Rægs Skrevet 18. januar 2014 #921 Del Skrevet 18. januar 2014 Chess og One Call!!! Hater de reklamene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 18. januar 2014 #922 Del Skrevet 18. januar 2014 Gammel Rema 1000 reklame... Det er trøbbel i tårnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #923 Del Skrevet 18. januar 2014 Har ikke helt skjønt den jeg .... bare later de som om de ikke vet hvem Northug er? Ellers er jeg enig med deg, den er kjedelig og LANG. Det er jo bare det ene paret som ikke vet hvem han er (hun trønderdama som tror han er en fotballspiller, med kjæresten som ikke vet hvem Northug er fordi han ikke er norsk). De later ikke som, tror det er virkelig..? Alle de andre kjenner Northug igjen i hvert fall... Anonymous poster hash: c2063...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 18. januar 2014 #924 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er jo bare det ene paret som ikke vet hvem han er (hun trønderdama som tror han er en fotballspiller, med kjæresten som ikke vet hvem Northug er fordi han ikke er norsk). De later ikke som, tror det er virkelig..? Alle de andre kjenner Northug igjen i hvert fall... Anonymous poster hash: c2063...bb9 Men det trønderparet er litt teit da, hu får høre at han ikke er fotballspiller, men da hu snur seg mot kjæresten, sier hu fremdeles at han er en fotballspiller!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 18. januar 2014 #925 Del Skrevet 18. januar 2014 Men det trønderparet er litt teit da, hu får høre at han ikke er fotballspiller, men da hu snur seg mot kjæresten, sier hu fremdeles at han er en fotballspiller!? Hun får jo ikke vite at han ikke er fotballspiller? "bra tippa" eller noe sånt, sier jo Petter, han retter ikke på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 18. januar 2014 #926 Del Skrevet 18. januar 2014 Hun får jo ikke vite at han ikke er fotballspiller? "bra tippa" eller noe sånt, sier jo Petter, han retter ikke på henne. Snål og kjedelig reklame er det hvertfall ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 18. januar 2014 #927 Del Skrevet 18. januar 2014 Reklamen som irriterer meg mest om dagen? "Hvis jeg ligger litt etter skjema, lager jeg bare en salat" GAAAAAAAAAAAAH Ang. Coop-reklamen med Northug: Det er skjult kamera og ekte reaksjoner. http://www.northug.no/portfolio/coop-reklamen-er-det-skjult-kamera/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #928 Del Skrevet 18. januar 2014 ELKJØØØØØØØØØØØP! "LØP OG KJØØØØØØØØØP FOR BARE 3995,-!!!!!!!!!!" *utestemme fra helvete* Anonymous poster hash: f905f...f22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 19. januar 2014 #929 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Reklamen for Vita Hjertego, med han mannen på motorsykkel og han som dukker unna en ball på fotballbanen. Det er begrenset hvor mange måter man kan si en setning på før folk blir lei altså.. "Men VISSTE du at du kan BYTTE UT det usunne, mettede fettet med SUNT umettet fet!?" Endret 20. januar 2014 av Monstrum 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. januar 2014 #930 Del Skrevet 19. januar 2014 Ja, herdet plantefett er sikkert mye sunnere enn den typen vi allerede har i kroppene våre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. januar 2014 #931 Del Skrevet 19. januar 2014 Gammel Rema 1000 reklame... Det er trøbbel i tårnet http://www.youtube.com/watch?v=h4hKMV_E1nE Å , den var fin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 20. januar 2014 #932 Del Skrevet 20. januar 2014 De reklamene om hun som skal spise sunnere i år og har laget en blogg. Så lager hun wok. "dette ser farlig godt ut" "det er ikke farlig, bare godt" og "to minutter .. er nok til wok" arg. Sykt klein stemning i samtalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne86 Skrevet 21. januar 2014 #933 Del Skrevet 21. januar 2014 De reklamene om hun som skal spise sunnere i år og har laget en blogg. Så lager hun wok. "dette ser farlig godt ut" "det er ikke farlig, bare godt" og "to minutter .. er nok til wok" arg. Sykt klein stemning i samtalen Haha :-D Helt enig! Vrir meg hver gang hun sier "Åh, du er så rå når du kutter sånn, skulle ønske jeg klarte det" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 23. januar 2014 #934 Del Skrevet 23. januar 2014 Kvalitetsreklame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 24. januar 2014 #935 Del Skrevet 24. januar 2014 Den derre chess-reklamen eller hva det nå er, med de små figurene som ser ut som modeleire eller noe. Når den ene figuren sier "kan jeg betale... i natura? ;)" før den begynner å riste på rumpa. Faen, hva slags oppfordring er det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 24. januar 2014 #936 Del Skrevet 24. januar 2014 Har hardt for å tro at Northug-reklamen er ekte jeg altså.. Er det mulig, uansett hvor lite sportsinteressert enkelte er, å ikke ha sett eller hørt om Petter Northug? Da må man rett og slett ha levd uten tv, internett og aviser osv. i årevis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 25. januar 2014 #937 Del Skrevet 25. januar 2014 Ikke nødvendigvis. Jeg har for eksempel ikke peiling på hvem mannen til fotballfrue er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 25. januar 2014 #938 Del Skrevet 25. januar 2014 Ikke nødvendigvis. Jeg har for eksempel ikke peiling på hvem mannen til fotballfrue er. Det er det ingen som har 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 28. januar 2014 #939 Del Skrevet 28. januar 2014 Reklamen for IKEA. Jeg mener, hvem i 2014 er det som ikke vet hva en nettbutikk er? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 28. januar 2014 #940 Del Skrevet 28. januar 2014 Stille i fjøset........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå