Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jepp:

Jeg fikk ros og kyss på kinnet av et fornøyd bursdagsbarn :)

Fortalte han om fyrstekaka da, at jeg heller sku hatt med meg det :ler:

Haha herregud, vet dere, jeg er så klumsete når jeg er hos han :ler: Jeg klarte å rive ned xbox kontrollen omtrent så fort jeg kom dit igår, da kom K ut av rommet "nå,driver du å ødelegger ting?" "Jeg ødelegger ikke noooeee....." :ler:

Og jeg detter så ofte, tråkker borti ting og mister balansen. Idag tidlig skulle jeg på do, men var jo så utrolig trøtt og datt så fort jeg kom ut av senga.. H har måttet tatt meg imot flere ganger.. Herregud så flaut :hoho:

Men! Noe annet som er utrolig festlig! Vi fant ut at vi begge var på Dimmu Borgir konserten i spektrum i fjor, og han spurte meg om jeg hadde sett noen i køa med en paraply, og som sto oppå gjerdet og tok bilder.. Jeg skjønte med engang hva/hvem han prata på og at det helt sikkert var han.. For jeg husker jeg så en gjeng med folk som drev å tulla og en raring med barneparaply..

Det var jo han da tydeligvis! Herregud å jeg lo da han fortalte meg det, for husker det så godt, jeg syntes han var så rar :hoho:

Morsomste var jo at han sto på gjerdet og tok bilde av køa, og man ser jo selvfølgelig meg for jeg sto ikke langt bak dem :ler:

Hele (tror jeg,hvert fall mesteparten) av konserten ble sendt på Nrk og ligger på youtube, jeg må se igjen det snart for man ser den paraplyen og H plutselig :hoho: det må jeg se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig! Tipper dere finner ut at dere har vært flere steder også samtidig jeg, så like som dere er! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begge var faktisk på Hove festivalen i 2008 :fnise:

Forundrer meg ikke om det er fler konserter :ler:

Det er så herlig å kunne diskutere musikk med noen, som faktisk har ganske så lik smak! Og, vi kan høre på musikk sammen uten at det irriterer den ene f.eks.

Og som på lørdag, da så vi på Turisas dvd'en i sammen, herlig! :)

Og han er jo skikkelig musiker selv har en haug med gitarer og bass, flink til å synge, er i band, kjenner flere kjente artister osv..

Not bad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og. Jeg må fortelle en ting han sa til meg igår :sjenert:

"Jeg synes DU er pen, ikke sminka di" :hjerte:

Men, jeg føler meg aldri fin og fresh på mårran..

:fnise:

Men, omtrent det beste av alt, mannen klarte for pokker å løfte meg! Vi satt i senga og han ville ha meg nærmere, så han tok ene hånda under låra og andre rundt meg, løfta meg opp og satte meg i fanget sitt! :hjerte:

Jeg var helt "du klarer å løfte meg! :hakeslepp: haha!"

"Vi skulle meldt oss på konebæring" sa han senere, selvfølgelig noe dumt finnene har funnet på, "da hadde du fått mye øl om du vant" sa jeg, siden man vinner kjerringas vekt i øl :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt over noe øverst her... Jeg mente det var godt å ha det sånn jeg har det nå altså... :ler:

Det hørtes liksom ut som jeg mente det andre :sjenert:

Men ja, :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hælj! :hjerte:

Ingen Oslo helg, og ingen zumbafredag.... :overrasket:

H er i Helsinki :snurt: Og jeg er lat, var kald og det frista så mye mer med en varm, god dusj og å slappe av, spise pizza og godteri... :sjenert:

Men neste helg blir det nok en tur til hovedstaden :strix:

Da skal jeg få tatt meg en tur til Panduro, har tittet på juleting og scrapbook saker på nettsiden dems og må få kjøpt litt! Også skulle jeg så gjerne hatt parfyme, men den jeg vil ha har dem sluttet å selge på Esthetique her i byen.. Og ikke fant jeg den i Lillestrøm. Men, lov å håpe på at et eller annet sted i hovedstaden har den :)

H skal få slippe å bli med meg rundt omkring på shopping, men samtidig hadde det ikke gjort noe, for han dro meg rundt i sentrum første gang vi var med hverandre fordi han skulle ha sushi, og første stedet vi fant var stengt, så vandra rundt til vi fant noe annet.. Deretter skulle han på platekompaniet, så polet osv :ler:

Jeg spurte meget pent om han kunne kjøpe med et par ting fra Helsinki, ansiktskrubb, mascara og sjokolade :ler: Kjøper han med det for meg blir jeg meget glad! :nigo:

Forresten! Idag fikk jeg bl.a The 69 Eyes sin nye plate i posten, signert! :hjerte:

Med "To IK <3" :strix:

Erin har så fin&søt stemme! Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Godt at du koser deg i helga :) Og jeg tror H er bra for deg. Ser det på måten du skriver på nå for tida ;)

Ble ikke zumba på meg på fredag heller. Skulka for å være med kjæresten :sjenert:

Skulle egentlig avgårde i dag, men gadd ikke. Må ta meg sammen til uka, så jeg ikke blir lat igjen.

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver :ler:

Har vært litt kjedelig, men jeg spiller sims som bare det, og det er moro! :):fnise:

Hih nei det var nok ikke fælt for meg å møte han :rodmer:

Gleder meg til å se han igjen :hjerte:

Skjønner godt at du ikke dro! :) Jeg hadde ingen god grunn :ler: Har bare trent en gang denne uka, men så har jeg ikke vært i form heller..

Må få til 2-3 økter til uka, og zumba på fredag! :)

Takk, ha en fin søndag du og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah. Nå blir det kjett frem til hvert fall den 22..

Fikk ikke bestått på en pedagogikk oppgave, ei heller på norsk oppgave men den "er på vei", så den kan det hende jeg klarer..

Jeg aner jo fader ikke hva jeg skal skrive mer på de oppgavene! Jeg kan ikke fagstoff, ikke skjønner jeg omtrent hva jeg har skrevet om på ped.oppgava.

Fader så lei jeg er skole...

Håper virkelig H vil ha meg på besøk til helga, for jeg trenger en opptur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...