Minttu Skrevet 29. september 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Åh gud så kleint, jeg ble skikkelig fnisete da piercer'n kommenterte statusen min idag... Ble jo nesten flau over meg selv der jeg satt, og det eneste han skrev var ";D" Må bare fortelle dere noe trist noe jeg kom over i natt, satt i senga med dataen og var på facebook profilen til en kar jeg prata så vidt med for fler år sia, for ene kompisen hans er så flink til å fotografere og redigere osv. Veldig mørke type bilder da, hvert fall de litt eldre, blod og gørr og dystert Men, satt der og kikka på bildene hans og kom over fler bilder han hadde av en anna fyr og skjønte liksom ikke alt ved å lese kommentarene osv, ei skrev det var ekkelt å se på ene bildet pga minner og sånn.. Klikka meg til slutt inn på profilen til denne karen da, og det viste seg at han døde i mars... Det var så fælt å sitte der og kikke på alle bildene hans, og som folk hadde lagt ut av han.. For en utrolig pen og fin gutt, og folk skrev så utrolig mange fine ting om han... En stakkars trist sjel, men så full av ambisjoner og et så godt hjerte.. Fikk tårer i øynene av alle kommentarene, og så senere en minnevideo og det var så fælt.. Uff. Så fort jeg så bildene av han visste jeg at jeg hadde sett han før, var borti han på nett for noen år siden, derfor var det også litt trist det her. Har liksom "kikka på" denne vennegjengen flere ganger, fulgt med på alle bildene de har drivi å tatt osv. Var bare så rørende å lese alt folk skrev og slik, så følelsene tok litt over. Men men. Idag har jeg endelig rydda rommet mitt!! Det har siden jeg flytta hjem igjen, sett ut som jeg hadde tenkt til å bli med på TLC sin tv-serie "Ekstreme Samlere" Herregud å det så ut, ting overalt.. Klær og sko i en svær haug, og kofferten min ved siden av.. Men nå har jeg endelig lagt klær enten til vask eller i kommoden min, og jeg har fått rydda på plass ting! Også tok jeg med meg øks og kniv og fant meg en grein like ved hagen vår, spikka endene på den og spikka bort kvister, så borra jeg hull i hver ende og hamra i noen spikre. Hjemmelagd smykkeholder! Endret 29. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. september 2012 #362 Del Skrevet 29. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. september 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 29. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. september 2012 #364 Del Skrevet 30. september 2012 Kjempesmart smykkeholder! Den likte jeg Å je har vøri flink og vøri på zumba i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Takk for det! Har sett så mange bilder av slike smarte løsninger, svære greiner til å henge opp klær med, mindre som blir knagger osv. Og enten er de som der, eller barken er borte, ellers kan man male. Smart! Så detta! Flinka! Var ikke der på fredag jeg, formen er ikke helt på topp, så tenkte det var greit å holde meg heme. Men som jeg skrev i boka di, du må bli med på fredag da Endret 30. september 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. september 2012 #366 Del Skrevet 30. september 2012 Blir med på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 30. september 2012 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 30. september 2012 Nå likte jeg ekstra godt at jeg bytta profilbildet.. mwahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2012 #369 Del Skrevet 30. september 2012 Trykte han på liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2012 Forfatter #370 Del Skrevet 30. september 2012 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2012 #371 Del Skrevet 30. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå har jeg morsomme ting å fortelle! Selv om jeg føler jeg har glemt halvparten, men det kommer seg vel! First of all, metallputter'n! Jeg møtte søstra til min kjære eks idag, og hu var å fikk piercinger dagen etter meg, siden hun så jeg skrev på face at han skulle gi seg og den onsdagen var siste dagen. Og da hadde hun sagt til han at jeg hadde vært der, "IK var her igår", "S?" (etternavnet mitt) spurte han da... Ja, das ist wunderbar! Så til noe på skolen idag, den matpausa ga virkelig humøret en løft Jeg og ei venninne satt i kantina og prata, så drev vi å prata på J og slik, også kom vi inn på bilder og hårfarging. Hun begynte å prate på at jeg skulle sende nakenbilde av meg til han Og da sa jeg at jeg skal jo farge håret rødaktig snart, og da må jeg bleike det først så da kan jeg jo sende bilde med blondt hår og "Det er vel slik du vil ha meg" For så å sende bilde med rødt hår, "Men det er slik her jeg er!!" M: "Men du kanke få det!", da sang jeg "Can't touch this!" og lo høyt, og det satt en kar på bordet ved siden av oss som så rart på oss og lagde en mine.. Da lo jeg jo bare enda mer! Jeg sa at vi har et steingjerde ute i hagen, mot skogen, og at jeg kunne legge meg ned der naken og ta bilde.. For å si det slik, det skjer aldri Her blir det ingen nakenbilder av noe slag, da bare evt.ryggen min for å vise tatoveringene Men, vi prata en del på J idag, for jeg skjønner ikke greia med han hele tida.. Noen ganger prater han vanlig med meg, svarer meg ordentlig og med smilefjes osv på nett, andre ganger gidder'n nesten ikke svare eller omtrent bare ignorerer meg. På fredag var jeg innom jobben hans med brus og sjokolade, som en liten oppmuntring fordi det var siste dagen hans der. Og han ble jo så glad! Sa tusen takk fler ganger, og at det var så koselig osv. Mamma satt i bilen å venta på meg, så jeg sa fler ganger at jeg kanskje burde gå men da bare viste han meg nye ting i butikken eller begynte å fortelle meg ting, så klart synes jo jeg det er kjempe koselig men ja. Men så resten av helga liksom har han ikke alltid giddi svart meg no særlig. Også begynte jeg og M å lure litt da, om det kan ha hatt litt med metallputter'n å gjøre, om J har lagt merke til noe der. For etter jeg ble venn med han på face, så var J sånn rar, og så trykte han jo liker på profilbildet mitt og da har jeg lurt på om J fikk med seg det, og om han har sett at jeg har kommentert statuser og linker han fyren har lagt ut. Jaja, jeg kan egentlig ikke si jeg bryr meg så. Men, vi prata på det at det hadde vært litt moro å gjort noe for å se om J blir sjalu på slik, for er liksom det vi tror. Så vi la jo de planene, om å finne random karer å ta bilde med å legge ut på face, eller dra på byen og finne noen der å henge med osv, for J skal begynne å jobbe på to utesteder her i byen. Så vi hadde likt å sett reaksjonene hans da, om han ser meg få en smule for mye oppmerksomhet, eller en med noen andre. Jeg vet det her er skikkelig fjortis og fælt, men lell. For jeg føler det er noe slikt bak altså.. På en måte tenker/føler jeg at han nok fortsatt kunne vært sammen med meg, men siden vi var så unge da vi møttes og har vært sammen så lenge føler han at han må se om det er andre som kan være interessert i han, om han har sjans osv, se hva livet har å by på, kunne gjøre hva han vil (på mange områder) uten å ha meg i veien og uten at jeg er der å bryr meg, og å finne ut hva han liksom vil. Og slikt. Og, han vet jeg ser alt han skriver og gjør på face, så idag tror jeg han rett og slett skrev noe for å irritere meg, for man pleier liksom ikke skrive slik, ikke han.. Han hadde visst vært på dyrebutikken og spurt etter hva slags kattemat de anbefalte, da hadde han fått 6kg gratis. Også kommenterte han senere at hun i kassa hadde lukta godt... Oo "Du får spørre hu hvilken parfyme hu bruker " skreiv jeg da Æsj. Jaja. Vi får se hva jeg finner på, og hva som skjer Noe sprell må jeg nesten gjøra! Men mannfolk, I hate you all Bortsett fra deres pene utseende! Og en ting til. Bare skole på torsdag nå! Og fri hele neste uke! Alle her hjemme har fri denne uka, men gudskjelov skal de bort i mårra og drar til fjells på torsdag! Da skal jeg rocke løs her hjemme! Farge hår, synge, ta bilder, eksperimentere med bilder! Skulle nesten ha invitert noen på en dram da Og, jeg er fortsatt forkjøla, men tror dere ikke at jeg SKULLE klare 5km på 45 min på tredemølla idag siden jeg har klart det en gang.. Joda, 44:07, men da var jeg sliten etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå har jeg enda mer å komme med! I går kveld/natt fikk jeg melding på facebook av han jeg skrev om i første innlegget på denne sida, han som jeg synes er så flink til å ta bilder og redigere! Han hadde sett jeg hadde trykt "liker" på noen av bildene hans, og dermed ble han sittende å se på bildene jeg har på face. Også likte han det ene vinterbildet mitt så godt, at han hadde prøvd å redigere det. Men han sa at det kunne jo oppfattes som en fornærmelse, derfor ville han ikke sende meg det Da sa jeg jo selvsagt at jeg har likt bildene hans i noen år, og slettes ikke har noe imot at han redigerer de! Så da sendte han meg det, og jeg syntes det var skikkelig fint, ble skarpere, mørkere, litt mer levende Også så hyggelig han var å snakke med og Så detta synes jeg var koselig! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. oktober 2012 #374 Del Skrevet 2. oktober 2012 Du er så søt, det er så morsomt å lese at du er litt på tuppa over metallputter'n men samtidig skal prøve å være litt tilbakelent Synes du skal vise han hva han går glipp av jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #375 Del Skrevet 2. oktober 2012 Og nå er jeg i tillegg fnisete pga han andre og..Fotografen. Han er liksom.. Skummel kjekk, han ser så mørk og "farlig" ut Skjønner det om du sjekker bildet jeg la ut, og linken der. Ai ai, uansett koselig å ha noen som får opp humøret litt og gjør en en smule tullete Håhå gjett om, noe må jeg nok finne på Men nakenbilder blir det ikke Bare skuldre og sånn kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. oktober 2012 #376 Del Skrevet 2. oktober 2012 WOW! Det bildet var utrolig flott! Får du han til å ta bilder av deg er du heldig De tror jeg blir dritkule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke sant Eller, takk, det er jo jeg som har tatt det Men ble kjempe bra redigert Åh, det hadde vært så moro! Men han bor jo i Oslo, og ikke tør jeg spørre heller Kanskje senere Men ja, jeg tror han virkelig kunne fått til noe kult! Jeg prata faktisk litt med han på nettby for noen år siden, og nevnte jo det til han, da sa han at han syntes det var noe kjent med fjeset mitt men ikke huska det Snakk om '07-'09 daså, regner ikke med noen skal huske det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. oktober 2012 #378 Del Skrevet 2. oktober 2012 Blir dere jo bedre kjent er jo ingenting i veien for å slenge et forslag ut i luften Og hvis han tilbyr seg så er det jo bare å takke ja Å det at han husker ansiktet ditt skal du ta som et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det tenkte jeg på og Gjett om Haha ja, spesielt siden det er så lenge siden! Så det var hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. oktober 2012 #380 Del Skrevet 2. oktober 2012 Gleder meg på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå