Saeria Skrevet 21. juli 2006 #4541 Del Skrevet 21. juli 2006 Kose deg i helgen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4542 Del Skrevet 21. juli 2006 Nei, det var nok ikke tropenatt da. Skjønte vel det siden jeg ikke merket særlig til varmen i natt, pleier å ha problemer med å sovne når det blir for varmt. Nå har vi vært og gjort ukeshandel, spiste deilig hasselnøttiskrem og tiramisuiskrem på CC-Vest. Skal straks lage hamburgere som skal grilles. Og så skal jeg lage panna cotta som blir morgendagens dessert. God helg til iingvild og Saeria! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #4543 Del Skrevet 22. juli 2006 Puh, 28 grader i dag, og det merkes! Tror jeg har drukket et par liter væske allerede i dag, er tørst hele tiden når det er varmt. Har spist to is, og har akkurat laget saftis i søte Disney-holdere (samboeren min kunne ikke dy seg og bare måtte kjøpe dem når han så det på butikken) som forhåpentligvis er kalde og gode om noen timer. Selv om vi la oss kl 3 i natt så klarte vi ikke å sove lenger enn til 11, altfor varmt. Etter en raskt frokost dro vi på Maxbo og kjøpte det siste vi trengte til flisleggingen, så nå skal vi straks i gang. Flislegging i dag, så skal limet tørke og det blir en pause til mandag, da skal vi fuge. Blir spennende å se resultatet! Pusekatten svinser rundt og synes det er så spennende med litt ekstra aktivitet i huset, og ikke minst alle de nye rare tingene som er i hus, esker som kan klores ihjel og verktøy som må snuses på og lekes med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juli 2006 #4544 Del Skrevet 22. juli 2006 Puser er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #4545 Del Skrevet 22. juli 2006 Det blir kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juli 2006 #4546 Del Skrevet 23. juli 2006 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4547 Del Skrevet 23. juli 2006 Har sovet skikkelig dårlig i natt, men kan ikke sove bort dagen når vi har flere vegger å flislegge. I dag blir det den største jobben, får se hvor lang vi kommer. Gidder ikke lage middag i dag (kjøkkenbenkene er jo uansett dekket med plast og diverse utstyr) så vi bestiller vel noe senere i dag. Det blir spennende å se hvordan pusekatten takler å ikke få mat i natt, vi skal til dyrlegen i morgen og hun må faste. Tenker jeg gir henne en ekstra stor porsjon boksemat for siden hun spiser alt i en jafs er jeg sikker på at hun har fått i seg mat for en stund istedet for å satse på at hun spiser nok tørrfôr innen vi fjerner skålen. Vann må hun selvsagt få da. I dag er det heldigvis ikke så varmt som i går, det er overskyet, og behagelige 20-21 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4548 Del Skrevet 24. juli 2006 I dag tok vi snuppa til dyrlegen for å fjerne tannsten. Det var litt fælt å se henne synke sammen i "pappas" armer etter bedøvelsen, rart å se henne så slapp og livløs. Det tok ikke mange minuttene å fjerne tannstenen, men hun hadde et hull i en tann som gjorde at tannen knakk når han skulle fjerne tannsteinen rundt. Det var ikke mulig å trekke tannen fordi det var så lite igjen, så den måtte bores ut, dermed måtte snutta vår få ekstra bedøvelse og vi måtte forlate henne der og hente henne senere når hun våkner av seg selv. Og i motsetning til fjerning av tannsten som er smertefritt må hun nå få smertestillende noen dager. Det gjør litt vondt i pusemammahjertet. Og så er hun helt alene hos dyrlegen som hun er så redd for. Ellers mangler vi bare en liten del av kjøkkenveggen igjen, den skal vi ta senere i dag. I morges oppdaget vi dessverre at en av flisene vi la i går hadde seget ned, så den må vi på et eller annet vis få fjernet og lagt en ny. Kjedelige greier. På onsdag blir det da fuging og da mangler det bare en skvett silikon her og der, og så har vi et flunkende nytt kjøkken. Foreldrene til samboeren min kommer jo i neste uke, så vi er spente på hva de synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2006 #4549 Del Skrevet 24. juli 2006 Dakar pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4550 Del Skrevet 24. juli 2006 Ååååå, det er så lenge å vente. Halv seks var jeg så utålmodig at jeg ringte, hun hadde bare såvidt begynt å våkne, men de sa vi kunne hente henne om en times tid. Lurer på hvordan hun kommer til å være i kveld, sikkert sløv og trøtt av bedøvelsen, men forhåpentligvis har hun ikke så fryktelig vondt i munnen sin. Og hun skal få masse kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4551 Del Skrevet 24. juli 2006 Da har vi hentet jenta vår igjen. Hun var skikkelig groggy, men tydelig glad over å se oss, og hun var helt gjennomvåt av svette etter å ha ligget under varmeteppet. Tror aldri vi har hatt en så stille biltur noen gang, hun lå bare helt stille og så tomt foran seg. Vel hjemme "spratt" hun ut av buret og dro seg under senga. Hun klarer ikke å gå skikkelig så det ser helt merkelig. Etter en stund ville hun på do, men hun klarte ikke å finne noen ordentlig stilling og ble bare liggende langflat utover kattedoet. Hun har kravlet litt fra sted til sted, og finner liksom ikke roen helt. Vi har fått smertestillende og antibiotika som skal gis i hhv 4 og 10 dager, og en spesiell type boksemat som gir ekstra energi og hjelper kroppen å komme igang etter operasjoner, ulykker og slikt. Håper hun vil spise litt senere i kveld. Ekkelt å se henne så redusert, men forhåpentligvis føler hun seg litt bedre når bedøvelsen er helt ute av kroppen. Godt å ha henne hjemme igjen, jeg har ikke klart å tenke på annet enn henne i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2006 #4552 Del Skrevet 24. juli 2006 Ønsker pusefrøkenen riktig god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. juli 2006 #4553 Del Skrevet 24. juli 2006 God bedring til pusen! Så flinke dere er med oppussingen i varmen. Hatten av for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4554 Del Skrevet 25. juli 2006 Da vi våknet i morges var pusen som før. Hun kom i senga og fikk sin faste morgenkos, hun har pratet masse (i går var hun helt stille, orket vel ikke åpne munnen og mjaue), spist og drukket godt og bedt om å få gå ut på balkongen. Hun har kost seg litt i skyggen, men det er så varmt her i dag at hun kom fort inn igjen og har søkt ly i sin gode pappeske. Det er så godt å se at hun er seg selv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4555 Del Skrevet 25. juli 2006 Da var de to første dosene gitt. Den ene luktet så søtt og ekkelt at jeg syntes veldig synd på henne, den luktet som noe man ville gi barn, ikke en katt. Det skulle vært rottesmak på medisinene. Synes det er så fælt å holde henne fast og sprøyte den fæle gugga i munnen hennes, og hun skjønner jo heller ikke at det er til hennes eget beste. Hun ble selvsagt svært furten og sprang under sofaen straks vi var ferdige. Men jeg lokket henne ut med litt god mat, og nå er hun blid igjen. Har spist to is i dag allerede, McFlurry spesial og colombiegg. Vi har mer is i fryseren også, det blir sikkert en til før dagen er omme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 25. juli 2006 #4556 Del Skrevet 25. juli 2006 Håper det går bedre med pusen! ...is?! Oh...måtte ha meg en softis i byen i dag jeg...godt var det, er så sjelden jeg spiser softis, er mer glad i vanlig is, men i dag bare måtte jeg ha en Ha en fin tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 25. juli 2006 #4557 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg får alltid så lyst på is når jeg leser her inne Endret 25. juli 2006 av Sille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4558 Del Skrevet 26. juli 2006 til Saeria, Holly Hobbie, -eline- og Sille. Puh, det er hardt å jobbe i varmen, selv noe så "enkelt" som flislegging. I dag har vi fuget den ene veggen, nå får vi virkelig se hvordan sluttresultatet blir og det blir kjempefint. De andre veggene kan ikke fuges før i morgen. Pusekatten er helt fin, protesterer en del på medisinene, men det er fort tilgitt når hun får en godbit etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. juli 2006 #4559 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg får alltid så lyst på is når jeg leser her inne ← Eg òg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4560 Del Skrevet 26. juli 2006 Eg òg! ← Jeg frister meg selv jeg. Vi var ute en tur i dag også, og sannelig måtte vi ikke stoppe og kjøpe en McFlurry spesial igjen (både Oboy og sjokoladesaus ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg