Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Postkodelotteriet med Jorun Stiansen.... «DU HE VONNE, DU HE VONNE OG DU HE VONNE!!!!» herregud så cringe 😩 blir gal av den reklamen. Muter med en gang

Anonymkode: c1aa5...0af

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop reklamen med den langsomme sangen. Det som går meg mest på nervene er de jæ..... "plystre s'ene", fikser dem ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Postkodelotteriet med Jorun Stiansen.... «DU HE VONNE, DU HE VONNE OG DU HE VONNE!!!!» herregud så cringe 😩 blir gal av den reklamen. Muter med en gang

Ja, den er grusom.

Anonymkode: 941dc...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er SÅ LEI av den reklamen fra Specsavers at jeg klikker snart! Den med hun dama som møter opp på et gamlehjem og danser. «Sorry jeg er litt sein! Kom igjen OPP med knærne! Shake på skinkene WHOOO yeah! Woo!» Den er jo kjempegammel, går det ikke an å lage en ny reklame for specsavers?? 

Anonymkode: 50885...a53

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Winza said:

Den hvor fyren sier "OMG" på denne måten "O em gee" :haar:

Det er jo sånn det sies på engelsk da, og OMG er et engelsk uttrykk.

Anonymkode: 2a3bc...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit irriterende uansett :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med vi også kan ta med reklamer som kommer på youtube o.l?

Isåfall er jeg drittlei av Foodora. Den kommer hele tiden, det er nesten den eneste reklamen som vises og det er bare skikkelig masete. Får ikke lyst til å bruke Foodora liksom, det har helt motsatt effekt hos meg.

Og reklamen for en D&G parfyme, med Emilia Clarke som synger. «Dime cuando, tu veras... DIME CUANDO CUANDO CUUUAAAANDOOOOO. Si bodiiii messesiiii!» 😩😔

Anonymkode: 50885...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller blir ikke det uttalt "oh my gad"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 18.34, Maleficenta skrev:

Coop reklamen. Den overdriver sånn. Er ingen matbutikker som er så trange og har så trange parkeringsplasser at du må inn gjennom bagasjerommet for å komme inn i bilen. Skjønner at det liksom skal være morsomt men det er mest bare teit. 

Ikke Coop. Obs! det var reklame for :)

Redigert:

jeg har googlet litt og ser at flere snakker om "Coop Obs". Har aldri hørt om en butikk som heter det? Det er jo to forskjellige kjeder? Hva er Coop obs? Sammenslåing av de to?

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den er helt jævlig....! Jorun er jo en veldig søt ung dame, men den dialekten hennes og det "hurra" kjøret hun prater om på reklamen... det høres helt forferdelig ut. Den dialekten er altså helt grusom å høre på en reklame.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Winza said:

Eller blir ikke det uttalt "oh my gad"?

Hæ?? «OMG» står for «oh my god». Forkortelsen uttales ikke sånn om du uttaler forkortelsen, da uttaler man bokstavene. Så nei, «OMG» uttales ikke æoh my god». «Oh my god» uttales «oh my god».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?? «OMG» står for «oh my god». Forkortelsen uttales ikke sånn om du uttaler forkortelsen, da uttaler man bokstavene. Så nei, «OMG» uttales ikke æoh my god». «Oh my god» uttales «oh my god».

fortsatt en irriterende reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, Winza said:

fortsatt en irriterende reklame

Jeg har da aldri sagt det motsatte heller? Du spurte hvordan OMG uttales, jeg svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da aldri sagt det motsatte heller? Du spurte hvordan OMG uttales, jeg svarte.

Ok takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Ikke Coop. Obs! det var reklame for :)

Redigert:

jeg har googlet litt og ser at flere snakker om "Coop Obs". Har aldri hørt om en butikk som heter det? Det er jo to forskjellige kjeder? Hva er Coop obs? Sammenslåing av de to?

Obs! er en del av Coop-kjeden sammen med Extra, Mega og Prix. De har hørt sammen i årevis. De tar Coop-kortet også som de andre nevnte. For ordens skyld hører Spar, Meny, Kiwi og Bunnpris sammen i Norgesgruppen. Rema 1000 er noe for seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, sofie777 skrev:

Obs! er en del av Coop-kjeden sammen med Extra, Mega og Prix. De har hørt sammen i årevis. De tar Coop-kortet også som de andre nevnte. For ordens skyld hører Spar, Meny, Kiwi og Bunnpris sammen i Norgesgruppen. Rema 1000 er noe for seg selv ;)

Javel, ok.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli rimelig lei av Mc Donald's reklamen nå med hun lille jenta som skriker "JAAAAAAAA!" helt opp til verdensrommet. Hvordan kommer folk på å lage så grusomt masete reklamer?! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt ALL reklame som kommer før klipp inne på nettsider er sykt plagsomt og irriterende. 
"Se hva Dag Otto sa som var artig" - varighet 15 sekund. Reklame før klipp: 30 sekund. 200% reklametid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Moondance skrev:

Begynner å bli rimelig lei av Mc Donald's reklamen nå med hun lille jenta som skriker "JAAAAAAAA!" helt opp til verdensrommet. Hvordan kommer folk på å lage så grusomt masete reklamer?! 

Enig, sørger for å skru av lyden når den dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...