-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #161 Del Skrevet 9. juni 2004 Det er sant Har ikke så lang tid på meg da, skal opp på fredag :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 9. juni 2004 Det var ikke lang tid nei. :o Men kanskje like greit å få det overstått så fort som mulig istedet for å sitte og gruble på det over lang tid. Og så har du sommerferie etterpå. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #163 Del Skrevet 9. juni 2004 så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #164 Del Skrevet 9. juni 2004 Du leste tankene mine når du postet oppskriften på churros! finnes ikke noe bedre! spesielt hvis de blir dyppet i varm, tjukk sjokolade.. mmm.. Har du en fin dag i dag? får håpe det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 9. juni 2004 Å ja, det er vel ganske typisk spansk det. Nystekte churros med sukker og skikkelig fyldig søt varm sjokolade. Har hatt en ganske fin dag, selv om det ikke ble så mye lesing som jeg hadde planlagt. Har blitt nedringt av jobben hvert 10. minutt føles det som, men det er greit. Har spist god middag og har lyst til å bake ett eller annet, men vet ikke helt hva. Har bladd litt gjennom databasen min, men føler ikke det er noe som liksom hopper fram og sier "ja, det vil jeg lage!". Jeg finner vel på noe. :-) Hva med deg da? Eksamenstider på skolen og slikt, hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #166 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, churros minner meg om lange kvelder på cafeer.. mmm.. Mye stress med eksamen ja, men ble ferdig med muntlig idag. en lettelse å være ferdig.. nå blir det bare spennende å se om jeg kommer opp i naturfag eller matte skriftelig på fredag :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe, vet ikke helt hva du håper på. For min del hadde det vel vært som pest og kolera, men tror jeg måtte ha valgt naturfag. Lykke til i allefall. Teller helga som lesedager slik at eksamen er på mandag, eller blir den på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #168 Del Skrevet 9. juni 2004 Håper på å ikke komme opp i noe jeg! men hvis det blir noe så håper jeg på naturfag. er blank i matte vi har rett til 48 timers forberedelse, men siden det er helg så blir eksamen på mandag og vi har 24 timer ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 9. juni 2004 Åja, så ingenting er en mulighet? Du verden så dårlig hukommelse jeg har, det er da vitterlig ikke så mange år siden jeg var i samme situasjon. Jeg hadde ingen eksamen de to første årene på videregående, men husker ikke om det var fordi det var slik eller fordi jeg hadde flaks og slapp unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #170 Del Skrevet 9. juni 2004 Tit! Etter å ha sett igjennom her blir ikke ferdigpose med muffins mye å stille opp med i morra. Fikk reint komplekser jeg. Eller, nei - egentlig ikke. Men skal si her var mye godt i boka di asså! Kommer tilbake senere og ser om noe av det er for meg å lage også. Er matlaging en lidenskap hos deg?? Bare lurer. Jeg gleder meg nemlig til den dagen jeg skal få ordentlig kjøkken igjen. Kanskje jeg synest matlaging blir gøy igjen da. Ha en fin kveld! -Lizbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #171 Del Skrevet 9. juni 2004 Åja' date= så ingenting er en mulighet? Riktig. Enten hele klassen, halve klassen eller ingen. kjipt å være en av de 7 så blir plukket ut til eksamen da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Lizbet. Matlaging er definitivt en lidenskap for meg. Jeg kunne aldri jobbet som kokk da, og fulgt samme meny dag ut og dag inn. Jeg må få lage akkurat det jeg vil og når jeg vil det. Jeg lurte på om jeg skulle bake selv i kveld, men visste ikke helt hva. Nå har du nevnt muffins og jeg kom på at jeg lenge har hatt lyst til å prøve Nigellas snickers-muffins, så jeg tror jeg skal gjøre det. Da må jeg nok springe på butikken og kjøpe Snickers for slikt har vi aldri liggende i huset (ville bare bli spist opp med en gang... :oops:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #174 Del Skrevet 9. juni 2004 Takk Snickers-muffins? hørte jeg snickers-muffins? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #175 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Og her er oppskriften. Tror forresten denne kan gjøre stor slager i et barneselskap. Nigella's snickers-muffins (12 stk) 250 g hvetemel 6 ss sukker 1½ ts bakepulver en klype salt 6 ss peanøttsmør 60 g smør 1 stort vispet egg 1,75 dl melk ca 190 g hakkede Snickers Sikt sammen det tørre. Smuldre inn peanøttsmør. Tilsett smeltet smør, egg og melk. Rør inn snickers og fordel i muffinsformer. Stek ved 200 grader i 20-25 minutter. La avkjøles litt i formen før de legges på rist. Endret 27. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #176 Del Skrevet 9. juni 2004 ..neeeei... beina mine begynner å løpe!! .. til butikken...! for snickers!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #177 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #178 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanskje jeg skal lage en runde med slike og. Det ville nok gjøre susen! Blir noe annet en de jeg har nå mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 9. juni 2004 Men de er vel gode de posemuffinsene også da. Jeg må innrømme at jeg ikke har smakt dem selv, men jeg har da smakt annet posebakverk og selv om jeg fremdeles foretrekker hjemmelaget (men nå er selve bakingen halve moroa da) så er jeg veldig positivt overrasket over mange av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er mitt innlegg nr! :D Så nå er jeg altså offisielt avhengig av KG, og det etter bare 5 mnds fartstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg