Gå til innhold

Jeg dusjer meg hver 5.dag,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Normal renslighet er å dusje hver dag? Har du spurt alle du omgås om de dusjer daglig, altså?

Så lenge man vasker seg på de utsatte områdene, ser jeg ingen grunn til å dusje hver eneste dag. Og iallfall ikke flere ganger daglig. Så skitten er man faktisk ikke, med mindre man har en veldig fysisk krevende hverdag.

tror nok de aller fleste dusjer minst annenhver dag, som regel hver dag.

"According to an October 2006 survey of 400 people conducted by EnergyAustralia (the supplier of electricity for much of Australia), every Australian takes at least one shower each day. Specifically, "62 per cent of people showered once a day, 29 per cent twice a day, and nine per cent showered three times a day"."

http://www.theregister.co.uk/2007/02/17/the_odd_body_daily_shower/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok de aller fleste dusjer minst annenhver dag, som regel hver dag.

"According to an October 2006 survey of 400 people conducted by EnergyAustralia (the supplier of electricity for much of Australia), every Australian takes at least one shower each day. Specifically, "62 per cent of people showered once a day, 29 per cent twice a day, and nine per cent showered three times a day"."

http://www.theregister.co.uk/2007/02/17/the_odd_body_daily_shower/

Har du en nærere kilde på det der? Historien skal visst stamme fra ABC (Australian Broadcasting Corporation), men det eneste jeg finner på siten er denne her.

Men det står ikke noe om antall dusjer der, bare gjennomsnittlig tid i dusjen. Ett titt på energyaustralia.com.au ga ikke så mye nyttig heller.

Skrevet

Har du en nærere kilde på det der? Historien skal visst stamme fra ABC (Australian Broadcasting Corporation), men det eneste jeg finner på siten er denne her.

Men det står ikke noe om antall dusjer der, bare gjennomsnittlig tid i dusjen. Ett titt på energyaustralia.com.au ga ikke så mye nyttig heller.

nei jeg har ikke akkurat gjort noen dyp research på det der for å si det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...