Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

:sjokkert::bond::hoppendeglad::strix::sjenert:

Gjett hvem jeg, faktisk helt tilfeldig, fant på facebook...

Jeg ble så glad at jeg ropte "Herregud! Seriøøøøst!" og stanga hodet nedi boka...

:hoho:

Så nå stalker du for harde livet...? :lur:

Edit: Hvordan fant du han forresten?

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes, jeg tok faktisk mot til meg etter en stund og sendte brev! Bare vente og se om man får noe svar da, jeg skrev at det her var litt flaut da, men siden jeg hadde funnet han måtte jeg bare si hei og takka for at han gjorde konserten enda bedre :sjenert:

Jeg var inne på en sånn band app, hvor det kom opp liste over flere band som spiller i Oslo fremover, fant ut at Eluveitie spiller imårra og bare sjekka ut den sida, og da dukka han opp på lista over de som skulle dit (sånn skal, kanskje osv liste)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :sjenert: Får håpe han svarer etter hvert, ellers blir jeg enda flauere :sjenert::fnise:

Men dere får vite noe med engang! :opplyser:

I dag har jeg vært på zumba med PH! Gurimalla så moro! Hoppa og spratt, og hit og dit, og vrikka litt på rumpa :ler: De to siste gangene har jeg ikke blitt skikkelig sliten, men idag.. Idag ble jeg sliten! :ler:

PH og, svetta som bare det, men er jo godt tegn det ;)

Før jeg dro på trening så var jeg innom rema og kjøpte potetgull og sjokolade da.. Så er jo grenser for hvor sunn og flink jeg er :sjenert:

Har lasta ned flere finske filmer, og driver fortsatt å laster ned til den store gullmedaljen.. Så spørs vel om det blir en film etter Norske Talenter ;)

God hælj alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske talenter skal jeg også se :jepp:

Men kommer innom her med jevne mellomrom for å sjekke :lur:

Har du snoket på profilen evt googlet han? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snoka på profilen ja :sjenert: For en smårar fyr :fnise:

Men! Han er meget glad i Finland, han har faktisk vært sammen med ei finsk ei, og jeg kan egentlig skjønne at han virka så interessert på onsdag, for jeg likner nesten på henne jo :ler:

Bare at jeg er en litt penere og tynnere versjon :sjenert:

Og han er musiker! Har en haug gitarer, og spiller i band. Så slettes ikke en ille kar altså! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt å melde :sukk:

Men jeg holdt på å stryke med her istad, kom opp igjen og så med engang at jeg hadde 49 varsler på facebook! Hun engelske venninna mi har tatt helt av, og kommentert eller likt omtrent hvert eneste bilde fra konserten på onsdag :hoho:

Og jo fler jeg sjekka, jo fler varsler dukka opp! Og hun får jo skrivd det mest utrolige, ler så jeg griner og får vondt i magen her :fnise:

Men jeg hadde liksom likt å fått et brev daaa :sjenert:

Hvordan går det ann å ikke være på facebook på en hel dag! :snurt: Og han må jo svare når han var så interessert i meg, og jeg er virkelig ikke den som tror folk er det, så det her mener jeg :ler:

Tror ikke han hadde stått å smilt til meg omtrent gjennom hele konserten, prøvd å komme frem til meg, ta bilder for meg, og ta bilder av meg om han ikke brydde seg.. Bllææærrghh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er ute på konsert eller henger med venner på konsert :lur: det er helg, sikkert andre prioriteter enn FB, du får nok svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel gå ann å sjekke litt fordet vee! :fnise:

Jada, får bare vente og se :)

Nå har jeg tent flere lys og funnet godis, så snart blir det film! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med haka! ;) jeg vet at meldinger man sender til folk man ikke er venner med på FB kan havne I en "others" folder, slik at det er ikke sikkert at han har sett den...skal krysse fingrene!! Spennende dette! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får da ikke håpe det skjer! har aldri skjedd med meg! ;)

:ler: Dere er så søte altså, hva skulle jeg gjort uten dere, så godt å ha noen å bare skrike ut alt tullet mitt og desperasjon til, og få såpass tilbake! :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åeh, fyren har tydeligvis vært på facebook igår kveld/natt, men ikke svart meg :sjenert:

Hva er det med at folk ikke vil prate med meg, og jeg var da ikke desperat i den mld for fader! :ler:

Jeg takka jo bare for onsdagen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, jeg tør da ikke det... :ler:

Åh. Jeg sovna med hodet oppå arma, altså med armene liggende på pulten, så jeg sovna sittende..

Og nå klarer jeg ikke se ordentlig.. :ler:

Fortsatt liksom trøtt i øya, alt er sjåmete.. Helt ruglete i panna ble jeg og :ler:

En får fortsette å spise potetgull, høre på musikk og se på hus til salgs/leie i Helsinki..

Bare glo og drømme seg bort om masse rart.. :ler:

Det er vel dumt å håpe på noe når det gjelder han fyren, hvor sannsynlig er det liksom..

Men men, hadde liksom ikke skada hadde man blitt kjent med så fine folk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...