Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Bra at du hadde det artig i går :)

Ha en koselig søndag med bursdagsfeiring!

Lister over ting å se fram til er lurt. Blir i bedre humør av sånt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe :lur: hvert fall ;):ler:

Bra det, var en liten gjeng som bare satt der og drakk, skravla, hørte på en haug elendig musikk (jeg fikk vilja mi om et par sanger da ;)).

Dro gudskjelov ikke ut på byen :ler:

Han hadde skrevet på facebook at han trengte ny barbergele, så broren hans og en kompis av han igjen hadde med seg gele på et fat med barberhøvler støkki nedi :lol:

Barbergele ikke sant... Herregud å vi lo, var jo meget kreativt da :ler:

Takk PH, det skal jeg :)

Og ja, alt som kan løfte humøret her hjelper ;)

:klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Håper alt er bra med deg? Jeg skal på zumba i kveld, men du går vel ikke på tirsdagstimene? Sees på frædan da, kanskje :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

Jada, går greit her, bare litt for mye kjei skole.. og er bare kjedelig for tida :ler:

Gjør ikke det altså, må uansett bruke eftan på å skrive en oppgave..

Men på fredag sees vi ;)

Takk,lige måde :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg utenfor John Dee og hører på at Ensiferum har soundcheck ;D

Er litt tidlig ute, jeg er den eneste her :ler:

Det kommer vel fler etter hvert vee, håpet om å få stå fremst er til stedet hvert fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det kommet noen flere nå, eller blir det intimkonsert med Minttu + band? :ler:

Det kom fler etter hvert gudskjelov, men jeg kom selvsagt fremst, og det ble så og si intimkonsert altså! :ler::hjerte: Var på John Dee, der er det ikke store skillet mellom publikum og scena, så jeg hadde dem alle helt oppi meg! :hjerte:

Og jeg kan si så at vokalisten i Profane Omen lukta gooodt! :fnise:

Jeg har en følelse av at jeg sjarmerte de fleste igår.. Av en eller annen grunn!

ALLE artistene smilte jo til meg! Fant meg til og med en fyr i publikum,finfin fyr med laangt lyst hår :hjerte:

Prøver å finne han på facebook, men lite hell so far :sukk:

Men han fyren da, prata ikke med'n da,men vi sto utafor john dee og smilte til hverandre,men jeg blir så flau så tørte jo nesten ikke se på'n..

Men så han igjen inne under første konserten,han sto og fremst men litt lenger bort,så jeg lente meg over gjerdet og smilte til han,og fikk deet smilet tilbake! Han sto og tok bilder av bandet,og så tok han et av meg! :ler: Jeg tror han prøvde å komme til meg,for sto etter hvert like bak men kom seg ikke frem,men han dukka opp igjen på første rad,da var det bare to mellom oss. Så da sto vi der da, headbanga, sang til hverandre og smilte. ååeeehh

Han tok til og med kameraet mitt! Haha Jeg bare holdt det,så tok han det og tok bilder av Ensiferum :ler:

Profane Omen var første band ut! I tillegg til å småflørte med vokalisten, flørta jeg litt med trommisen og,han er såå fin og søt da, og jeg klarte fange blikket hans noen ganger og da smilte han skikkelig! Hihi Da de var ferdige kom han rett mot meg,smilte og ga meg setlista han hadde og tok meg i hånda :'D Jeg bynte jo nesten å grine da,og bare "AAAAWWW KIITOS KIITOS!!" hahahaha

1stk lykkelig jente på første rad da! Han trommisen er så morsom, ser jo ellevill ut der han driver! :ler:

Ene gitaristen i P.O kom og poserte foran meg, sånn "ta bilde av meg oooog" :fnise:

profane.jpg?t=1350572212

Se på det fjeset

:ler:

Da Amoral spilte måtte jeg glise altså, for jeg tok bilde av ene gitaristen og da kom han andre og stilte seg opp rett foran meg,posa sånn kult og brifa med spillinga,så da måtte jeg ta bilder av han og og da gliste'n :ler:

Åh. Han ene gitaristen er så fiiin! (Han i midten)

219694_10150149817113031_6199096_o.jpg?t=1350572288

Ensiferum var fader helt fantastisk!! Herregud for noen talentfulle,bra og morsomme folk :'D Jeg headbanda og sang som en tulling! Har ALDRI tatt så av på konsert som igår, jeg er den som bare pleier å stå der rett opp og ned. Åh, men de var så bra! Musikken dems er så utrolig! :hjerte:

Og Markus,ene gitaristen, (midten på bildet) sto like foran meg,og da jeg tok bilder av'n så så'n rar ut, så skikkelig lur ut. Klarte jammen få blikkontakt med han og, da smilte'n sånn lurt blank.gif Petri,vokalisten og (blonde), spesielt da jeg sang. Da nikka'n,smilte og så sang'n videre :fnise:

Åh, fine folk

:hjerte:

209605_10151019331071309_1848420499_o.jpg?t=1350572203

Jeg møtte ei på konserten som skulle ta samme tog som meg, så vi løp avgårde i sammen.. Men, vi rakk ikke toget.. Fy fader så sint jeg ble, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre!

Så vi endte opp med å ta taxi sammen..

Neste gang skal jeg gå før altså, jeg skal faen ikke ut 3000 igjen :ler:

Det tok jeg med mastercardet for å si det sånn!

Kom hjem litt før 2 i natt, og gikk til sengs omtrent med engang.

Men jeg sovna jo ikke! Jeg sov kanskje en halvtime-time, så våkna jeg og var lys våken! Var jo så trøtt og sliten, men hadde ikke sjans til å sovne...

Så jeg lå våken til 7 tida.. Etter å ha vært nede en liten stund, klarte jeg endelig å sovne da jeg gikk å la meg igjen!

Så sov til like før 13.00..

Æh. Jeg tenkte på han fyren i hele natt :sukk: Håper virkelig jeg finner han, må nesten takke for å ha gjort gårsdagen enda bedre :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt fantastisk!! :hoppendeglad:

En helt utrolig bra kveld, det skjedde så mye rart og så ufattelig mye bra! :hjerte:

Jeg bare håper jeg kan finne han fyren :sukk: Blir sur på meg selv for at jeg ikke gjorde mer, prøvde å få snakka med han eller gitt han nr mitt eller noe.. Har var så utrolig fin :sjenert:

Nå er ikke jeg den med best selvtillit og opplever egentlig aldri at noen er interessert. men ut fra hvordan han var igår så skulle man tro han var det, så jeg håper jo litt på at han og prøver å finne meg :sjenert:

Jeg tok bilde av han fyren da :sjenert: Ble dårlig da,og bare fra sida, men lell :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterte et bilde som ble lagt ut på Ensiferum sida under konserten igår, sånn "live from Oslo now", at om hvis han så det og slik så "hei".. :fnise:

Lage tråd her, "noen som vet om en kar med langt,blondt hår som sto fremst på Ensiferum igår?"

:hoho:

Gidder ikke akkurat være desperat, men herlighet som jeg hadde likt å prata litt med han... Bare sett han.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh det blir sikkert ikke stort :sukk:

Men det er jo lov å håpe på at det plutselig dukker opp en mld på facebook...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en taxitur! Gale kvinnemenneske! :fnise:

Spennende med konsertflørt :lur: Men hvordan finner man en man ikke vet navnet på på facebook? :klo: Er det nettopp det som er problemet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PH: Jeg regner med jeg drar på trening idag, så vi sees nok :)

Mazzi: Nei sier du det :fnise: Skal aldri gjenta seg for å si det sånn ;)

Er akkurat det :sukk: Hadde håpa jeg kunne finne han eller noen av de han var med på noen av facebook sidene til banda.. Men so far ingenting..

Aldri har en random fyr vist så interesse for meg.. Så var jo utrolig moro! Hvis han vil finne meg, så har han bilde av meg, så da kjenner han meg hvert fall igjen :lol:

Jeg skulle ha fått gitt han navn/nr eller noe, men er liksom ikke bare bare når man er på konsert og folk er elleville da..

Men ÅÅÅHH jeg er så sur på meg selv! :(

Men, er nok bare å gi opp håpet..

Og tenke litt lenger neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert::bond::hoppendeglad::strix::sjenert:

Gjett hvem jeg, faktisk helt tilfeldig, fant på facebook...

Jeg ble så glad at jeg ropte "Herregud! Seriøøøøst!" og stanga hodet nedi boka...

* litt senere gikk jeg ned for å lage mer te, da spurte mamma om hva det var med meg for det hørtes ut som om jeg skreik, lo og grein oppe her..

Jeg fikk jo helt fnise anfall og fikk bare sagt at jeg hadde glodd litt på facebook.. "Du har finni han fyren du vee?" :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...