har aldri hatt så mange gjester før».

Det har vel aldri vært en tid hvor vi bør begrense gjestelisten mer, Obs! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Gradiosa reklamen   irriterer  meg. Kiwi er er dritt lei.   Lendo og han med de høye skuldere .  Bet reklamer  allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Den der reklamen for Vipps mobilabonnementet tror jeg. Der han dusten slår to steiner sammen og alle kommer opp av vannet. Spesielt han første som kommer opp er utrolig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TheCatLady skrev:

Den der reklamen for Vipps mobilabonnementet tror jeg. Der han dusten slår to steiner sammen og alle kommer opp av vannet. Spesielt han første som kommer opp er utrolig irriterende. 

Ja den er den verste jeg har sett på mange år😬Folk som kommer opp av elva og gauler, og en fyr som står å klasker stein..Helt jævlig..😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lectinect MAGE! Hun som står og forteller om mageplagene sine! Og dritt lei av hun som står å reklamerer for Toyota! Begge disse reklamene kjører di heele dagene, så møkklei😵

Anonymkode: 311c2...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kims-reklamen er så bråkete at jeg nesten får fnatt av den støyende musikken. Bytter kanal når den kommer.

De 2 foreldrene som ramser opp den evig lange lista med varer de må kjøpe til familien fra Coop OBS, for en masete og stressende reklame! "Vi klaaarte det!!" :bond:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2020 at 3:27 PM, AnonymBruker said:

Lectinect MAGE! Hun som står og forteller om mageplagene sine! Og dritt lei av hun som står å reklamerer for Toyota! Begge disse reklamene kjører di heele dagene, så møkklei😵

Anonymkode: 311c2...1ed

Haha, jeg skulle akkurat inn hit for å klage på de samme to!

Æ har hatt laus mage no i maaange år. Den reklamen har det med å dukke opp hver gang jeg spiser. Og så chartersvein som maler på om at han er blitt avhengig av et preparat og nå vil ha alle andre med seg på kjøret. Høres suspekt ut spør du meg 😛 

Og ja, Toyotadama med traktorsveisen, og den irriterende stemmen. Koom igjen, prøøv da vel!! 

Anonymkode: 0b5f8...08c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende og plagsom er vel ikke ordet, men jeg synes den nye reklamen for julemarsipan er deprimerende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden!!! Mye gøy lesing. Men ønsker at folk pliiis beskriver reklamene litt mer, for mange av reklamene husker jeg  ikke / skjønner jeg ikke hva er. Sånn "den bilreklamen med han gutten" - sier meg ingenting. 😭

Anonymkode: a1a99...ca7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONE CALL!! :haar: Synes det er plagsomt at de alltid stresser og går fort rundt i reklamene sine. Mååå de bevege seg hele tiden og prate såå fort. 🥸

Anonymkode: 0823d...227

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utrolig teite reklamen med paret som skal kjøpe mat og også må ha vaffeljern og ski og gudvethva. (Som noen andre her påpekte: de må ha ubegrenset budsjett! - og heller ingen tanke for at man trenger ikke å handle alt man får lyst på i øyeblikket. En veldig dårlig reklame, for jeg får ikke lyst til å handle på obs. De kommer nok til å prøve å lure meg til å handle mer enn jeg egentlig vil)

Kan ikke fordra reklamene fra telenor med de merkelige folkene. Samme med telia og den dustete figuren de putter inn der. 

Ellers så liker jeg heller ingen av reklamene for ... (nå husker jeg ikke hva det heter, men gambling på nettet)

Åja! Og charter- svein og hans kosttilskudd. 'Jeg var i praksis toppidrettsutøver' - nei det var han ikke! (Det vet jeg 😉)

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Den utrolig teite reklamen med paret som skal kjøpe mat og også må ha vaffeljern og ski og gudvethva. 

Kan ikke fordra reklamene fra telenor med de merkelige folkene. Samme med telia og den dustete figuren de putter inn der. 

Ellers så liker jeg heller ingen av reklamene for ... (nå husker jeg ikke hva det heter, men gambling på nettet)

Åja! Og charter- svein og hans kosttilskudd. 'Jeg var i praksis toppidrettsutøver' - nei det var han ikke! (Det vet jeg 😉)

Sikkert betson 😅 Synes gambling-reklamer er en uting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert betson 😅 Synes gambling-reklamer er en uting. 

Ja og så er det flere enn dem også. Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

ONE CALL!! :haar: Synes det er plagsomt at de alltid stresser og går fort rundt i reklamene sine. Mååå de bevege seg hele tiden og prate såå fort. 🥸

Også: «OGSÅ ER DET BILLIG DA!!!!!!»

Anonymkode: 8c7fa...e8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke Talkmore reklamen. Han som står i gapestokk mens resten av familien har fått faniliepakka. Hva er poenget?

Anonymkode: a1a99...ca7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Her henger det en fyr og panter!» reklamen til onecall. Jeg ler, men altså huffa meg😂😂

Anonymkode: 8c7fa...e8a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye pink lady eplereklamen. "Hva kan hun gjøre for deg i dag?" Det er et eple, det kan ikke gjøre noe som helst :murvegg:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...