monjanse Skrevet 1. februar 2013 #381 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg syns kinoreklamen på edda kino i Haugesund er den mest irriterende reklamen, som har gått i mange år også. Den verste kinoreklamen er den der de reklamerer for bilmekaniker yrket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2013 #382 Del Skrevet 2. februar 2013 Libressereklamen. Idiotisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 2. februar 2013 #383 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg hater de Lanounga! Vask ræva, vask vask den ræva! Også HATER jeg SAS-reklamen! Den sangen er GRUSOM!!! ALDRI om jeg reiser med SAS igjen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. februar 2013 #384 Del Skrevet 2. februar 2013 Nå skal jeg i hvert fall aldri være med på reklame. Hatefulle mennesker :( :( Joda, ikke bry deg om de hatefulle menneskene, de er bare sjalu, de vil helst være med på reklame selv og prøver å slå ut konkurrenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 2. februar 2013 #385 Del Skrevet 2. februar 2013 Blir jeg med i reklame blir jeg bare hatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. februar 2013 #386 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Du får satse på radioreklame da. Da kan ingen se deg Endret 2. februar 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. februar 2013 #387 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg blir gaal av den Zalando reklamen, aldri la kona dii.... Ohhh, både personen,stemmen, utseende og det dåårlige skuespillet i reklamen gjør meg helt gaaal! Sjekket ut på youtube nå... oj sann - jeg kjenner ham! Klarer derfor ikke avgjøre om det er bra eller dårlig skuespill...! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 2. februar 2013 #388 Del Skrevet 2. februar 2013 Den resirkuleringssangen med Didrik T Sollien (?) Tror det er den verste jeg noengang har sett!! Blir nesten fysisk dårlig hver gang den kommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 3. februar 2013 #389 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hurtigruta carglass. Latterlig dårlig skuespill på hun dama og når de synger hurtigruta carglass så får jeg fnatt. Lano reklamen ja. Den er fæl. Også irriterer jeg meg over at hver gang omtrent de skal lage reklame for sjokolade så må det være kuer der. Syngende kuer på skitur, bobleku, kuer som tar salto, mc hammer-kuer osv. Er det ikke på tide med noe nytt snart? Talkmore reklamen og One call reklamene. Spesielt der de danser. Skal aldri skifte til de selskapene, men det er ikke bare på grunn av reklamen da. Tror jeg har sett litt for mye tv i det siste, og reklamene går jo 40 000 ganger om dagen Endret 3. februar 2013 av Crazycatlady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. februar 2013 #390 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg er glad jeg ikke hadde hatt TV og sett på TV på en stund da jeg skulle bytte telefonoperatør, for hadde jeg forbundet One Call med reklamene (jeg husket dem etterpå), ville jeg aldri ha valgt dem - og jeg er så fornøyd med One Call, både pris og service! (DET var bedre reklame, tenker jeg!) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2013 #391 Del Skrevet 3. februar 2013 Du vet at om du går inn på www.lano.no, så spiller de den sangen Nonstop og det finnes ingen av-knapp. Jeg hater den reklamen! På FEM går den hele tiden. Jeg blir helt tullete i hodet av den. Den og SAS-reklamen. Og 'nye' Zalo kjøkkenspray.., den dama der er i 1000 reklamer og har verdens mest irriterende måte å snakke på! Jeg hiver meg etter fjernkontrollen for å slå av lyden hver gang hun kommer på enten det er for Kvik, Zalo, Pedigree, Bolia, Vichy etc etc. Hun er oppbrukt! *argh* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 3. februar 2013 #392 Del Skrevet 3. februar 2013 Lano reklamen Den derre om malingen, lady something something. Resirkuleringsreklamen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #393 Del Skrevet 8. februar 2013 Den Meny reklamen med drittungen i løvedrakt som nekter å spise grønnsaker er utrolig irriterende. "Tror dere løver spiser grønnsaker?" "du er ikke en løve, spis grønnsakene dine, drittunge" Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. februar 2013 #394 Del Skrevet 9. februar 2013 Den Meny reklamen med drittungen i løvedrakt som nekter å spise grønnsaker er utrolig irriterende. "Tror dere løver spiser grønnsaker?" "du er ikke en løve, spis grønnsakene dine, drittunge" Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 Enig! Faen i helvete så teit! Jævla drittunge! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #395 Del Skrevet 9. februar 2013 Enig! Faen i helvete så teit! Jævla drittunge! Thank you!! Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. februar 2013 #396 Del Skrevet 9. februar 2013 Den Meny reklamen med drittungen i løvedrakt som nekter å spise grønnsaker er utrolig irriterende. "Tror dere løver spiser grønnsaker?" "du er ikke en løve, spis grønnsakene dine, drittunge" Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 Hadde jeg gjort det der som barn, hadde faren min klint meg rett ned. Det er jeg overbevist om. Gud jeg hater den ungen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 9. februar 2013 #397 Del Skrevet 9. februar 2013 Den Meny reklamen med drittungen i løvedrakt som nekter å spise grønnsaker er utrolig irriterende. "Tror dere løver spiser grønnsaker?" "du er ikke en løve, spis grønnsakene dine, drittunge" Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 Foreldrene står der som to idioter, mens de ser på at gutten går fra bordet. Fy som jeg har lyst til å filleriste de, jævla tafatte folk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. februar 2013 #398 Del Skrevet 9. februar 2013 Gutt? Er det ikke en jente? Utrolig teit reklame er det uansett! Hater reklame rettet mot barn. får jo unga til å tro at det er greit å nekte å spise grønnsaker denne reklamen her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #399 Del Skrevet 9. februar 2013 Hadde jeg gjort det der som barn, hadde faren min klint meg rett ned. Det er jeg overbevist om. Gud jeg hater den ungen. Ja, hadde jeg oppført meg slik så hadde foreldrene mine laget et helvete jeg hadde husket til i dag! Foreldrene står der som to idioter, mens de ser på at gutten går fra bordet. Fy som jeg har lyst til å filleriste de, jævla tafatte folk! Enig, snakk om bortskjemt dritunge, provoserende!! Gutt? Er det ikke en jente? Utrolig teit reklame er det uansett! Hater reklame rettet mot barn. får jo unga til å tro at det er greit å nekte å spise grønnsaker denne reklamen her. Jævlig plagsomt ja, for ungene tror jo at den slags er OK. Og hvorfor skal unger få spesialtilpassede varer i butikken som koster mer enn de vanlige bare fordi det har en embalasje rettet mot barn? Nei, mine unger får spise det som er, de får ikke barnespaghetti til 20kr per pakka bare fordi dritungen på tv kaster mat på gulvet og leker løve. For en idiotisk reklame, hvorfor gjøre unger så bortskjemte?? Anonym poster: 82dd98047ee746bc063e44f29dba6532 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. februar 2013 #400 Del Skrevet 9. februar 2013 Ja, er helt idiotisk. Kjenner jeg blir sint. Godt jeg aldri skal ha unger ellers hadde jeg vel fått barnevernet på nakken fordi jeg hadde beordret ungene i å spise det de får og ikke svindyre barneprodukter med teit emballasje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå