Arkana Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #2441 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Det føles som om jeg har spist i hele dag, aner ikke hvorfor jeg har hatt behov for å putte noe i munnen min hele tiden. Jeg har spist en tebriks med hjemmelaget kyllingsalat, ½ pose Snack-a-jacks med ostesmak, ½ pose french fries, 3 bokser cola light, 1 liten kartong sjokolademelk, 1 liter appelsinjuice, 2-3 liter vann, en stor porsjon middag (hakkebøffer i brun saus med poteter og grønnsaker), et stort stykke quiche lorraine fra i går, et stykke tiramisu, et stykke cappuccinokake, et eple (du verden, noe sunt!) og ½ pose dundersalt. Endret 1. september 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #2442 Del Skrevet 22. februar 2005 Å kjære :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #2443 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Nå er jeg stappmett på god middag. Skal surfe litt før vi ser EastEnders. Har ikke spist så mye i dag nei (gårdagens meny var nok for en bjørn som skal i dvale ). I morgen er det praksis, det er greit og så seminar på fredag. To relativt avslappende dager. Får besøk av en venninne på fredag, vi planlegger tur til København (som vi egentlig skulle dratt på i fjor, men utsatte og utsatte og så ble det for kaldt osv osv). Endret 1. september 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. februar 2005 #2444 Del Skrevet 23. februar 2005 Ja' date= men byfogden vier bare på lørdager så vidt jeg vet. Og dette er en torsdag. Jeg synes det er finere hos byfogden enn på tinghuset, men datoen er viktigere enn stedet. Byfogden vier i uka, de. Jeg var i bryllupet til vennepar av meg, og det var en tirsdag. Jeg stakk ned mellom to forelesninger. Rakk til og med å spise koselig middag på en restaurant i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #2445 Del Skrevet 23. februar 2005 Gjør de det? Så bra da. Leste på den linken din (den som ikke virker nå) at de kun vier på lørdager, men da er det tydeligvis forandret. Så bra, da blir det kanskje byfogd på oss også. :-) Vet du noe om hvilke klokkeslett man kan gifte seg på? Da tenker jeg primært sene tider, som 16-17? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #2446 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Åh, vanskelig å stå opp i dag. Det ble bare 6,5 timers søvn i natt. Det er ikke lett å være B-menneske, samme hvor trøtt man er eller hvor tidlig man må opp neste dag er det komplett umulig å sovne tidlig (det er svært sjelden jeg sovner før midnatt). Jeg har stort sett alltid underskudd på søvn, utenom fridagene da. I morgen begynner jeg ikke før 13, så da kan jeg sove lenge. Det skal bli godt. Endret 1. september 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. februar 2005 #2447 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg vet ikke helt når og sånn, men på sidene står det at Oslo byfogdembete foretar vielser i Oslo tinghus på fredager etter klokken 12 og på lørdager. Øvrige vielser foretas i Oslo byfogdembetes lokaler. Det er altså på Tinghuset man ikke vier på hverdager. Om de foretar vielser så sent som 16-17-tiden vet jeg ikke, dere får ringe og spørre når det nærmer seg. Kan være at de ikke gjør det, siden det er utenfor kontortid. Sjekk denne linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #2448 Del Skrevet 24. februar 2005 Takk for linken, det var akkurat den jeg så etter. :-) Vet det kan være vanskelig å få vielse så sent, men det hadde vært det ideelle. Siden det bare skal være nærmeste familie tilstede hadde det vært fint å kunne kjøre rett til middag (det blir jo ingen fotoseanse e.l. mellom vielse og middag slik det gjerne er i bryllup). Jeg sitter liksom og lurer på hva vi skal gjøre hvis det blir noen timer mellom (om vielse er 13-14 er det jo litt tidlig å spise da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #2449 Del Skrevet 25. februar 2005 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #2450 Del Skrevet 25. februar 2005 Hva med å få noen til å stille frivillig opp og ta bilder av dere? Det er noen trapper rett ved Tinghuset som er fine å bruke til slikt, jeg tok noen bilder av brudeparet der da de giftet seg hos byfogden. Noen av bildene jeg tok: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Søte brudeparet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2451 Del Skrevet 25. februar 2005 Flotte bilder (og søtt par). De trappene er vel de rundt den optikeren og caféen tenker jeg? Jeg tenker broren min kommer til å ta bilder av oss, og garantert Mamma også, så velger vi ut de vi vil ha og får laget papirkopi av dem. Har ikke noe behov for fotografbilder, det viktigste er at det er et minne fra dagen, og synes fotografbilder ofte blir litt kunstige mens "amatørbilder" blir mer levende og ekte. Men det er nå min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2452 Del Skrevet 25. februar 2005 Sånn, da har jeg hatt tre timers intervjuundervisning. Interessant i dag også. Sambo hentet meg, vi tok en kjapp handel på veien hjem. Snart kommer en venninne og vi skal spise taco. Jeg er skrubbsulten. I hele morgen skal sambo på taekwondo-stevne. Han må faktisk kjøre hjemmefra kl. 7 for å rekke det. Jeg skal ta dagen med ro. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #2453 Del Skrevet 25. februar 2005 Måtte innom for å ønske deg en fin helg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2454 Del Skrevet 25. februar 2005 Måtte innom for å ønske deg en fin helg vettu God helg til deg også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #2455 Del Skrevet 25. februar 2005 Flotte bilder (og søtt par). De trappene er vel de rundt den optikeren og caféen tenker jeg? Jeg tenker broren min kommer til å ta bilder av oss' date= og garantert Mamma også, så velger vi ut de vi vil ha og får laget papirkopi av dem. Har ikke noe behov for fotografbilder, det viktigste er at det er et minne fra dagen, og synes fotografbilder ofte blir litt kunstige mens "amatørbilder" blir mer levende og ekte. Men det er nå min mening da. Vet du, jeg er helt enig! Og hvis man får fler til å ta bilder, og mange bilder, skal det ikke så mye til for at man får noen skikkelig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2456 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, jeg er sikker på at flere fra sambos familie tar bilder også. Og i disse digitale dager kan man jo se med en gang om bildet blir fint eller ikke. Så jeg tror det blir kjempebra. Nå har jeg og venninnen min endelig bestilt oss tur til København. Vi har snakket om det i over et halvt år, men bare utsatt og utsatt pga diverse ting som skjer. Så nå bare bladde vi gjennom kalenderen og det var sannelig ikke mange dager det passet for oss begge, men i slutten av april blir det altså en liten Danmarkstur for oss. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #2457 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Lørdag er herlige dager. Sambo er på taekwondo-stevne i dag, så han var ute av huset kl 7 stakkar. Rundt kl 10 kom pusekatten inn i senga og la seg til rette på sambos side, så vi sov et par timer sammen. Så koselig å ha henne der, for hun sover så sjelden i senga. Det er mye selskap i en liten pus. Rett etter 12 stod jeg opp og tok en snartur på butikken. Spiser alene i kveld, så jeg skal lage potato skins til middag. Det er kjempegodt, men det er sånn arbeid å hule ut potet etter potet at jeg lager det faktisk oftest når jeg er alene. Pusekatten sover søtt i sambos klesskap, på trusene hans. Har satt på dagens første maskin med klær, hvitt 60 grader. Skal ta en hvit 40 grader og en mørk 40 grader i løpet av dagen. Har vasket badet, og sambo tar alle gulvene i morgen. Koselig å ha det rent i helga. Endret 1. september 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #2458 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) I dag har jeg vært flink og lest over halve Rorschach-boken (80 av 150 sider). Det gikk egentlig veldig raskt, for den var lettlest og forøvrig ganske interessant selv om jeg ikke er enig i alt. Har spist godt, og nå er sambo hjemme og han hadde kjøpt sjokolade på veien hjem. Endret 1. september 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 #2459 Del Skrevet 26. februar 2005 Flink jente Kos dere i kveld da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. februar 2005 #2460 Del Skrevet 27. februar 2005 Er bare innom for å ønske deg en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg