Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo det som er vitsen, er det ikke?? :hoppendeglad::jepp: Har du bestemt når du skal dra? Skal dere bli bedre kjent på nettet først, eller setter du kursen nedover snart? :popcorn:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda :fnise: Vi ble hvert fall enige om mat og film, han hadde ikke noe bedre forslag selv så da spurte han om vi ble enige om middagsdate :fnise:

Tror det blir neste helg, eller nå på lørdag :sjenert::nigo:

Åh. Det er her så herlig, og det passer så perfekt at alt skjer nå :fnise:

For, jeg tror kanskje teite eksen min prøver å skjule det/skåne meg litt, men jeg skjønte med engang at han driver med ei, ei som var på bursdagsfesten hans.

Han har ikke skrevet stor på facebook, og det er akkurat det, han er lite på facebook nå og det han har slengt ut av statuser er slike kvalme, lykkelige :ler: Jeg hater slikt :fnise:

Så derfor kom jeg og med den statusen jeg gjorde igår, og det morsomme er jo at han likte den, mens jeg har bare ignorert hans. Helt til jeg så en istad som han la ut igår, "råkå tå ei pil <3"

Jeg bare "det har vi ikke skjønt,hahaha!" og lo høyt her jeg sto :ler:

Jeg vil faktisk ikke ha han tilbake nå, men jeg blir jo litt gørr når han driver med andre, men det er fordi jeg vil ikke at noen skal være bedre enn meg eller at han skal behandle noen bedre enn han har behandla meg.

Men dere vet, vi var sammen 6 år, og så bra som jeg er.. Han kommer da vel aldri til å glemme meg, eller alt jeg har gjort for han og hvordan jeg har vært mot han ;)

Men en ting som hjelper da, er at hun dama er stygg! :ler: Nå er jeg fæl, jeg vet, men hun er det.

Men han har jo faen forandra seg så selv, og latt to fjortisshorer klippe bort omtrent alt håret hans, så jeg føler jeg nesten ikke kjenner mannen lenger jeg!

Tenkte jeg skulle få sagt noe av det her til han altså, for vi har enda ikke prata sammen, men jeg skal si at jeg krever en unnskyldning, og litt prat, om han ikke synes jeg fortjener det engang, så skal jeg klappe til idioten :)

For. Det her er det bare 3stk som vet om, som jeg har fortalt det til, og det skal holdes her altså.

Men en del av grunnen til at det ble slutt nå, er fordi horebukken var utro mot meg mens jeg var på hyttetur! Han hadde i det minste vett til å si dagen etter at det ikke gikk bra og han fortalte hva han hadde gjort. Da var det fint å være på hyttetur med familien og man måtte bare late som om alt var fint der man gikk på fjelltur med mor si og samtidig sendte ordentlig sure, slemme sms med samboern..

Da jeg endelig kom hjem klarte jeg jo ikke gjøre noe, jeg klarte jo ikke å grine en gang.

Før han kom hjem dagen etter, og dagen deretter ble det slutt.

Så, en ting jeg gjerne vil si til han, er at jeg vet han har ei ny ei, og det er hyggelig om han har prøvd å skjule det for meg, men han har dessverre klart å skjule det like dårlig som han klarte å skjule utroskapen i '08 og '09. Jeg er dessverre ikke dum, jeg klarer å sjekke tlf, facebook og msn din når du ikke er til stede altså, og selv om det ikke var noe fysisk så mener jeg at flørting, ikke alltid vanlig prating på nett/tlf er utroskap. Og når han da gikk fra å ofte/vanlig få mld til å plutselig ikke få noe en uke, halloo.. Da var tlf hans på lydløs, og han brukte jo lang tid på do for da drev han å sendte mld med ei, og han lot jo mobilen ligge på gulvet da vi sov og jeg lå ytterst.

Når du vet det er noe så sjekker du jo, hvert fall jeg. Det her jeg nevnte nå foregikk i løpet av en uke da vi besøkte faren hans, da han bodde i Fredrikstad.

Såe. Jeg ønsker han lykke til med nye førkja si, og, en gang utro alltid utro, er det ikke så?

Nå er jeg skikkelig fæl, men det er nesten så jeg bare håper han fucker til alt etter hvert. Ellers hadde det beste vært om ei var utro mot han, så han kan se å morro det er.

Det verste er at før meg var han faktisk sammen med ei som drev slik, sendte mld osv til en annen kar, og J klikka jo. Han klikka på meg engang og, beskyldte meg for å være utro.. For det første snakka jeg helt vanlig med kompisen min, for det andre bor han i Stavanger og ikke samme by som de horene hans, så jeg fikk liksom ikke gjort stort uansett ;)

Snakk om tenke kort a. :)

Anyways! Det er så herlig å ikke bry seg! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal ikke til Oslo på middagsdate for å "hevne deg" på eksen? Eller utnytte din nye "flamme" for å føle deg verdsatt? Ikke meninga å stille deg til veggs, jeg bare spør... ;) Siden du skriver så langt og intenst, bare for å avslutte med at du ikke bryr deg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva, det skal jeg så absolutt ikke! ;) Men jeg skjønner at du spør altså! ;)

Det her skal skje fordi jeg har kjempe lyst, og lyst til å treffe han, bli kjent med han, ha en koselig kveld og se hvordan det går :) (Hvorfor er ikke den happy smileyen her lenger! Den passer bedre nå :ler: )

Grunnen til at jeg skrev det her nå, er fordi jeg endelig har, hva skal jeg si, gått igjennom en slags prosess da. Endelig fått roet meg, og tenkt over ting.

Og ting er faktisk greit nå, jeg får ikke gjort noe med han allikevel, og han vil jo ikke ha meg i det hele tatt lenger, så det er godt å endelig ha det klart i hodet og er ok med det, og at jeg nå vet hva jeg vil, og jeg er ok med det som skjer nå.

Har liksom endelig kommet meg mer videre da, og innsett at visse ting gjør faktisk ikke noe lenger, jeg orker ikke bry meg, og jeg føler faktisk pent lite om det som skjer og det han gjør nå.

Og det, det er godt. Endelig kommet mer og mer til det punktet. ;)

Og jeg delte det nå litt fordi jeg trengte å få det ut! :Nikke:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da håper jeg det er klart, og litt sånn generelt :ler:

Jeg er så dårlig på å forklare meg da men.. Jeg er så glad for at det her skjer ^^

Og det er jo så spennende, moro. Og, jeg sitter her og skjelver omtrent når jeg skriver til han så ja.. :fnise:

Hvert fall igår da han spurte om jeg ville komme, sendte mld til venninna mi og bare "jeg skjelver her jeg sitter!!" :ler:

Jeg mener jo slettes ikke at det her er "bra tima" pga eksen min og slik, det her har ikke noe med han å gjøre og skal ikke ha det heller, men jeg har ikke noe imot at det skjer akkurat nå, nå som eksen min driver med ei, det er bare at det gjør det litt "lettere" for meg, og ikke irriterer meg liksom.

Ja, jeg regner med du/dere skjønner hva jeg mener :)

Og nei, jeg skrev ikke den statusen pga J altså, det var noe jeg tenkte på i hele går! ;)

Gikk liksom opp for meg her om dagen at endelig har jeg det faktisk bra, endelig noen bra dager, dager hvor jeg ikke føler meg helt tom, deprimert, ubrukelig..

Og det er så godt :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så fælt å måtte sitte på toget i 2t, kommer til å være et nervevrak :fnise:

Men guri å jeg gleder meg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha med deg noe god musikk og en bok, så er nok turen over på et blunk! :nigo:

Har dere bestemt hva slags film dere skal se? En finsk en eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et uåpnet Kamille, så det skal nok bli lest da ;) + musikk selvsagt, og noe å drikke :Nikke:

Men jeg synes tida går fort når jeg kjører tog, gjorde det da jeg skulle på konserten, rakk jo nesten ikke slappe av følte jeg :ler:

Hvordan kunne du gjette det :sjokkert::hoho:

Jeg foreslo det hvert fall, for jeg har Napapiirin Sankarit, den er så morsom! Jeg lo gjennom så og si hele filmen da jeg så den, herregud :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg ut at du er venn på fb med dama til en jeg har studert med. Jada. Ikke så rart kanskje, i og med at dere er fra samme område, men litt vittig er det jo likevel! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg, hvem er det? :klo:

Flere ganger jeg har kommet borti slik, og kan ikke skjønner hvorfor vi vet om samme person osv :lol:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And thats my firend is CLOSURE :lur: (Friends sitat)

:duskedame: YOU GO GIRL :duskedame:

Nå gleder jeg meg til fortsettelsen her, og ja - en gang utro alltid utro! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Thank you! :klem:

Ikke sant.. usj! Så lykke til til han ;)

Pappa var utro mot mamma.. Med ei da han var i militæret.

Og en ting som er fælt, er at han dro på hyttetur med hu ludra her og var ikke akkurat vanlig med mobil i 91-92, så da jeg fikk smittsom hjernehinnebetennelse og måtte i ambulanse til sykehuset i nabobyen, måtte mamma ringe til luddra sin mor for å få tak i pappa... Herregud, stakkars mamman min :hjerte:

Men nå,som han for min del kunne vært utro, nei da skal han holde ut med det verste kvinnfolket jeg og familien min har vært borti :sjenert:

Mannfolk altså.. Eller, ikke at kvinnfolk er bedre, de førkjene J prata med dreit tydeligvis i at han var sammen med meg.

Noen tror det kan være 3 i et forhold skjønner jeg.. :roll:

Men, nok fæle ting! En får bare se fremover, jobbe med seg selv og div.ting, og prøve å nyte livet :)

Og hvert fall nyte lørdagen! Hihi Han ville jeg skulle komme så tidlig jeg ville for det hadde vært koselig og han ville ikke ha for liten tid med meg, og han ville heller at jeg skulle vise han bandet Negative enn å sende linker, "men jeg synger ikke for deg" sa jeg, det sku han visst prøve å endre på da.. Lykke til sa jeg da,for jeg synger ikke foran folk selv om jeg vet jeg kan synge :ler: Men han synger jo i band,så da kan han synge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det høres helt herlig ut med flørting :strix:

Hehe, med litt vin som blir man fin - kanskje han får lurt ut av deg et par strofer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten lyst til å være med på lørdag jeg! Bare som flue på veggen altså... Men det virker så koselig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...