AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Ok, jeg begynner: Poste ett innlegg i en av bildetrådene, og rett etterpå redigere det slik at det ser ut som jeg har postet ett bilde! For eksempel slik: blablabla 2 sekunder etterpå: Tok det vekk igjen, tørte ikke å la det ligge likevel! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 pek? Pek, hyss, spikk. Typisk ting som faren til Emil kunne finne på å sperre deg inne i snickarboden for! 4
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Ok, jeg begynner: Poste ett innlegg i en av bildetrådene, og rett etterpå redigere det slik at det ser ut som jeg har postet ett bilde! For eksempel slik: blablabla 2 sekunder etterpå: Tok det vekk igjen, tørte ikke å la det ligge likevel! you so crazy! 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 you so crazy! I am! Men jeg vet ikke om jeg tør da, siden man må poste med brukernavn der. Men dette er en tråd der man kan poste hva slags lureri man kunne tenke seg å gjøre. Så kom med forslag til flere morsomme hyss, folkens!
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 alt jeg får lyst til å gjøre på kg, gjør jeg :gjeiper: selv om jeg må holde meg i skinnet av og til. for ikke å si noe stygt :gjeiper: 2
Ramona Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 kanskje hvis du hadde postet blablabla i bildetråden og fjernet det, så kunne jeg ha postet "ååå, sååå pen du var! Misunnelig!" rett etterpå. od da hadde folk blitt skikkelige nysgjerrige! 3
Gjest Spinell Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Jeg vet det er slemt, men på bryllupsforumet og på graviditet og spedbarn er de ganske blottet for humor og selvironi. Der får jeg ofte lyst til å skrive de mest tøysete svar på ramme alvor. "Jada, det er kjempefarlig å spise gulrøtter når man er gravid. Barnet kommer til å få skjeve hornhinner og alt for godt utviklet nattsyn av det." "Nei, vet du hva!? Hvis du ikke bestiller servietter med gullmonogram til bryllupet ditt kommer alle gjestene til å synes du var smålig!" 15
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 kanskje hvis du hadde postet blablabla i bildetråden og fjernet det, så kunne jeg ha postet "ååå, sååå pen du var! Misunnelig!" rett etterpå. od da hadde folk blitt skikkelige nysgjerrige! Steinbra! Dette er bra hyss! Flere forslag folkens?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Trenger ikke bare være i bildetråden. Hva som helst! Bare det er på kg i en eller annen form. Brainstorming!
Snøvott Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Leser trådtittelen konsekvent som "nevn et nek du kunne ha lyst til å gjøre". Endret 14. mars 2012 av Snøvott 1
Gjest Tekola Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 "Nei, vet du hva!? Hvis du ikke bestiller servietter med gullmonogram til bryllupet ditt kommer alle gjestene til å synes du var smålig!" Det skrives jo allerede Jeg svarer konsekvent i alle penistrådene jeg finner at den størrelsen som skrives om er for liten. Det går kanskje under pek?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #15 Skrevet 14. mars 2012 alt jeg får lyst til å gjøre på kg, gjør jeg :gjeiper: selv om jeg må holde meg i skinnet av og til. for ikke å si noe stygt :gjeiper: Gjør du? Trodde det kanskje var et nyttårsforsett du har tenkt å ha i år 2052 eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har hatt lyst til å skrive et langt og kritisk innlegg om en aktuell mediesak eller et politisk spørsmål i en av ordlek-trådene. Spesielt i "Fortell noe uinteressant" hadde det vært morsomt å se hva folk svarte. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har hatt lyst til å skrive et langt og kritisk innlegg om en aktuell mediesak eller et politisk spørsmål i en av ordlek-trådene. Spesielt i "Fortell noe uinteressant" hadde det vært morsomt å se hva folk svarte. Ai ai! Godt forslag. Kom på det jeg egentlig ville bruke i tittelen her: practical jokes! Pøs på med flere forslag! -ts
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #18 Skrevet 14. mars 2012 Gjør du? Trodde det kanskje var et nyttårsforsett du har tenkt å ha i år 2052 eller noe sånt. ja. som f.eks i bildetråden. er veldig mye jeg har lyst til å si uten at jeg sier det
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Å ta alle spørsmålene/innleggene her veldig bokstavelig, og svare deretter.
Wombat Skrevet 14. mars 2012 #20 Skrevet 14. mars 2012 Kjefte konsekvent på de som våger å skrive noe OT... på snikk-snakk! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå