Gå til innhold

ble pult av 5 gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvorfor tar dere den koservative mannen seriøst? Ingenting så gøy som å opprette bruker på et kvinneforum og komme med drøye påstander, alle biter jo rett på. Tenker han har en annen bruker på et mor-og-barnforum der han sier at han setter spedbarnet i fremovervendt sete og røyker under bilturen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor tar dere den koservative mannen seriøst? Ingenting så gøy som å opprette bruker på et kvinneforum og komme med drøye påstander, alle biter jo rett på. Tenker han har en annen bruker på et mor-og-barnforum der han sier at han setter spedbarnet i fremovervendt sete og røyker under bilturen.

Jeg tror jeg har moret meg like mye som han isåfall :fnise:

Klarer ikke bli provosert av noe så opplagt, og tviler på at mange her inne virkelig har følt seg truffet av KM's påstander og meninger:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tar dere den koservative mannen seriøst? Ingenting så gøy som å opprette bruker på et kvinneforum og komme med drøye påstander, alle biter jo rett på. Tenker han har en annen bruker på et mor-og-barnforum der han sier at han setter spedbarnet i fremovervendt sete og røyker under bilturen.

Hysj!! Du ødelegger all moroa! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tar dere den koservative mannen seriøst? Ingenting så gøy som å opprette bruker på et kvinneforum og komme med drøye påstander, alle biter jo rett på. Tenker han har en annen bruker på et mor-og-barnforum der han sier at han setter spedbarnet i fremovervendt sete og røyker under bilturen.

*Pokker*

Han (eller hun ?) har altså plukket opp en ide fra denne tråden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest nobilian

Hva, og hun måtte jobbe veldig for å få deg til sengs? Eller er det bare kvinner som skal gjøre seg kostbare og ikke gi etter for begjæret, mener du?

***

TS: Jeg tror ikke du vil få mange relevante svar her om fantasier og erfaringer, pussig nok er seksualitetsforumet frekventert av ganske mange snerpete individer som ikke nøler med å kolonisere en i utgangspunktet interessant tråd med hore/madonna-dikotomi og fordømmende messing om "billighet" og "mangel på selvrespekt". Jeg har dessverre ingen erfaringer selv å dele med deg når det gjelder gruppesex, men jeg sier good on you, jeg håper både du og gutta nøt det. :)

***

Dessverre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene hadde sex med 4 menn og en jente... :sjokkert:

Det var mest en homse gang-bang tydeligvis....men mange menn stiller gladelig opp på det, får levd ut noen av sine mann-mann fantasier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kort spm; når flere menn banger hverandre i en skikkelig homseorgie, da må det da alltid bli en pikk "til overs" liksom?? Er det en lang rekke vil jo den som er fremst i rekken ha sin egen "ledig"...

Eller er det jeg som er dårlig i matte og logikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kort spm; når flere menn banger hverandre i en skikkelig homseorgie, da må det da alltid bli en pikk "til overs" liksom?? Er det en lang rekke vil jo den som er fremst i rekken ha sin egen "ledig"...

Eller er det jeg som er dårlig i matte og logikk??

2 muligheter:

Den første har en jente foran seg :)

de er så mange at de danner en sirkel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Vel - jeg får i hvert fall pule veldig mange damer, og kroppen min er noe de fremhver som årsak til at de gjerne sprer beina og vil ha en ONS.

Du er hjertelig velkommen til å poste bilder i kroppstråden inne på Snikk-Snakk! :)

(Pics or it didn't happen osv osv....)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig hvordan kvinner som nyter sex den dag i dag fremdeles blir betegnet som billige. Som om det å knipe igjen bare for å knipe igjen skal ha noe for seg. Denne forherligelsen av selvundertrykkende kvinner henger igjen fra en langt mer mannsdominert tid, og som kvinne gjør man seg selv en stor bjørnetjeneste ved å bruke ord som "billig" og "hore" om andre kvinner.

La nå folk knulle hvor mange menn/kvinner de vil på én gang uten å bli stemplet som neo som helst. De skader verken seg selv eller andre ved å kose seg.

Når det gjelder menn som ser ned på kvinner de selv knuller bare fordi de klarte å "spre beina" på vedkommede, har disse et såpass skrudd syn på kvinner at jeg håper de aldri forsøker seg på et ordentlig kjæresteforhold der gjensidig respekt er en av forutsetningene for suksess.

Å pule handler om nytelse, ikke om erobring, konkuranse eller makt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... Nå skal jeg være et utskudd her og si at jeg syns det hørtes ganske digg ut jeg, da :sjenert: fem er dog kanskje i overkant ... To-tre hadde nok holdt lenge. Skal nevnes at jeg har ganske god seksuell stamina da, normale mannfolk er gjerne utslitt lenge før jeg er fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sex med 5 gutter uten å vite at det heter gangbang? Muffens..

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig "forferdelige" mennesker.

Hvorfor har du ikke respekt for dem? Fordi de koste seg? Hadde det moro? Prøvde noe nytt? Levde ut en fantasi? Det er folk som DEG som ikke fortjener respekt når du dømmer folk som tenker annerledes enn deg.

Jeg fatter ikke hvordan det går an å se ned på mennesker som ikke skader andre, men som tør å leve som de vil. Jeg blir rett og slett kvalm.

Selv har jeg vært med på gangbangs mange ganger og har aldri opplevd noen som helst form for dårlig stemning, kun sex og hygge. Jeg tror ikke dere som dømmer andre faktisk ser hva slags holdninger dere egentlig har mot andre mennesker, men sånn er det vel å være et A4-menneske.

signerer dette...... ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du hadde sex med 5 gutter uten å vite at det heter gangbang? Muffens..

-Domino

Har jeg sagt at jeg ikke visste det???????? latterlig

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 muligheter:

Den første har en jente foran seg :)

de er så mange at de danner en sirkel :)

ha ha ha....... jeg har hørt at dette kalles å kjøre tog... :fnise:

Tenker på en rekke med menn, ikke en sirkel.

Er en av dem konduktør da kanskje? Blåser i fløyta og starter opp "mannetoget"? LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kort spm; når flere menn banger hverandre i en skikkelig homseorgie, da må det da alltid bli en pikk "til overs" liksom?? Er det en lang rekke vil jo den som er fremst i rekken ha sin egen "ledig"...

Eller er det jeg som er dårlig i matte og logikk??

Han kan jo få hjelp med en reach-around?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som ligger rundt får rykte på seg med en gang, de blir

sett på som billige og ingen mann vurderer dem til noe annet

enn billig, slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...