Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Høres ut som en vellykket kveld! ser selv på brudegalskap i NY, jeg blir helt oppgitt jeg :roll: er ikke rart de blir kalt bridezilla's.. :o

Syns mylien er dårlig til å gi med tomater. og jeg har fått en huske som hun heller ikke vil prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen i boken min!! :) Ha en fin kveld og kos deg med snopet ditt! Holder på å åpne en Toblerone her! :sikle:

Hilsen Lumiah. :)

Hei Lumiah. Toblerone er kjempegodt, skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser det oftere. :klø: Ha en flott lørdag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en vellykket kveld! ser selv på brudegalskap i NY, jeg blir helt oppgitt jeg :roll: er ikke rart de blir kalt bridezilla's.. :o

Syns mylien er dårlig til å gi med tomater. og jeg har fått en huske som hun heller ikke vil prøve.

Ja, det er jo fint at de har penger å bruke på slikt og synes at det er verdt det, men i mine øyne er det bortkastede penger. Man blir ikke mindre gift om man gjør det billigere, og jeg synes de fleste av de kvinnene på det programmet bryr seg mer om kjolen og festen enn mannen og kjærligheten. :roll: Når bryllupsforberedelsene skaper krangel i et forhold, da har man virkelig ikke forstått mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alovera! Her snopes det også ja. Cola drikkes i store kvanta og jeg har kjøpt sånn Snacks m/baconsmak fra Rema (veldig godt) og kald Stratos og Bocca er også framme. Vi skal spille Passport snart, men foreløpig spiller jeg RCT2 på min PC mens samboeren min driver med noe database-greier (en gang nerd, alltid nerd). Synd det er så grått og trist ute, men det er egentlig ikke så viktig. Ha en fortreffelig lørdagskveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting er som å kose seg innendørs når det regner :sjarmor:(hagen min er i alle fall glad for regn)Jeg spiser smågodt og drikker cider mens min kjære ser på fotball :ler: Men det er visst ferdig snart, så da skal vi se Kill Bill 2... Ha en fortsatt fin kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo Arkana.

Måtte snike meg innom og titte litt i min nabo`s dagbok :ler:

Takk for hyggellig hilsen i min :)

Håper du får en fortsatt herlig kveld.

:klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har du lagt deg?

Nope. :)

Må vente til vaskemaskinen er ferdig med å vaske katteteppet som pusen spydde på i natt og som vi ikke oppdaget før langt på dag. :forvirret:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det luktet deilig :ler:

Åja! :kvalm:

Heldigvis klarte jeg å overtale samboeren min til å tørke av det verste. :sjarmor:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nice :wink:

Her i huset tar jeg aldri no, venter til mamma finner det.

Nei, jeg visste ikke at pus hadde bæsjet på baderomsteppet? :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg visste ikke at pus hadde bæsjet på baderomsteppet? :rosaengel:

:ler:

Det minner meg om en kveld jeg hadde gått og lagt meg litt tidlig, lå i senga og leste mens samboeren min så ferdig en film. Så kjente jeg en litt sånn sur lukt og spurte samboeren min om han visste hva det var (les: hadde han produsert lukta :roll:). Nei, det hadde han ikke og han hadde også lurt på det samme. Så jeg tusler ut i stua og jo nærmere jeg kommer jo mer synes jeg lukten minner om ren bæsj. Katten vår er helt husren og har aldri lagt igjen noe som helst noe annet sted enn i kattedoet så jeg kunne ikke forestille meg at det var henne. Vi ventet litt for å se om lukta ville forsvinne, men neida, det gjorde den ikke. Så vi ned på alle fire og krøp rundt på stuegulvet i håp om å finne noe. Og da ser vi katten springe rundt og dra baken sin på gulvet og da var det jo ingen tvil lenger. En liten bæsj hadde festet seg til hårene på baken som den fortvilet prøvde å få av, så den hadde altså gnidd klumpen godt utover teppet vårt (selvsagt ikke på parketten hvor vi enkelt kunne vasket det av :forvirret: ). Stakkar liten, skjønte jo den var fortvilet da (katter er jo normalt fryktelig renslige), men det var godt vi så når det skjedde, ellers ville vi sikkert levd med lukta uten å finne årsaken.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar pusen..

Ser det for meg, du og mannen krabbende rundt, snusende og med stumpen i været :hoho:

Typisk katter å gjøre fra seg på teppet. Sånn er hunder og. De vil vel ikke bli våte på bena, vil at det skal absorberes kjapt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Heisann!

Måtte le litt av din kattehistorie. Det er ikke så greit for disse stakkars dyrene..

Ville takke for hilsenen din i dagboka mi, og ønske deg en fortsatt fin helg!

Håper du får en fin søndag!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skogsdronninga. Takk for tilbake-hilsen. Fortsatt god helg til deg også!

Aniola-Fisken: Nei, nå er jeg lei av å vente. Tror jeg bare skal se til tomaten min og så tusle i seng, så får sambis henge opp teppet (det er vel snart ferdig). God natt, og sov søtt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Hei Arkana!

Takk for hilsen i dagboka, og for at du beriker dialekt-tråden. Synes det er utrolig sjamerende med ulike dialekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også. Dialekter er morsomt og koselig! :-) Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...