Arkana Skrevet 1. september 2004 Forfatter #1581 Skrevet 1. september 2004 Sambo kom glad og fornøyd hjem fra jobb i dag. En del har sluttet fra firmaet i det siste og i dag ble sambo kalt inn til ledelsen og de spurte hva de kunne gjøre for å beholde ham. Dermed venter det en saftig lønnsforhøyning i tillegg til at han forhåpentligvis får en litt annen stilling også. Det blir bra. Lang shoppingdag i dag også, veldig koselig! Mamma er på møte nå og sambo kom akkurat inn døren med hamburger og pommes frites. Middag!
Kelsey Skrevet 1. september 2004 #1582 Skrevet 1. september 2004 Samboeren din er heldig Er alltid koselig (og for dere er det jo lønnsomt også) når man blir verdsatt! Ha en fin kveld med sambo og mamma :-)
Arkana Skrevet 1. september 2004 Forfatter #1583 Skrevet 1. september 2004 Ja, absolutt. Penger kan man aldri få for mye av. Men ikke minst er det godt å høre at de trenger ham og er villige til å strekke seg langt for å beholde ham. Han fortjener det absolutt, han ble kalt tilbake fra ferien og stiller opp når som helst. Det skulle bare mangle at de viser at de setter pris på ham.
Arkana Skrevet 2. september 2004 Forfatter #1586 Skrevet 2. september 2004 (endret) God morgen alle sammen! Sola skinner i dag og det er faktisk 21 grader i dag. Sambo er på jobb og Mamma på kurs. Jeg skal bare spise ferdig frokost så skal jeg begynne å lese. Skal prøve å være ekstra flittig i dag siden de to siste dagene har gått med til bare shopping. Endret 30. august 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 2. september 2004 Forfatter #1589 Skrevet 2. september 2004 Tja.... Jeg har lest et kapittel da. Katten kom og la seg på fanget og jeg sovnet på sofaen, våknet to timer senere. :o Skal begynne på middagen, lese litt mer mens den står og putrer for seg selv.
Kelsey Skrevet 2. september 2004 #1590 Skrevet 2. september 2004 Hva for noe godt er det som står å putrer på plata da? Tror jeg må gå å lage meg noe mat jeg også, har ikke spist frokost engang..
Bokalven Skrevet 2. september 2004 #1591 Skrevet 2. september 2004 Tror jeg skal mekke meg brødskiver, jeg. Og te. Er sulten nå.
Arkana Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1593 Skrevet 3. september 2004 (endret) Jippi, helg ja! Har vært syk i natt og i dag. Omgangssyke, har sovet kanskje 2 timer i natt og så 1 time på sofaen i ettermiddag. Har bare ligget og døset, kvalm og mageknip, bare avbrutt av turer til badet. Heldigvis forsvant begge deler rundt kl. 14, da fikk jeg feber istedet som heldigvis forsvant etter 2 paracet. Føler meg bra nå. Vi skal ut og spise i dag, på Al Amir (libanesisk mat). Gleder meg. Endret 30. august 2005 av Arkana
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #1594 Skrevet 4. september 2004 Huff, omgangssyke er så absolutt ikke greit. er glad jeg ikke har opplevd det på syv år. fint du er frisk igjen Libanesisk mat? har alltid hatt lyst til å prøve, og når vi var i stockholm i sommer, så satte vi oss på en libanesisk resturant. men eieren var så vrang og negativ at vi gikk derfra etter fem minutter. kanskje en annen gang
Bokalven Skrevet 4. september 2004 #1595 Skrevet 4. september 2004 Omgangssyke er noe dritt (bokstavlig talt). Bli frisk fort!
-Fisken- Skrevet 4. september 2004 #1596 Skrevet 4. september 2004 Uff da :trøste: Bra det værste er over! Det er tydeligvis mange som er syke for tiden, inkludert meg. Håper du får en fin helg likevel
Arkana Skrevet 4. september 2004 Forfatter #1597 Skrevet 4. september 2004 Bedre i dag, har sovet godt og har ikke feber eller kvalme lenger. Har ikke spist noe særlig i dag, men har drukket masse. Vi har akkurat vært en tur og handlet, så jeg føler meg ganske bra.
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #1598 Skrevet 4. september 2004 Fint at du føler deg bedre. fortsatt god bedring!
Fremhevede innlegg